سه شنبه 4 آذر 1393 - 10:08

انتقاد تند یک روحانی در جلسه استانداری؛ مدیران کهگیلویه و بویراحمد بیسواد هستند!/ تاجگردون بودجه استان را برد گچساران!

عبدی‌پور در ادامه از تاجگردون انتقاد کرد و افزود: اعتبارات بیشتر به سمت یک شهرستان روانه است و پروژه‌ها در سایر شهرستان‌ها تعطیل هستند.


نشست مدیران ستادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به ریاست موسی خادمی استاندار برگزار شد.

در این نشست که معاونین استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز حضور داشتند، برخی مدیران و کارکنان استانداری در این جلسه مطالبی را مطرح کردند.

محمود راستین کارشناس تحول اداری استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به مظلومیت دولت تدبیر و امید در حوزه اطلاع‌رسانی و تبلیغات و انتقاد از مدیرانی که جرأت دفاع از دولت را ندارند، بیان کرد: آقای استاندار مدیران شجاع را برای پست‌ها بگمارید تا جرأت دفاع از دولت را داشته باشند.

این کارشناس استانداری تاکید کرد: مدیران از عملکرد دولت تدبیر و امید دفاع نمی‌کنند.

IMG_0492

در ادامه جلسه حجت‌الاسلام آیت‌الله عبدی‌پور مدیرکل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت اصولگرایان انتقاداتی را نسبت به دولت مطرح کرد و گفت: بنده یک شناسنامه دارم و آن هم شناسنامه جبهه پایداری است.

این کارشناس استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود با انتقاد از مدیرانی که هر روز با یک جریان سیاسی هستند، بیان کرد: مثل برخی از مدیران دولت تدبیر و امید پنج شناسنامه ندارم.

حجت‌الاسلام عبدی‌پور با بیان اینکه اگر بنی‌صدر رئیس جمهور بود، برخی از مدیران فعلی را انتخاب نمی‌کرد، افزود: برخی از مدیران ضعیف هستند و مدارکشان با پست‌های آنها هم‌خوانی ندارد.

وی خطاب به استاندار گفت: متاسفانه درفضای عمومی احساس می‌شود، بیشتر مدیران شما بر اساس قوم‌گرایی و خویشاوندی انتخاب می‌شود.

مدیرکل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت اصولگرایان در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از استاندار و معاون سیاسی استاندار به خاطر حضور حجت‌الاسلام منتجب‌نیا در یاسوج، گفت: ما حزب‌الله اجازه ورود فتنه‌گران را به استان نمی‌دهیم.

عبدی‌پور در ادامه از تاجگردون انتقاد کرد و افزود: اعتبارات بیشتر به سمت یک شهرستان روانه است و پروژه‌ها در سایر شهرستان‌ها تعطیل هستند.

وی دولت را بی‌تدبیر و مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد را بی‌سواد خواند.

قلندر حسن‌پور معاون مدیرکل تحول اداری استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه در واکنش به صحبت‌های عبدی‌پور گفت: اصولاً شما طرفدار جبهه پایداری هستید که از قبل برچسب‌هاتون توی جیب‌تان است و کاسب فتنه شدید.

حسن پور گفت: چرا هشت‌سال در برابر غارت ملت و اختلاس هزار میلیاردی سکوت کردید. شما طرفدار گروهی هستید که جز دروغ و تهمت به هیچ چیزی اعتقاد ندارند.

چند لحظه‌ای درگیری لفظی بین حجت‌الاسلام عبدی‌پور و حسن‌پور بوجود آمد.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای منتجب‌نیا به هیج‌وجه به نیروهای حزب‌اللهی توهین نکرد و آقای منتجب‌نیا سوء استفاده از دین و اسلام را هشدار داد.

فتاح محمدی نیز گفت: در چارچوب قانون اساسی همه می‌توانند نظرات خود را بیان کنند.

محنایی معاون توسعه منابع انسانی نیز تاجگردون را افتخارات استان کهگیلویه و بویراحمد دانست و در دفاع از دولت مطالبی را بیان کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در پاسخ به سخنان حجت‌الاسلام عبدی‌پور، اظهار کرد: این دولت از همه جریان‌های سیاسی در سطح مدیران استفاده کرد، بطوریکه در گذشته ۱۰ فرماندار دولت اصلاحات را در یک اتاق قرار دادید و حتی اضافه‌کاری هم به آنها نمی‌دادند و فقط کارشون روزنامه خواندن بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=129569
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    هزاران حیف به این لباسی که به تن کرده ای !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    حفارت از چهره ات می بارد !!!!!!!!!!!!!!!!

    • محمد گفت:

      تاجگردون همه بودجه استان رو برد گچساران ……….

      • محمد گفت:

        بویرترسو چرا پاکش کردی مگه غیر اینه که گفتم لا اقل فاتحه خوانیش رو میگذاشتی باشه

        • دولت مخفی گفت:

          راست میگه ؟؟؟دروغه؟؟؟؟ بودجه حرکتش به سوی گچسارانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ استاندار و اقای زارع و بزرگواری سکوت نکنید نفس ها در سینه حبس شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • مهمان گفت:

        اینکه فرموده اند ” عبدی‌پور در ادامه از تاجگردون انتقاد کرد و افزود: اعتبارات بیشتر به سمت یک شهرستان روانه است و پروژه‌ها در سایر شهرستان‌ها تعطیل هستند.” کاملا حرف درستی است. زیرا آقای تاجگردون فقط بودجه استان را به سمت یک شهرستان برده و بقیه را دست خالی گذاشته است. ایشان قوم گرا است و در سطح یک فرد قوم گراست که .

        • سعید گفت:

          متاسفم برای افراد بی منطق
          ایشون فقط سهم گچساران رو که قبلا” خورده میشد داره زنده میکنه،تازه از حق استان در خیلی از جاها دفاع می کنه،نباید در مورد ایشون بدون اطلاع بد گفت
          نماینده تون ضعیفه چه ربطی داره به تاجگردن

      • سعید گفت:

        متاسفم برای افراد بی منطق
        ایشون فقط سهم گچساران رو که قبلا” خورده میشد داره زنده میکنه،تازه از حق استان در خیلی از جاها دفاع می کنه،نباید در مورد ایشون بدون اطلاع بد گفت
        نماینده تون ضعیفه چه ربطی داره به تاجگردن

    • محمد ن گفت:

      من اون محمد نیستم فقط هم یکبار نظر دادم لطفا بذارید رو سایت

    • مهمان گفت:

      براستی که آقای عبدی پور انسانی شایسته است و بحق گفته است. درود بیکران بر او باد

  2. ناشناس گفت:

    نمی دونم چرا هر وقت یه انتقادی از دولت می شه بعضی ها به جای پاسخ با دادو هوار فقط مشکلات دولت قبل را مطرح می کنند بابا یکی نیس بگه دولت احمدی نژاد تمام شد شما دنبال اصلاح باشید نه دادوقال

  3. احمد گفت:

    درود خدا بر استاندار محبوب و معاونين و کارشناسان ايشان که براي مردم قدر شناس استان در طول شبانه روز به خدمت مشغولند و از پشتوانه مردمي برخوردارند هرچند که خواسته هاي بحق مردم که همانا تغير مديران يک دهه گذشته است هنوز عملي نشده و مردم همچنان بي صبرانه منتظر جابجايي مديران ضعيف گذشته مي باشند چرا که با جابجايي مديران روحيه کار و نشاط در ادارات استان دوچندان مي شود .

    • مهمان گفت:

      خواسته های ما که تغییر مدیران نیست زیرا این موضوع اهمیت زیادی ندارد. مهم تبعیضی است که در استان رونق یافته و کل استان در اختیار یک نفر نماینده است که همه اش دم از باشت می زند. و انتظار می رفت که آقای استاندار مستقل باشد و مستقل عمل کند.

  4. علی گفت:

    چگونه است شما به دولت احمدی نژاد این همه توهین میکنید مشکلی نیست ولی اگر کسی به دولت به اصطلاح تدبیر و امید انتقادی کرد همه شما پرخاش میکنید اگر راست میگویید که در دولت قبلی این همه دزدی شده است شما اصلاح کنید ولا اگر من سراغ دارم مدیرانی که گمارده ده هیچگونه سوادی ندارند و فقط براساس قوم و خویشی است اگر دولت تدبیر و امید است چرا نیروهایی که بازنشسته شده اند هیچ تدبیری برای پراخت پایان خدمت انها اندیشه نمیشود شما که در کاخ استانداری نشسته اید بروید بین بازنشسته ها ببینید حرفی که میزنم درست بوده یانه

  5. غضنفر گفت:

    مرحبا به آقای عبدی پور واقعا از این دولت بی تدبیر غیر از دروغ چیزی نشندیم

  6. بهرام گفت:

    حاج اقااگرزمان بنی صدرهم بودافرادی مثل احمدی نژادومشایی ورحیمی ومرتضوی هم پست گیرشون نمی امد.

