سه شنبه 4 آذر 1393 - 20:35

رسانه مهمترين ابزار توسعه فرهنگ سلامت است

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تشکیل جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه، به عنوان مهمترين ابزار توسعه‌ي فرهنگ سلامت، در آستانه برگزاری دومین همایش خیرین سلامت استان، امري ضروري است.

جوکار
به گزارش روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي ياسوج سالار جوكار افزود: با تبیین ضرورت‌ها و نیازهای اورژانسی عرصه‌ی بهداشت و درمان، می‌توان از طریق تعامل با اصحاب رسانه، ظرفیت‌های نیکان سلامت را در رفع کمبودها، به‌کار گرفت.
وي ادامه داد: رسانه‌ها می‌توانند بابیان نیازها و چالش‌های کنونی در حوزه سلامت، دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و مجمع خیرین سلامت استان را برای فرهنگ‌سازی در این عرصه یاری کرده و افکار عمومی به‌خصوص خیرین را با ضرورت‌های امروز بخش بهداشت و درمان آشنا سازند.
جوکار، با اشاره به اينكه نقش اصلی مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد ایجاد یک رابطه صمیمی متکی بر اعتماد بین مردم و دولت است، تصریح کرد: ایجاد این ارتباط، با فرهنگ‌سازی از طریق اصحاب رسانه ممکن می‌شود به طوري که در نتیجه‌ی آن، خیرین و افراد علاقه‌مند در داخل و خارج از استان برای مشارکت و کمک به‌سلامت ترغیب شده و به میدان مي آيند.
وي در ادامه تأکید کرد: نیازسنجی‌هایی که توسط کارشناسان و متخصصان حوزه سلامت انجام می‌گیرد موجب برنامه‌ریزی هدفمند و در نتیجه توانمند‌سازی مجمع خیرین سلامت استان براي خدمات‌رسانی بهتر می‌شود.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت با تشریح نحوه‌ی فعالیت این مجمع، اظهار داشت: تمامی افراد به هر شکل و هر میزانی در حوزه‌ی بهداشت و درمان، از جمله اهدای زمین، ساخت و تجهیز واحدهای بهداشتی، درمانی و پزشکی، تأمین دارو، حمایت از بیماران نیازمند، اعطای اعتبارات مالی و یا سایر موارد دلخواه، می‌توانند در این امر خداپسندانه و خیرخواهانه مشارکت کنند.
وی با اشاره به تشکیل کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی اين همایش در آذرماه سال جاري، اظهار داشت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای در اعلام مشکلات و کمبودهای حوزه‌ی بهداشت و درمان و نیز اطلاع‌رسانی فعالیت‌های انجام‌شده توسط خیرین سلامت در استان، از مهم‌ترین اهداف تشکیل این کمیته بوده که تعامل بسیار خوب مدیر روابط عمومی دانشگاه با اصحاب رسانه، زمینه را برای تحقق این اهداف هموار نموده‌است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=129668
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما