چهارشنبه 5 آذر 1393 - 14:07

آغاز ثبت‌نام پلیس افتخاری در کهگیلویه و بویراحمد

عاونت اجتماعی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از آغاز ثبت‌نام پلیس افتخاری در این استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: آغاز ثبت‌نام  پلیس افتخاری در کهگیلویه و بویراحمد

  به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی تاج‌الدینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وجود امنیت و آرامش اصلی‌ترین عامل توسعه و ترقی کشور در حوزه‌های مختلف است.

معاونت اجتماعی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: دشمن با امتحان کردن روش‌های مختلف در صدد  ضربه زدن به ارکان جمهوری اسلامی برآمده است و در نهایت به سمت تهاجم فرهنگی و ضربه زدن به جوانان کشور روی آورده است.

تاج‌الدینی در ادامه با اشاره به نقش پررنگ رسانه‌ها در آگاهی بخشی به مردم در حوزه امنیتی عنوان کرد: برگزاری اولین دوره جشنواره «رسانه و نظم و امنیت عمومی» در استان به همین منظور خواهد بود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را تقویت سهم رسانه‌ها در پیشگیری از جرائم عنوان کرد و یادآور شد: در این جشنواره به دنبال گسترش هرچه بیشتر واحدهای مختلف نیروی انتظامی با رسانه‌ها هستیم تا در سایه آن بتوانیم در جهت ارتقای امنیت جامعه گام‌های بیشتری برداریم.

معاونت اجتماعی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از برنامه‌های اصلی نیروی انتظامی در جهت ارتقای امنیت اجتماعی جذب پلیس افتخاری است که این موضوع در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز شروع شده است.

تاج‌الدینی خاطرنشان کرد: به دنبال تشکیل شورای معتمدین پلیس در سال‌های گذشته در سال جاری نیز راه‌اندازی پلیس افتخاری در دستور کار قرار گرفته است.

وی استفاده از ظرفیت افراد محلی و معتمدین را در حفظ امنیت محلات بسیار موثر دانست و افزود: علاقمندان به حضور در پلیس افتخاری می‌توانند با در دست داشتن مدارک لازم و برای آگاهی هرچه بیشتر از کمک کیف وظایف پلیس افتخاری به فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=129735
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما