دوشنبه 3 آذر 1393 - 9:49

جنایت جدید داعش در شهر رقه (+عکس)

گروه تروریستی داعش در شهر رقه سوریه مرتکب جنایت جدیدی شدند و فیلم آن را در شبکه های اجتماعی وابسته به خود منتشر کردند.

به گزارش بویرنیوز در ابتدای این فیلم مردی نقاب دار از اعضای داعش در مقابل یک ساختمان ویران شده از بمباران هواپیماهای ارتش سوریه دیده می شود و می گوید: این ساختمان را هواپیماهای ارتش سوریه بمباران کرده اند و دهها غیر نظامی در آن کشته شدند.

سپس صحنه جسد چند تن از کشته شدگان در این ساختمان به نمایش در می آید و در نهایت 4 سرباز ارتش سوریه که در گروگان داعش هستند با چشم های بسته و در حالی که روی زانوهایشان روی زمین نشسته اند مشاهده می شوند.

سپس یک نفر از نقاب داران که پشت 4 سرباز گروگان ارتش سوریه ایستاده است می گوید: شما حالا به مجازات جنایات ارتشی که در آن خدمت کرده اید خواهید رسید.

سپس مردان نقاب دار داعشی با گلوله از پشت به سر 4 سرباز سوریه شلیک می کنند و آنها را می کشند.

در صحنه آخر این فیلم جنازه این چهار سرباز سوری در حالی که با طناب به پشت خودروهای داعش بسته شده اند در سطح شهر رقه گردانده می شود تا همه مردم شهر شاهد اعدام سربازان ارتش سوریه باشند.

طبق کنوانسیون های بین المللی سربازان به اسارت درآمده دشمن را نمی توان اعدام یا شکنجه کرد.

جنایت جدید داعش در شهر رقه (+عکس)
عصر ایرانجنایت جدید داعش در شهر رقه (+عکس)
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=129390
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دانیال گنجه ای بویراحمدی گفت:

    داعشی ها فرزندان ناپاک خالد ابن ولید و سعد ابن ابی وقاص هستند به گفته خسروپرویز خو و عادتشان مانند جانوران و حیوانات درنده خو هستند

  2. ناشناس گفت:

    کثافت ها بیچاره جوون ها رو چطور میکشن حقوق بشر چرا کسی جوابگو نیست. تف به ذاتتون

  3. کریمی گفت:

    داعش را دولت اسرائیلی شام و عراق می دانیم.اینها مسلمان نیستند.مزدورند. اگر اینه جهاد می خواستند ایا مکانی بهتر از غزه بود که با اسرائیلی ها جهاد کنند؟اینه همه مزدور های عربستان و اسرائیل هستند. داعشی ها فرزند نامشروع ازدواج دولت عربستان و اسرائیل هستند.

دیدگاه شما