چهارشنبه 5 آذر 1393 - 22:10

یک واحد تولیدی منحصربفرد در کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از کارخانه تولید داروی گیاهی زردبند یاسوج گفت: افزون بر 25 درصد از طعم دهنده های تولیدات لبنی کشور در این کارخانه تولید می شود.
به گزارش”بویرنیوز1    ” به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، داریوش دیودیده اظهار داشت: وجود چنین واحدهایی در کهگیلویه و بویراحمد نشان از پتانسیل های بسیار در حوزه تولید و صنعت است و در آینده ای نزدیک استان حرفهای بسیاری برای گفتن در عرصه صنعت خواهد داشت و به جایگاه واقعی خود در این عرصه خواهیم رسید.

دیودیده با بیان اینکه مدیران این شرکت توانسته‌اند با درایت خود در اوج تنگناهای اقتصادی بدون کوچکترین مشکل به امر تولید در کشور کمک کنند افزود: این واحد صنعتی در کل کشور از جمله واحدهای صنعتی پویا به شمار می‌رود که هیچ‌گاه کیفیت را فدای کمیت نکرده و تاکنون در موضوع تولید با نوسان روبه‌رو نبوده‌ است.

4

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه 100 درصد محصولات تولیدی کارخانه زردبند یاسوج گیاهی است، افزود: چنین تولیداتی در سطح کشور بی نظیر است.

وی اظهار داشت: 50 محصول در کارخانه تولید داروی گیاهی زردبند یاسوج تولید می شود و این تنوع در کنار انحصاری بودن تولید برخی از محصولات امتیاز بزرگی برای این واحد صنعتی محسوب می شود.

دیودیده با بیان اینکه برند زردبند اکنون در سطح کشور نام و نشان مهمی را برای خود دست و پا نموده است افزود: صادرات محصولات زردبند طی هفته آینده به کشور سوئیس انجام خواهد شد.

5

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز امیدواری از این موضوع گفت: برند زردبند با تنوع و کیفیت عالی بازارهای جهانی را به تسخیر خود در خواهد آورد.

وی با اشاره به حماین همه جانبه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از این واحد، گفت: با توجه به برنامه های این کارخانه در جهت اجرایی نمودن طرح های توسعه و اضافه نمودن خطوط تولیدی جدید، مجموعه استان به خصوص بانکها باید حمایت های ویژه ای در خصوص تسهیلات، واگذاری زمین در شهرکهای صنعتی، معرفی و ترغیب کشاورزان در جهت کشت گیاهان مورد نیاز بعمل آورند تا زمینه اشتغال و بهبود شرایط کسب و کار با سرعت بیشتری در سطح استان انجام گیرد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=129813
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. اشنا گفت:

    شرکت گیاهان دارویی زردبند افتخاری برای استان بوده. جا داره از مسئولین این شرکت بخصوص مهندس تقی زاده تشکر و قدردانی کرد

  2. کارمند گفت:

    با سلام. 
    اطمینان داشته باشین که هر مجموعه ای با مدیریت کاردان و همچنین همدلی کارکنان ان موجبات پیشرفتش فراهم میشود. شرکت گیاه دارویی زردبند با مدیری خاکی و با فن و مهارت بالاو دلسوز و همچنین مجموعه مسیولیت پذیر توانایی پیشرفت در میادین داخلی و خارجی را در کوتاهترین زمان بدست خواهد اورد.

  3. صنعتگر گفت:

    من بومی این استان نیستم اما ای کاش مدیران اجرایی این استان قدر توانمندانی مثل مهندس تقی زاده را بدانند.اگر در صنعت این استان 10 نفر مثل ایشان پیدا بشه توانمندی تولید استان چندین برابر میشه.مهربان متواضع بافکر وقت شناس نترس از خصوصیات بارز ایشان است

دیدگاه شما