سه شنبه 4 آذر 1393 - 14:43

غلامرضا تاجگردون کیست و با بودجه کهگیلویه و بویراحمد چه کرد؟

انتظار از تاجگردون این است که به جای لابی برای استخدام چند نفر در ادارات استان، بتواند با پیگیری و نفوذ خود در دولت و مجلس موضوع پتروشیمی های گچساران و دهدشت را حل کند تا زمینه اشتغال هزاران جوان جویای کار را فراهم کند.

گروه سیاسی – غلامرضا تاجگردون و بودجه کهگیلویه و بویراحمد این روزها بشدت خبرساز شده است.

به گزارش بویرنیوز، قبل از دولت روحانی معمولا موضوع بودجه اهمیت چندانی نداشت و به روال همیشگی خود تقسیم می شد، اما ارتقای تاجگردون در کمیسیون بودجه و نشستن وی بر کرسی ریاست کمیسیون توزیع بودجه کشور نگاه ها را به سمت نحوه توزیع بودجه معطوف نمود.

غلامرضا تاجگردون نماینده شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی است، پس طبیعی است که تاجگردون همه تلاش خود را برای حل مشکلات این شهرستان به کار بگیرد و نمی توان به تاجگردون به دلیل خدمت به گچساران معترض شد.

تاجگردون آنگونه هم که در یادداشت های خود درباره مباحث بودجه آورده سعی نموده تا با زیرکی و نه مشهود به افزایش بودجه شهرستان خود کمک کند.

در این که آیا واقعا ضرایب توزیع بودجه در سال اخیر تغییر کرده و شیب رشد بودجه گچساران بشدت صعودی شده، ما نمی توانیم نظر قطعی بدهیم چرا که هیچ آمار کامل و قابل استنادی در اختیار نداریم،و اصولا بودجه این استان عددی نیست که تاجگردون بخواهد آن را به منطقه خاصی ببرد چرا که این کار هم ظلم به استان محروم کهگیلویه و بویراحمد است و هم جفای به خود مردم گچساران، اما از سوی دیگر گچساران و باشت هم متعلق به استان کهگیلویه و بویراحمد هستند و رشد آنها نیز در واقع رشد استان کهگیلویه و بویراحمد است.

امسال برای اولین بار رقم تخصیصی بودجه در استان ما در 9 ماهه اول سال نزدیک به 75 درصد است و این رقم بی ارتباط با تلاش تاجگردون در موضوع بودجه استان نیست و ما باید قدردان تلاش ایشان باشیم.

استان محروم کهگیلویه و بویراحمد به داشتن نماینده ای مانند تاجگردون که توانسته در سطح ملی نمو پیدا کند می بالد اما نقدی که به آقای تاجگردون وارد است نگاه قومیتی و منطقه ای ایشان است.

انتظار از تاجگردون این است که به جای لابی برای استخدام چند نفر در ادارات استان، بتواند با پیگیری و نفوذ خود در دولت و مجلس موضوع پتروشیمی های گچساران و دهدشت را حل کند تا زمینه اشتغال هزاران جوان جویای کار را فراهم کند.

تاجگردون اکنون ظرفیتی فرامنطقه ای است و انتظار طبیعی از تاجگردون توجه به محرومیت همه استان است و در موضوع مدیریت ها هم صرفا نگاه به یک منطقه خاص زیبنده ایشان نیست چرا که فرآیند توسعه در صورت وجود چنین مدیرانی طولانی می شود.

امید است که تاجگردون از فرصت همگامی با دولت و سمت مهم خود در مجلس بیش از اینها در خدمت به توسعه شهرستان گچساران و باشت و استان کهگیلویه و بویراحمد همت کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=129607
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    خداییش  زارع  و بزرگواری ضعیف هستند  نه  تاجگردون مقصر   درود   بر  تاجگردون اگر  نمایندگی  استانی  شد ان  وقت  خیلی از  مسایل   رو  خواهد  شد

    • دولت مخفی گفت:

      دوست عزیز اینها سه بردارند باید تقسیم با عدالت باشد اون زمانی که مردم از یاسوج و دهدشت و بهمیی رفتند گچساران رای دادند جوابش باید فقط عمران ابادی در گچساران باشد ایا بقیه شهرستانها باید عذاب رای دادن خود را بکشند

