دوشنبه 3 آذر 1393 - 23:56

استاندار: برخی از مدیران برای بقای خود التماس می‌کنند!

استاندار فارس از پافشاری و التماس برخی از مدیران در این استان برای بقای عمر مدیریتی خود خبر داد و گفت: بعضی از مدیران برای گرفتن پست مدیریتی التماس می‌کنند.

به گزارش راک نیوز، سید محمد احمدی ظهر امروز در چهارمین نشست رسانه‌ای خود در جمع خبرنگاران با انتقاد از عملکرد ضعیف برخی از مدیران در این استان اظهار داشت: به مدیرعامل مخابرات فارس به دلیل پاره‌ای از مشکلات برای حضور در جلسه و نشست‌های استانداری اجازه ورود نمی‌دهم.

وی با بیان اینکه شاهد آرامش در بخش‌های اقتصادی، سیاست خارجی و بین‌المللی هستیم خاطر نشان کرد: سرمایه‌گذاری از سوی 100 کشور، حضور دکتر روحانی در نیویورک و مذاکره با سران کشورها، افزایش رشد اقتصادی از منهای 6.8 درصد به 100 درصدی و صفر، کاهش نرخ تورم از 45 درصد به 25 درصد و نیز در آخر پائیز به 19 درصد از جمله فعالیت‌های دولت در مدت مسئولیت خود بوده است.

استاندار فارس تصریح کرد: پرداخت 10 درصدی هزینه سنگین عمل جراحی در بیمارستان‌های کشور از سوی بیماران و نیز مذاکره قدرتمند هیئت ایرانی با کشورهای 1+5 در مورد مسائل هسته‌ای از جمله عملکردهای چشمگیر دولت بوده است. احمدی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد مدیریت‌های استان فارس از 14 ماه گذشته تاکنون بیان داشت: دعوت از شخصیت‌های کشوری در سال جاری به‌ویژه معاون اول و سخنگوی دولت، وزیر نیرو و رئیس کمیسیون آب‌وخاک مجلس، افزایش اعتبار 20 میلیارد تومانی فارس سال گذشته به 126 میلیارد تومانی در سال جاری، ارسال 38 نامه برای حل مشکلات این استان از جمله این فعالیت‌ها بوده است.

وی تصریح کرد: در ملاقاتی که با مسئول اجرایی ستاد امام در تهران داشتیم مقرر شد از ظرفیت‌های بنیاد برکت برای حل معضلات مناطق محروم و کم‌برخوردار استفاده شود که در این راستا 150 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مدرسه، مسجد و تکمیل توسعه روستاها و مناطق در این استان اختصاص ‌یافته است. استاندار فارس اضافه کرد: در بازدید سخنگوی دولت از دریاچه بختگان مقرر شد ردیف بودجه‌ای در سال 94 به مشکل خشک‌سالی و کم‌آبی دریاچه‌های استان فارس اختصاص یابد. احمدی اضافه کرد: برای احیا و بازسازی مناطق تاریخی شامل تخت جمشید و پاسارگاد نیز در ردیف بودجه سال آینده منظور شده است که با تأمین اعتبار شاهد تسریع در مرمت فضاهای تاریخی و فرهنگی این استان هستیم.

وی بیان کرد: اختصاص 50 میلیارد تومان برای احداث مجتمع فرهنگی برای دانش‌آموزان دختر و پسر بی‌بضاعت، راه‌اندازی شهر ویژه دانشگاهی و شهر سلامت و نیز تکمیل پروژه راه و راه‌آهن شیراز ـ بوشهر ـ‌ عسلویه ـ‌ شیراز ـ‌ خوزستان هر دو به طول 600 کیلومتر، افزایش تولید سالانه 4 میلیون تن شمش فولاد نیز از دیگر توفیقات در این استان بوده است. استاندار فارس اظهار داشت: کاهش جرائم 16 تا 20 درصد، عملیات اجرایی آزادراه شیراز ـ اصفهان، افزایش 33 هزار مترمربع پارکینگ فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب این شهر و راه‌اندازی فاز یک مترو شیراز ظرف دو و یا سه روز آینده در همین مدت در استان فارس انجام ‌شده است.

احمدی خاطر نشان کرد: از 85 هزار چاه کشاورزی 20 هزار حلقه غیرمجاز بوده و با پیگیری‌های انجام ‌شده 200 چاه در کازرون پر شده است. وی از وجود 300 هزار تبعه بیگانه در این استان خبر داد و افزود: بسیاری از این اتباع وضعیت نامطلوبی به‌ویژه کودکان خیابانی و کارتن‌خواب را برای فارس به‌وجود آورده‌اند که نیاز به توجه بیشتر به این معضل از سوی دستگاه‌های اجرایی است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=129542
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دهدشتی گفت:

    همون مدیری که التماس میکنه باید به فوریت و بلادرنگ عوضش کنی . چون حتما یه بخوربخور حسابی داره که اینطور برا از دست ندادنش التماس می کنه. هر کس سماجت و اصرار بر ماندن کرد بدانید که به شدت مشکل داره

  2. کارمند گفت:

    نمونه  بارزش مدیر هلال احمر که هر روزه میره تهران برای بقای پست آخه مگه پست و مقام ارثی هستش

دیدگاه شما