دوشنبه 3 آذر 1393 - 15:09

سه تودیع و معارفه در آبفای کهگیلویه و بویراحمد

با حضور معاونین، مدیران و کارکنان ستادی آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد آئین تودیع و معارفه سه تن از مدیران این شرکت برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز، سید علی لدنی‌نژاد در ابتدای این مراسم با اشاره به اینکه ایجاد تغییرات در بدنه هر دستگاه باعث ایجاد تحرک و پویایی هر دستگاه می‌شود، اظهار کرد: برای داشتن مجموعه خلاق انجام تحولات امری اجتناب ناپذیر است.

مدیر عامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ایجاد تغییر در بدنه مدیران و معاونان به معنای نفی تلاش زحمات این مدیران نیست، گفت: یکی از رویکردهای اصلی آبفای شهری استفاده از تجربیات علمی و عملی مدیرانی است که تودیع می‌شوند و آنها نیز باید سعی کنند تجربیات خود را به نیروهای جدید انتقال دهند.

مدیر عامل آبفای شهری عنوان کرد: بدون شک استفاده از تجربه مدیران و معاونان با سابقه باعث سرعت گرفتن امور آبفای شهری خواهد شد.

در پایان این مراسم طی احکام جداگانه از سوی مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد علیرضا جنتی به سمت سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، غلامرضا عباسی به سمت سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی و محمد رضا غلامی به سمت سرپرست دفتر نظارت و ارزیابی شرکت آبفای شهری استان منصوب شدند. –

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=129471
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. چرام گفت:

    به ماچه ؟ما که تو فقر داریم جون میدیم

  2. فرجی دانشجوی ارشد شهرسازی گفت:

    جناب

    جناب آقای مهندس جنتی انتصاب شایسته وبجای شمارا به سمت سرپرست معاونت برنامه ریزی شرکت آب فاضلاب شهری تبریک گفته واز خداوند منان برای شما آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاه شما