  2. بویراحمدی مقیم تهران گفت:

    سایت بویر نیوز از شما تشکر میشود و درخواست می گردد فرزندان شایسته استان همیشه مورد  حمایت قرار گیرند

  3. سی سخت گفت:

    تاجگردون آبروی استان و آبروی جنوب کشور است. وجود ایشان مایه اعتماد به نفس و قوت قلب و امید است. خدا حفظش کنه و عزتش رو زیاد کنه. خوش به حال مردم گچساران و باشت که شانس نوشتن نام ایشان را در برگه رأی دارند. ان شاء اله در آینده، ما نیز شانس نوشتن نام ایشان در برگه رأی انتخابات ریاست جمهوری را داشته باشیم.

  4. lمهمان گفت:

    الم یعلم بان الله یری
    – آیا انسان نمیداند که خدا او را می بیند؟ سوره علق آیه 14

  5. بهمئی گفت:

    انصافآ همین یک نماینده  آبرو داری کرد برای استان دست از تخریب بردارید چقد بهش حسادت میکنید

  6. منتقد گفت:

    همشون یکی هستن
    تاجگردون فقط بیشتر تونسته با پارتی بازی آدمای خودشو بزاره سر کار

    • یاسوجی گفت:

      چه پارتی بازی…والا ما یاسوجیا که فقط حسرت میخوریم حداقل بذارید گچسارانی ها با این نماینده شایستشون حال کنن

  7. هیچکس گفت:

    توی این سایت کامنتها ثبت نمی شود

    • بهمئی گفت:

      با تشکر از این سایت  اتفاقآ تنها سایتی هست که تمام نظرات را در کمترین زمان ممکن ثبت میکند 

  8. تاسف تاسف گفت:

    تاجگردون یکی از ناسو نالیسم ترین نماینده دوره انقلاب هست………………..

  9. سید احمد گفت:

    حق گچساران بیش از این هاست
    اگه لحظه ای در گچساران زندگی میکردید و‌هوای آلوده آن و آب غیر قابل شرب آن را تجربه داشتید نمیگفتید پارتی بازی کرده
    تازه جناب دکتر تاجگردون بخشی از حقوق از دست رفته این شهرستان را گرفتند
    دمش گرم

  10. محرابيان گفت:

    تاجگردون در مقابل زارع تاخت و تاز مي كنه…اگه راست مي گه در مقابل افرادي مثل مند ني پور و موسوي تاخت و تاز كنه !؟؟

    • سعید گفت:

      متاسفم برای افراد بی منطق
      ایشون فقط سهم گچساران رو که قبلا” خورده میشد داره زنده میکنه،تازه از حق استان در خیلی از جاها دفاع می کنه،نباید در مورد ایشون بدون اطلاع بد گفت
      نماینده تون ضعیفه چه ربطی داره به تاجگردن

  11. / گفت:

    گفت اصالتا بویر احمدی هست اما سهمیه درامد نفت را از بویر احمد برداشت

    • مهمان گفت:

      جای تأسف است برای چنین مجلسی که چنین فرد قوم گرائی را که تمام توجه اش را به باشت و گچساران معطوف داشته و به هر شیوه ای متوسل می شود تا چهار قروش و ده شاهی بودجه استان را به این شهرستان ها آنهم به دارودسه خودش اختصاص دهد، بر کرسی ریاست کمیسیون توزیع بودجه کشور نشسته است. ایشان حق داشتن چنین مسئولیتی را ندارد.

      • شایان گفت:

        از کوزه همان برون تراود که در اوست . تاجگردون یک چهره ملی و بزرگمرد حوزه اقتصاد کشور است . به منتقدان ایشان باید عرض کنم که تا زمانی ما طرز تفکر و نگرش مان را عوض نکنیم و منافع استانی و ملی را در نظر نگیریم . اینگونه فکر می کنیم و قضاوت غیر منصفانه داریم . سالهاست که استانهای شمال کشور بودجه این مملکت را می بلعند . حالا که چنین مردی در این منصب قرار گرفته و از حق و حقوق جنوب کشور و استان های محروم دفاع می کند . باید اظهار نظر غیر واقع داشته باشیم ؟؟؟ می بایست به ایشان و همه مدیران وچهره ای ملی مان افتخار کرد. البته کارنامه آقای دکتر تاجگردون برای واقع بینان محرز و مشخص است . در صورتیکه نمایندگان سابق …….. دنبال کارهای شخصی افراد بودند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  12. همشهری یاسوجی گفت:

    ای کاش تاجگردون میومد یاسوج ثبت نام میکرد تا میدیدید مردم یاسوج چه رای بالایی به ایشان میدادند نه تو گچساران که فقط 20هزار رای اورد به هر صورت ارزوی توفیق برای این نماینده محترم استانمون داریم

  13. منطقی گفت:

    شما صحبت های تاجگردون را بخوانید و با استناد حرف بزنید، اگر یک ریال از بودجه استانی خارج از ضوابط در گچساران هزینه کرده شما راست می گویید. ایشان از بودجه ملی استفاده می کنند و اتفاقا کارشون قابل تحسین است.

  14. از باشت باوي گفت:

    تاجگردون شير مرد باوي اينو بايد اسم مرد روش گذاشت

  15. لر اصیل گفت:

    هر چه گفتی درست.اما اگر فردا ترک های گچساران به بهانه اینکه تاجگردون کاندید لرهاست بر علیه او متهد شدند شما حاضری بری گچساران و به ایشون رای بدی

  16. باوی گفت:

    اواز دهل شنیدن از دور خوش است/عمرا اگر دور بعد چشمش مجلس را ببیند/مغرور /دروغگو

  17. اشنا گفت:

    جاي تاسف داره اين همه تخريب بابا به جاي اين چيزا به زندگيتون برسيد

  18. 20 گفت:

    تاجگردون اخرشی اولشی واله باله حرف نداره

  19. مهدي گفت:

    تاجگردون نماينده قوي و موفقي بوده و حتما اگه ياسوج هم كانديد شود راي مياره؛ متاسفانه چون زارعي و بزرگواري ضعيف هستند و در مقابل تاجگردون هستند ايشون رو همراهي نميكنند وگرنه بيشتر از اينها هم بودجه نصيب استان ميشد و هم مديران بيشتري در پايتخت صاحب منصب ميشدند

  20. بویراحمدی تبار گفت:

    بویر نیوز واقعیتو میگه تاجگردون چهره ملی است نباید این همه قوم گرا باشه به عنوان ی بویراحمدی دوسش دارم زنده باد سید باقر موسوی

  21. سیمان گفت:

    اقای تاج گردون که بوق و کرنای شما همه استان را پر کرده برای گچساران  و حوزه انتخابیه چه کرده ای  کو عمل  کو اشتغال  کو صنعت  ((دیگر فاتحه خودت را بخون))

  22. رها گفت:

    ممنون از آقای تاج گردون ولی کاش کمی فرا منطقه ای فکر می کرد.

  23. سیروس گفت:

    عزیزان خداییش گچساران نفت خیز بیش از این میبایست شهری زیبا با این قابلیت میشد هر کجای استان عمران ابادی صورت پذیرد باید خوش حال باشیم درسته هستند کسانی که بدلیل کمبودهایی که دارند استان را به سرحدی و گرمسیری یا بویراحمد بالا یا بویر احمد پایین حساسیت به خرج میدهند بیاییم همه با هم متحد باشیم و هر کجای استان نیاز به عمران ابادی داشته باشد استین همت را بالا بزنیم و به دور از همه قوم گرایی ها به ابادانی استانمان کمک کنیم.

  24. ستاره گفت:

    واقعاجای تاسف داره برا بعضی آدمهای کوتافکر.دکترتاجگردون هرکاری کرد برااین مردوخاکش کرد تاقبل تاجگردون هرچه بودجه بود تواستان فقط خرج میشدحق گچساران ادعا نمیشد حالا یه شیرمرد پیداشده حق ملت گچساران وباشت ازشون میگیره اینجور نشستین راحت توخونه هاتون تخریبش میکنید
    اگه بوی نامطبوع گاز هرصبح به مشام شماهام میخورد جای این حرفا دست تاجگردون میبوسیدین بااین همه خدمت هرچه کردیا خورد نوش جووونش حقش بود نماینده های قبلی که فقط جیب های خودشون پرکردن رفتن

دیدگاه شما