دوشنبه 3 آذر 1393 - 14:33

یک خبر خوب از استاندار کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر رعایت حقوق شهروندان در ادارات تأکید کرد و گفت: تکریم ارباب رجوع مورد توجه دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد و مدیران با خوشرویی پاسخ‌گوی مردم باشند که مردم از نحوه برخورد در برخی ادارات گلایه‌مند هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص 75 درصد اعتبارات عمرانی این استان در 9 ماهه سال جاری خبر داد.

 به گزارش بویرنیوز، سیدموسی خادمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: در سال‌های 90 و 91 میزان اعتبارات اختصاص یافته طرح‌های عمرانی در کل سال 25 درصد بود، اما با برنامه‌ریزی خوب دولت تدبیر و امید 75 درصد اعتبارات عمرانی در 9 ماهه سال جاری اختصاص یافت و پروژه‌های عمرانی استان که چند سال متوقف بودند، مشغول به کار شدند.

IMG15291260

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بودجه استان در سال 94 بیان کرد: در خصوص طرح‌های ملی دستگاه‌های اجرایی این استان با وزارتخانه‌های مربوطه جلساتی متعددی گرفته شد و ما در این جلسات خواستار اختصاص اعتبار ویژه به این طرح‌ها شدیم که وزارتخانه‌ها هم حمایت خود را اعلام کردند.

وی گفت: مدیران دستگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد پیگیر ردیف بودجه‌ای خود در سال‌های 93 و 94 باشند و در خصوص اعتبارات دستگاه مربوطه چانه‌زنی کنند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج اشاره کرد و افزود: خوشبختانه پرواز فرودگاه یاسوج از سرگرفته شده و در حال حاضر پرواز فرودگاه یاسوج به صورت منظم  انجام می‌شود.

خادمی تصریح کرد: سرکشی از ادارات شهرستان‌ها در دستور کار مدیران کل دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد و این حضور را جدی بگیرند که لازم است قبل از حضور در اداره مربوطه با فرمانداران هماهنگی کنند، ضمن اینکه فرمانداران مؤظف هستند، گزارش سرکشی مدیران را به استانداری ارسال کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر رعایت حقوق شهروندان در ادارات تأکید کرد و گفت: تکریم ارباب رجوع مورد توجه دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد و مدیران با خوشرویی پاسخ‌گوی مردم باشند که مردم از نحوه برخورد در برخی ادارات گلایه‌مند هستند.

وی دوشنبه را روز ملاقات عمومی دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد و افزود: انضباط کاری مورد تأکید ویژه دولت یازدهم است و ما خواستار رعایت آن توسط مدیران کهگیلویه و بویراحمد هستیم، اما در گزارشات رسیده مردم از عدم حضور به موقع مدیران در محل کار ناراضی هستند که مدیران انضباط کاری و حضور به موقع در محل کار را رعایت کنند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان اشاره و تصریح کرد: این نمایشگاه با تخفیف 30 درصدی پنجم آذر در مصلای حضرت امام خمینی(ره) شهر یاسوج آغاز می‌شود که مردم از این نمایشگاه استقبال خوبی انجام دهند.

خادمی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید خدمات خوبی در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام داده که باید به درستی به اطلاع مردم برسد، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی در طرح سرشماری عمومی کشاورزی همکاری خوبی داشتند و استان رتبه برتر طرح سرشماری عمومی کشاورزی را در کشور کسب کرد.

 

فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=129458
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. منتقد گفت:

    ما که نه رشد و پیشرفتی در پروژهای عمرانی دیدیم و نه اشتغال زایی
    فقط اعداد

  2. حسنی از یاسوج گفت:

    پاین چه بودجه ای است که تمام طرح های عمرانی تعطیل شده ومطالبات پیمانکاران پرداخت نشده است نگاهی به بیمارستانی که نیمه تمام مانده نگاه کنید

  3. طولیان گفت:

    چرا کامنت ما را نزدی …رسالت خودت آغاشته به زد بندهای سیاسی نکن

  4. شهروند گفت:

    با سلام آقای استاندار در خصوص گزارشات واقعا رسیدگی مینمایید؟ حقیقتا از مدیر شرکت گاز دهدشت ومشترکین دهدشت راضی نیستیم لطفا رسیدگی و برخورد نمایید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  5. بهنام گفت:

    هر وقت ک میام مطالب و میخونم  شما مردم یاسوج و استان با خوندن هر خبری فوری مسؤلان شهرتون و زیر سوال میبرید و تهمت کم کاری به همه میزنید!!!!
    یاسوج واقعا در حال پیشرفت هست ولی متأسفانه مردم این شهر زیبا همیشه گله وشکایت دارن!!!
    ورزشگاه 15هزار نفری با بهترین کیفیت در حال اتمام هست پس از چند سال!!
    موزه یاسوج در حال کامل شدن.
    باند فرودگاه در حال توسعه!!
    پروازها همه روزه انجام میشو بخاطر اینکه استانداری هزینه صندلی یای خالی رو داره به شرکت اسمن پرداخت میکنه. 

    نهضت پیاده رو سازی از طرف شهرداری ادامه داره که واقعا اگه به شهر های همجوار رفته باشید متوجه میشید که پیاده رو سازی در یاسوج خدمت بزرگی هست که به شهر جلوه خوبی داده با این حال در کامنت های مردم عزیز یاسوج در رابطه با شهرداری کم لطفی همیشه دیده شده.!!!!!

    • مديحه سرا گفت:

      جناب بهنام من نمى دونم ولى احتمالا از کارمندان متنعم استاندارى هستى ويا در لواى اين موضوع
      از برکات اين خوان گسترده براى عده اى خاص بهره مندى ,والا ميدانستى که ازنظر شاخص هاى توسعه
      در همه زمينه ها استان  اخر هستيم,

    • دنا گفت:

      اگه تخصیص اعتبار 75 درصده پس چطور پروژه های عمرانی همه تعطیلند. چگونه است که در همون سالهای 90 و 91 که جناب استاندار میگوید 25 درصد اعتبار بود همه پروژه های عمرانی فعال بودند. دوم بهنام خان مواردی را بگو که قبلا” نبوده باشد. پروازه های یاسوج قبلا” هم همه روزه انجام میشد در یک سال گذشته تعطیل شده بودند. بحث توسعه فرودگاه قبلا” بوده الان هم هست اما فقط حرفش هست کجاش داره توسعه پیدا میکنه معلوم نیست. ورزشگاه بیش از 85 درصد در گذشته پیشرفت فیزیکی داشته . پیاده رو سازی هم از طرف شهرداری و باپول عوارض مردم داره درست میشه کاری به استاندار نداره . جناب استاندار لطفی کنند پل سوم بشار – بیمارستان یاسوج را تموم کنن

  6. ایده گفت:

    بهنام جان خواب دیدی بلند شو آبی  به دستو صورتت بزن

  7. ناشناس گفت:

    این استانداره هم یه چیزیش میشه ها

    از روزی که اومد هروز میزنه خبر خوش فلان و فلان

    نکنه نامریی داره کار صورت میگیره بعد که تمام شد میگن ظاهر شو

    یه دفه ای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  8. همشهری گفت:

    تا پایان دولت دهم کلیه پروژه ها فعال بودند ولی حالاست که می بینیم که اکثر پروژه ها تعطیل است به عنوان مثال ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج دوسال است که بخاطر 5 درصد کار باقی مانده در دولت دهم تاکنون به بهره برداری نرسیده است آقای استاندار تو ر ابه خدا دست از تهمت زدن بردارید

  9. علی گفت:

    هرچه در مورد انتقادات مینویسیم که بویر نیوز چاپ نمیکنه پس بهتر که کامنت نذاریم

  10. كارشناس گفت:

    جناب استاندار بفرماييد75% چه مبلغي و25% چه مبلغي مردم آگاهند لطفا بگوييد درسال91 ويا90 چه مبلغي وحالا چه مبلغي؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  11. محمد گفت:

    برادر بهنام شما درست میفرمایین کارهایی شده ولی اینجا مرکز استانه واگه مقایسه کنیم بابقیه شهرهای دیگراستانها هنوز خیلی جای کار داریم .انصافا به جز شهرداری درچندسال اخیر هیچ کار برجسته ای در یاسوج انجام نگرفته و اختصاص بودجه 75درصدی راهم مرهون جناب دکتر تاجگردونیم.القصه اینکه در یاسوج پروژه ها در خواب عمیقی فرو رفتن خداکنه فرجی حاصل بشه

  12. ناشناس گفت:

    خیابان جمهوری یاسوج

  13. منتقد گفت:

    مسولین توی تعرض خیابان جمهوری یاسوج سی ساله موندند

  14. مطلع گفت:

    ار لحاظ مبلغ اعتبار تخصیص 75 درصدی با تخصیص 25 درصدی عنوان شده یکی هستند و رازش در اینه که در سالهای گذشته مقدار اعتبار مصوب برای هر دستگاه بیش از 4 میلیارد میبود ولی در امسال اعتبار مصوب برای هر دستگاه کمتر از دو میلیارد بوده

  15. سیمان گفت:

    جناب اقای دکتر خادمی کار تون را با صلابت اجام بدین انهایی که باید بدانند (در خدمات و زحمتهای شبانه روزی جنابعالی و نماینده رهبر در خبرگان رهبری و نماینده شریف بویر احمد و دنا ) میدانند و امیدوارم موفق و موید باشید

دیدگاه شما