  7. علی گفت:

    خدایش من اصلاح طلبم میخوام به این حاج آقا بگویم همین که گفتی از جبهه پایداری هستی همه چیز مشخص شد که شما چه رویی دارید .واگه من کاره ای بودم از جبهه پایداری به عنوان کارشناس هم استفاده نمی کردم البته خداییش اصلاحطلبان فعلی ترسو هستند وجرات انتقاد ندارند

  8. //////////////////////////// گفت:

    جناب عبدی پور منتجب نیا آومد ورفت حالا تو اجازه نمیدی دادا صبح بخیر .نکنه تو اداره در حال اضافه کار بودی

  9. ناشناس گفت:

    درود بر عبدي پور كه حرف حق راگفت

  10. ناشناس گفت:

    دراینکه تاجگردون همه چیزرا برای گچساران ومخصوصا نورچشمیهاش میدونه شکی نیس بعضی  مقامات هم که دست نشونده ایشون هستند باید ازش دفاع کنن

  11. طی گفت:

    راست میگه بویراحمد بی نماینده است

  12. علي گفت:

    من نميدونم حالا كه يك كسي پيدا شده ودر سطح ملي داره تلاش مي كنه چرا خودمونه كه چيزي نيست به اون گير مي ديم بابا خجالت بكشيد اينقده تاجگردونه دل سرد نكنيد شما هم تلاش كنيد مردمه بد بخت كرديد يه كم سطح فر هنگ تونه بالا ببريد گچساران دهدشت دنا جزاين استانه چه فرق داره

  13. علی گفت:

    تاگردن کم به استان خدمت کرده؟ تو 8 سال دولت پاکتون با نفت140 دلار پتروشیمی8 درصدپیشرفت کرده، هرچه دزدی شد توی 8 سال شد جرات انتقاد نداشتید و چشم به اموالتون بود حالا که خطر جیبتون تهدید میشه سروصدا میکنید

  14. علی گفت:

    تاجگردن کم به استان خدمت کرده؟ تو 8 سال دولت پاکتون با نفت140 دلار پتروشیمی8 درصدپیشرفت کرده، هرچه دزدی شد توی 8 سال شد جرات انتقاد نداشتید و چشم به اموالتون بود حالا که خطر جیبتون تهدید میشه سروصدا میکنید سوابق حزب پایداری برای مردم مشخصه

  15. عقل سالم در بدن سالم گفت:

    آقای عبدی پور شما هنوز نمیدونید که بودجه هر شهرستان تعریف شده هست.و هیچ کسی حق و اجازه دخل و تصرف و کم کردن اون رو نداره!! شما اول کمی تحقیقات انجام میدادین بعد در این مورد حرف میزدین.حالا از جای دیگه ناراحت هستین اون به کنار.ولی قدرشناس هم باشیم بد نیست.

  16. مهدي گفت:

    من كاري به اون روحاني ندارم ، تاجگردون اگه بودجه رو به سمت گچساران هدايت كرد از عرضه و برشش هست، نماينده دنا و بويراحمد كجاست و چيكار ميكند……..

  17. ناشناس گفت:

    واقعا منطقی فکر کن ببین تو این16ماه دولت تدبیربه جز گچسارن کدوم شهرستان بودجه بهش دادن/ اگه دادن پس کجا رفت نکنه………

  18. ناشناس گفت:

    آقایان مدعی اصلاحات واعتدال چراتحمل انتقادنداریدوخبردروغ می نویسیدآقای عبدی پورگفته مدرکشان تناسب نداردچرامی نویسیدمدیران بی سواداند.

