چهارشنبه 5 آذر 1393 - 12:13

هفته بسیج؛ تبریک نماینده مردم گچساران و باشت

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، طی پیامی هفته بسیج را به همه بسیجیان تبریک گفت. در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

قرین شدن ماه های قیام و پیروزی خون بر شمشیر(محرم و صفر) در این سال و جاودانگی بسیج این مدرسه عشق،  فرصتی را فراهم نموده که فرهنگ جهاد، شهادت، ایثار و از خود گذشتگی باری دیگر زنده نگاه داشته شود، زیرا در حقیقت و به درستی بیان گردیده که بسیج میراث شهدا  و رهروان ولایت است و ولایت نیز در امتداد نهضت بزرگ عاشورا می باشد.

بسیج یکی از ماندگارترین خواسته و تفکر معمار کبیر انقلاب بوده که در پنجم آذرماه سال 58 فرمان تشکیل آن  صادر و این تفکر تاکنون و به حتم تا سالهای سال جاودانه خواهد ماند چرا که انقلاب ایران اسلامی، یک انقلاب به حقیقت مردم پایه است که تفکر رهبر فرزانه و عزیزمان امام خمینی(ره) نیز بر این استوار بود که همانا آحاد مردم حافظ و نگهدار انقلاب باشند و ایشان نیز با همین اندیشه، فرمان تاریخی تاسیس بسیج مستضعفین را صادر فرمودند و به حق این تصمیم اندیشمندانه یکی از مهمترین عوامل تداوم این نظام مردم سالار بوده است.

با نگاهی به اندیشه امام  راحل(ره) و بیانات مقام معظم رهبری در این خصوص، می توان هفته بسیج را فرصت مغتنمی برای گرامیداشت خاطره ایثار و فداکاری های جوانانی غیور که با خلوص نیت و شجاعت و همدلی در لبیک به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، با گذشتن از جان خود در راه وطن و راه امام شهیدان، خالق زیباترین لحظه‌های ایثار و فداکاری شده اند دانست و این را می بایست قدردان و شکرگزار بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته‌ بسیج، برای همه بسیجیان ایران اسلامی و بخصوص بسیجیان خدوم و دلاور استان کهگیلویه و بویراحمد آرزوی توفیق و سربلندی در همه عرصه ها دارم. ان شالله.

غلامرضا تاج گردون

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=129707
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما