سه شنبه 4 آذر 1393 - 1:38

تاج امیری: مبارزه با مواد مخدر عزم ملی و اجتماعی می طلبد

فرماندار دناگفت: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر یک نگاه و عزم ملی و اجتماعی می طلبد.

علی تاج امیری در نشست شورای فرعی هماهنگی مواد مخدرشهرستان دنا که با حضور دبیرشورای هماهنگی مواد مخدر استان برگزارشد گفت: مشکلاتی که امروز جوانان این مرزو بوم را تهدید می کند پدیده شوم مواد مخدر است که توسط گروههای مختلف با ترفندهای خاص اقدام به توزیع می گردد.

33 مبارزه با مواد مخدر عزم ملی و اجتماعی می طلبد
نماینده دولت در دنا در ادامه ضمن قدردانی از اقدامات و تلاش ها ی اعضاء،وجود عزم جدی در زمینه پیشگیری ،مبارزه و درمان را لازمه کسب موفقیت های بیشتر در بحث مبارزه با مواد مخدر دانست وگفت: مهمترین محوردر حوزه مبارزه با مواد مخدربحث پیشگیری می باشد که در این راستا باید برنامه ریزی و تدوین برنامه های علمی در امرآموزش عمومی و بهره گیری ازامکانات شهرستان توسط دستگاه ها ومسئولان فرهنگی صورت بگیرد.
تاج امیری به ضرورت فرهنگ سازی توسط متولیان امر در مبارزه با این پدیده شوم پرداخت و گفت: نیاز هست شوراها و دهیاران با هماهنگی بخشداران و دستگاههای فرهنگی با ایجاد کارگاهها و کلاسهای آموزشی تاثیر گذاروضرورت آگاه سازی ، اطلاع رسانی و عواقب سوء مصرف و توزیع مواد مخدردر شهرها و روستاها برگزار نمایند.
فرماندار دنا در ادامه با تشکر از فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان که خدمات قابل توجهی در خصوص جلوگیری از خروج و ورود مواد مخدر انجام داده، بیان داشت: نیروی انتظامی نمی تواند به تنهایی با پدیده شوم مواد مخدر مبارزه نمایدوباید همه مدیران و تشکلها و انجمن های مردمی برای ریشه کردن این پدیده شوم یک نگاه و عزم ملی و اجتماعی داشته باشند.

تاج امیری اطلاع رسانی در مورد این مهم را یک ضرورت دانست و از مبلغان فرهنگی و ائمه جمعه و جماعات شهرستان خواست که در خطبه ها و سخنرانیها خود به اثرات سوءمعضل اجتماعی مواد مخدر اشاره مستمری داشته باشند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=129546
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دوست گفت:

    جناب فرماندار مديران شهرستاني تغيير مي كنند يا نه .تغيير باعث پويايي مي شود

دیدگاه شما