سه شنبه 4 آذر 1393 - 14:19

بارش شدید باران در کهگیلویه و بویراحمد

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد گفت: بارش شدید برف و باران که از شبانه روز گذشته در شهرها و مناطق مختلف این استان آغاز شده تا ظهر چهارشنبه هفته جاری با همین شدت ادامه خواهد داشت.

ولی بهره مند روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش در ارتفاعات و مناطق سردسیری استان به صورت برف و درسایر شهرها بارانی است.

وی بیان کرد: بیشترین میزان بارش باران در شبانه روز گذشته تا ساعت 10 صبح امروز مربوط به شهرستان باشت با میانگین بارندگی 52 میلیمتر بوده است.

بهره مند تصریح کرد: میزان بارندگی شبانه روز گذشته تا ساعات 10 صبح امروز نیز در شهرهای یاسوج ، دوگنبدان، دهدشت و سی سخت با میانگین 45 تا 46 میلیمتر گزارش شده است.

وی میزان بارش باران در سایر شهرها و مناطق استان شامل لیکک، امام زاده جعفر، چرام، لنده و قلعه رئیسی را نیز به ترتیب 27، 43.5 ، 35، 33 و 25 میلیمتر اعلام کرد.

بهره مند تصریح کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی احتمال بارش برف طی ساعاتی از امشب علاوه بر ارتفاعات در سطح شهرهای یاسوج، سی سخت و مارگون نیز وجود خواهد داشت.

وی افزود: بارش در مناطق برف گیر استان شامل منطقه دشت رم، باحسن کاکان ، مله شوره یاسوج و سطح ارتفاعات مارگون نیز هم اکنون به صورت برف است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=129605
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    پنجـــره را بـاز کن و از ایــن هــوای مطبوع بــارانی لـذت ببـــر خوشـبختانه بــاران ارث پـــدر هیچــکس نیست. (زنده یاد حسین پناهی )

دیدگاه شما