یکشنبه 2 آذر 1393 - 22:07

عزل و انتصاب 4مسئول سیاسی در کهگیلویه ،چرام ولنده

طی حکمی از سوی مشاور استاندار و مدیر کل حراست استانداری کهگیلویه و بویراحمد مهدی فتاحی‌پور به عنوان سرپرست حراست فرمانداری شهرستان لنده منصوب شد.

به گزارش راک نیوز ؛مهدی فتاحی‌پور از کارشناسان فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده بوده که در طول سنوات خدمتی خود توانسته کارنامه درخشانی از فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی به خود اختصاص دهد طی حکمی از سوی مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری کهگیلویه و بویراحمد مهدی فتاحی‌پور به عنوان سرپرست حراست فرمانداری شهرستان لنده منصوب شد.

مهدی فتاحی‌پور متولد ۱۳۵۹ دارای مدرک تحصیلی لیسانس الهیات و معارف اسلامی و سابقه هشت سال خدمت در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده است.

وی از سال ۸۸ تاکنون فعالیت مستمر و همکاری خود با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را نیز به صورت جدی پیگیری کرده و هم اکنون با درخواست فرمانداری شهرستان لنده از تیرماه سال جاری به این فرمانداری منتقل و به عنوان مسئول روابط عمومی مشغول فعالیت بوده است.

هم چنین صبح امروز با حضور جلیل حسنی مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار و اعضای شورای اداری این شهرستان مراسم تودیع و معارفه بخشدار سوق برگزار شد.

در این مراسم از خدمات بهمن محمدی تقدیر و تورج رزمجو به عنوان بخشدار سوق معرفی شد.

 

گفتنی است در شهرستان چرام هم بایک تغییر سیاسی  روز یکشنبه آغاز شد .

طی احکام جداگانه از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بخشداران جدید سرفاریاب و چاروسا معرفی شدند.

 

، موسی خادمی طی احکامی غلام‌حسن آتش‌سودا به عنوان بخشدار سرفاریاب و حیات پرواز به عنوان بخشدار چاروسا معرفی کرد.

 

بنابر این گزارش؛ آتش‌سودا جایگزین مرتضی دانایی‌نیکو بخشدار سرفاریاب و همچنین پرواز جایگزین سید رضا غلامی‌مقدم بخشدار چاروسا شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=129342
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بیخبرم گفت:

    تغییر بخشدارومشاورو…..درسرفاریاب و چاروسا و سوق واقعا تغیییییییییرات سیاسی محسوب میشوند؟ 

  2. ناشناس گفت:

    شیغون ایکنه!!!

  3. سوقی گفت:

    بخشدار سابق سوق فردی با تدبیر و مخلص و انقلابی بود،،امیدوارم مردم سوق قدر دان آقای محمدی باشند،و بخشدار جدید بتواند گام هاییش را نظیر آقای محمدی بردارد

دیدگاه شما