چهارشنبه 5 آذر 1393 - 18:57

نخستين جشنواره رسانه و نظم و امنيت عمومي در استان

به گزارش بویرنیوز به نقل از پايگاه خبري پليس،” سرهنگ علي تاج الديني”  در نشستی با اصحاب رسانه، اظهار داشت: نخستين جشنواره رسانه و نظم و امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان با اهداف، تقويت بسترها و زمينه هاي رسانه اي نظم و امنيت عمومي ، بسط و گسترش تعامل هدفمند ناجا و رسانه ها و تقويت سهم رسانه ها در پيشگيري اجتماعي در استان برگزار مي شود.

وي محورهاي اين جشنواره را مواردي از قبيل ، ظرايف روان شناختي نشر و تحليل اخبار حوادث و رخ دادها، ابعاد جامعه شناختي تهيه ، تدوين و انتشار اخبار اجتماعي، کنش وري رسانه ها در حيطه ترويج قانون گرايي و نظم پذيري، ساز و کارهاي رسانه اي ارتقاي نظم و امنيت اجتماعي و سهم و نقش رسانه در ارتقاي تعامل پليس و مردم عنوان کرد.

IMAGE11417010666028

تاج الديني ضمن دعوت از اصحاب رسانه استان به ويژه روزنامه نگاران، مديران مسئول، نويسندگان، خبرنگاران مطبوعات، خبرگزاريها و پايگاه هاي خبري حوزه حوادث، بيان کرد: علاقه مندان مي توانند با ارسال آثار خود به دبيرخانه جشنواره مذکور از جوايز نفيس اين جشنواره بهره مند شوند.

وي گفت: متقاضيان شرکت در جشنواره مي توانند آثار خود را در 3 بخش خبر، گزارش و مصاحبه که طي يک سال از تاريخ 30/10/92 تا 30/10/93 در رسانه ها انتشار يافته است را به آدرس پستي دبيرخانه جشنواره واقع در ياسوج- خيابان جمهوري، بالاتر از بانک قوامين- معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان- اداره اطلاع رساني و ارتباطات ارسال کنند.

سرپرست معاونت اجتماعي اظهار داشت: آثار ارسال شده به طور مجزا و در دو گروه رسانه هاي مکتوب و مجازي مورد بررسي قرار مي گيرد و تنها آثاري در اين جشنواره شرکت داده مي شوند که در تاريخ قيد شده در يکي از نشريات سراسري، محلي، خبرگزاريها و پايگاه هاي اطلاع رساني اينترنتي کشور که داراي مجوز و فعاليت هستند چاپ يا درج شده باشند.

وي در پايان خاطر نشان کرد: مراسم اختتاميه جشنواره و تجليل از آثار برگزيده، در اسفندماه سال جاري برگزار و به آثار برتر در هر بخش لوح و جوايز نفيسي اهداء خواهد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=129764
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما