یکشنبه 2 آذر 1393 - 23:55

واژگونی اتوبوس مسافربری در یاسوج 33 زخمی بر جای گذاشت

پوران فرد اظهار داشت: در این حادثه، 30 نفر از مسافران مصدوم شده که پس از اقدامات اولیه توسط تکنسین های اورژانس، به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، از زخمي شدن30 نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور یاسوج- اقلید خبر داد.

به گزارش بویرنیوز؛ جلال پوران فرد افزود: در ساعت 21و 30 دقیقه امشب(یکشنبه)، واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در مسیر یاسوج – اقلید، دوراهی چشمه چنار،به مرکز اورژانس 115 اطلاع داده شد، که بلافاصله تمامی آمبولانس های پایگاه های شهری و جاده ای شهرستان بویراحمد و همچنین اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

پوران فرد اظهار داشت: در این حادثه، 33 نفر از مسافران مصدوم شده که پس از اقدامات اولیه توسط تکنسین های اورژانس، به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.

دکتر یزدانپناه معاونت درمان علوم پزشکی به خبرنگار بویرنیوز گفت: تیم پزشکی و جراحی در بیمارستان شهید بهشتی در حال خدمت رسانی به مصدومین است و خوشبختانه تاکنون مورد وخیم که منجر به فوت  شود مشاهده نشده است

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=129362
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    بیشترین آمار تخلفات مربوط به همین راننده اتوبوس ها و ماشین های به اصطلاح سنگینه همش دارن رو آسفالت رانندگی می کنند فکر میکنند با فضا پیما میخاند برند فضانوردی نمیدونم این جماعت فکر می کنند چه عددی هستند که ادعاشون میشه البته متخلفین

  2. ناشناس گفت:

    مسير ياسوج-اقليد(كاكان) مسير بسيار تنگ با پيچهاي خطر ناك است. كاشكي مسئولين لااقل با گاردريل(حفاظ فلزي) ايمن ترش مي كردند كه خودروها به ته دره سقوط نكنند.

  3. دنا گفت:

    من خودم رو صحنه رسیدم واقعا خدا کمک کرد از دره پایین نرفت وگر نه باعث تلفات جانی زیادی میشد. رییس پلیس راه جلوی دوربین صدا و سیما همش از همکاران خودشون تشکر کردن در صورتی از مردم سر صحنه که جلوتر از خودشون اونجا رسیدن و کمک کردن هیچ تشکری نکردند و نکته اینه که ساعت 9:30 این اتفاق افتاد و 12:30 جرثقیل اومد خدای ناکرده اگه کسی زیر اتوبوس جا میموند چی میشد؟؟

  4. ناشناس گفت:

    خداخیلی کمک کرد خداراشکر که حادثه مرگ ومیر و تلفات نداشتیم از همکاران علوم پزشکی هم ممنونیم والبته از رسانه  بویرنیوز به خاطر انعکاس خبر و زحمات تیم درمان هم تشکر

دیدگاه شما