  19. علی گفت:

    جناب استاندار چرا از خط اعتدال مثل خط موحد استفاده نمیشه ؟؟؟؟ واقعا مدیران و فرمانداران ضعیفی انتخاب شدند

  20. اعتدال گفت:

    من تعجب می کنم که چرا اینقدر بایستی مردم تحت تاثیر حرفهای عوام پسند قرار می گیرند نظام بودجه ریزی همیشه تابع شرایط و مقررات خاصی بوده، در سطوح کلان مجلس با توجه به نیازها و پیشنهادات دولت سهم دستگاههای اجرایی ملی و محلی را مشخص ،سپس دستگاههای اجرایی ملی واستانی با توجه به شاخصهای توزیع ،اعتبارات را تقسیم می کنند که استان ما در این موضوع از همین شیوه استفاده می نماید حال آقای تاجگردون در سطوح ملی قطعا از نفوذ خود برای حوزه انتخابیه خود از اعتبارات ملی مبالغی از سرجمع منابع ملی  کشور سهمیه ای اخذ می نماید که در این ارتباط نه تنها حقی از هیچ شهرستانی تضییع نمی کند بلکه کمکی در تخصیص منابع به سایر شهرستانها خواهد بود.

  21. محمد گفت:

    آقایان اعتدالگرای بی صبر و حوصله!منتجب نیا اومد تو استان هرچی دلش خواست و هرچی دل دشمنان اسلام خواستند گفت و شما براش کف و صوت زدید؛حالا یه آخوند تو یه جلسه خصوصی و اداری چندتا انتقاد کرده ببینید شما قیصریه را به آتش کشیدید و همه تون بهش حمله کردید.من از اصلاحطلبا و اعتدالیا جز حرف و بلوف چیذی ندیدم.خدا به شماها شفا و صبر عنایت بفرماید و یه مقداری هم به جای شعار تدبیر و امید به شما تدبر و تعقل بذل عنایت بفرماید. آمین یا رب العالمین، ان الله مع الصابرین

  22. بهمئی گفت:

    درود بر تاج گردون که با سواد و برشش کار میکنه اما نماینده ما بدبختها با افراط  و چماق . آقای بزرگواری کجایی اگه از جیبوتی اومدی چماق بردار برو بودجه بگیر

  23. بویراحمدی گفت:

    واقعا باید تاسف خوردشما که دم ازحزب الهی می زنید چرااز دزدیهای دولت گذشته دفع می کنید

  24. دزد گفت:

    در پاسخ محمد چرا انتقاد از دلک دزدیهای پاکترین دولت چیزی نمی گویید روتونه برم؟! تا مدتها بایستی صحبت یک روحانی را مورد سواستفاده قراردهید.

  25. ناشناس گفت:

    واقعان استان بی نماینده میباشد که خادمی وتاجگردون تاخت تاز میکنند

  26. مهدی گفت:

    تا جاییکه اطلاع پیدا کردیم حاجا آقا را به علت ضعف مدیریت از ارشاد برداشتند قبلا

  27. منصف گفت:

    آقای استاندار چرا اینقدر با بغض و کینه از فرمانداران در دولت قبل صحبت میکنی ، حالا مگه خوب جبران نمی کنی ، از شما بعیده یه کم سیاست داشته باش جوش نخور هر روز تو جلساتت دعوا ودر گیری است ، یه روز سیسخت ، یه روز بهمئی ، یه روز استانداری ، به معاونینت هم بگو نترسید این همه تعریف و تمجید از تاجگردون چرا لااقل آزاده باشید

    تبلیغات و اطلاع رسانی دروغ هم که محشره کجاس این 70درصد تخصیص که همه پروژه ها تعطیله

  28. nl گفت:

    آخرش یه آدم زنده هم پیدا شد که از ارزشها و انسلنیت و غیرت لر دفاع کند
    تا زنده ایم پیرو چنین روحانی های مدافع انسانیت و مردم هستیم لا حول و لا قوه الا به الله العلی العظیم

  29. یاسوج گفت:

    ایندولت چه ربطی به اصلاحات دارد روحانی اگر اصلاحطلب بود عضوجامعه روحانیت مبارزنبود اویک اصولگرای واقعی میباشد

  30. احمد گفت:

    احسنت برحاج اقا-اقاي استاندارواقابرايت متاسم باچنين ديدگاهي.

  31. حبیب گفت:

    فقط در حوزه اختلاس مقایسه شود کافی است اگر در دولت اصلاحات اختلاسی وجود داشت انان خصوصا خاتمی را اعدام میکردند

  32. ناشناس گفت:

    درودبرتاجگردون .ایشان به وضوح دارن حق شهر خود را میگیرند

دیدگاه شما