سه شنبه 4 آذر 1393 - 17:07

آبگرفتگی معابر وخیابانها شهروندان یاسوجی را کلافه کرده است

همچون سالهای گذشته با بارشهای پاییزی معابر ، خیابانها و جداول شهر یاسوج تحمل حجم روان ابها را نداشته و سیلی از گل و لای در معابر و خیابانها جاری شده است.

به گزارش خبرنگاران ایرنا از سطح شهر یاسوج ، در بسیاری از خیابان های این شهر ورود روان آبها به سطج کوچه ها و خیابانها تردد شهروندان را با مشکل رو به رو کرده است.

ورود روانابها در انتهای خیابانهای شهدای سه و چهار و روبه روی جهاد کشاورزی در بلوار مطهری حتی تردد خودروها را به سختی امکان پذیر کرده است و این مشکل سالهاست ادامه دارد.

خبرنگار ایرنا از شهرکهای جهاد و امام حسین (ع) اطلاع داد بسیاری از معابر، جداول این دو شهرک با آبگرفتگی رو به رو شده اند.

دربخشهایی از بلوار قرنی در محدوده دولت آباد و بلوار عدل در محدوده خیابان های شاهد آبگرفتگی شدید گزارش شده است .

آب گرفتگی در خیابانهای اصلی یاسوج نشان می دهد که معابر اصلی این شهر سردسیری بصورت کارشناسی و براساس استانداردهای فنی طراحی و احداث نشده اند و این مشکل هرساله رخ می دهد و شهرداری نیز به اصلاح معابر اب گرفته نمی پردازد .

تعدادی از شهروندان یاسوجی در گفت و با خبرنگاران ایرنا خواستار اصلاح و مرمت معابر و خیابان های شهر برای جلوگیری از آب گرفتگی شدند.

مسوول روابط عمومی شهرداری یاسوج گفت:ساخت و سازهای غیرمجاز از عوامل اصلی و مشکل ساز این شهر در مواقع بحرانی و بارندگی ها است.

مسعود نیک پی افزود: در برخی مناطق شهر یاسوج شامل محله بختیاری ها، کوی جهاد، کوی امام حسین (ع) و سایر نقاط این شهر ساخت و سازهای غیرمجاز موجب شده تا شهرداری یاسوج نتواند خدمات رسانی مناسبی را به شهروندان ارایه کند.

وی بیان کرد: اجرای طرح کانال کشی و هدایت آب های سطحی از سوی شهرداری یاسوج نیازمند همکاری مردم و عقب نشینی منازل است.

نیک پی اظهار کرد: برطرف کردن مشکلات مناطقی که در شهر یاسوج دچار آبگرفتگی می شوند در نشست شورای مدیریت شهرداری یاسوج بررسی و تدابیر لازم اندیشیده شده است.

وی عنوان کرد: بیش از 70 اکیپ ستاد حوادث شهرداری یاسوج با امکانات و تجهیزات لازم آماده رفع مشکلات ناشی از آبگرفتگی معابر و منازل شهروندان یاسوجی هستند.

نیک پی ابراز داشت: شماره تلفن 33344406 ستاد حوادث شهرداری یاسوج آماده پاسخگویی به گزارش های شهروندان برای رفع مشکلات حوزه شهری و آبگرفتگی معابر و خیابان ها است.

بارش باران که از روز دوشنبه در شهر یاسوج آغاز شده با شدت ادامه دارد و در این مدت افزون بر 46 میلی متر باران در این شهر باریده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=129629
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما