یکشنبه 2 آذر 1393 - 15:27

وزیر اطلاعات: ملاحظه هیچ شخصی را نمی‌کنیم

وزیر اطلاعات تصریح کرد که برای استمرار امنیت پایدار توام با نشاط و سرور و حفظ مصالح نظام و کشور، ملاحظه هیچ شخص و گروهی را نمی‌کنیم.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی در نشست شورای اداری استان خوزستان در اهواز گفت: مجموعه دولت و وزارت اطلاعات زمینه هر گونه سرمایه گذاری اقتصادی را برای بخش خصوصی بر اساس قانون فراهم می‌کند تا امنیت پایدار در کشور حاصل شود.

وی افزود: وزارت اطلاعات همچون گذشته بر اساس شرع مقدس و رعایت اخلاق اسلامی و قوانین جمهوری اسلامی ایران و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب کارش را با قوت و درایت انجام می دهد.

وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد که برای استمرار امنیت پایدار توام با نشاط و سرور و حفظ مصالح نظام و کشور، ملاحظه هیچ شخص و گروهی را نمی کنیم.

علوی تصریح کرد: کسانی که بخواهند امنیت جامعه که به برکت خون شهدا و فداکاری های مخلصانه مردم انقلابی ایران اسلامی حاصل شده را هدف قرار دهند و یا آن را مخدوش کنند، توسط این وزارت با آنان برخورد قانونی می‌شود، ولی در برخوردها از دایره اخلاق و قانون خارج نخواهیم شد.

علوی گفت: هرچه بیشتر به جامعه و مردم بها و شخصیت بدهیم، هم امنیت در لایه های مختلف تعمیق می یابد و هم این امنیت با کمترین هزینه حاصل و تولید می شود.

وزیر اطلاعات افزود: آنچه که مهم است آن است که همه باید امنیت کشور را محترم بشمارند و وزارت اطلاعات را در انجام وظایف قانونی خود کمک کنند.

علوی همدلی، هم افزایی و اتحاد و به هم پیوستگی همه نیروهای خدوم و وفادار به انقلاب و رهبری را در تعمیق امنیت پایدار کشور موثر و راهگشا توصیف کرد و گفت: با وجود ناامنی در کشورهای همجوار خداوند را شاکریم که مردم ما قدر امنیت توام با آرامش و نشاط را در کشور خود دانسته و خود را در این امنیت که از نعمت های الهی است سهیم و شریک می دانند.

علوی مشارکت جویی آحاد مردم در امنیت را حایز اهمیت دانست و افرود: اگر شخصیت افراد جامعه را محترم بدانیم، نه تنها نا امنی توسط آنها بوجود نمی آید بلکه آنان مدافع امنیت نیز می شوند.

وزیر اطلاعات گفت: به لطف الهی شاهد الفت و همراهی و همدلی همه نیروهای خدوم و دلسوز با محوریت نعمت ولایت فقیه هستیم و امیدواریم با حرکت جمعی بتوانیم به وظایف خود به نحو احسن عمل کنیم و آرامش و آسایش توام با رفاه و شکوفایی اقتصاد را برای کشور به ارمغان آوریم.

علوی با بیان رویکردهای عقلایی دولت در حوزه سیاسی و اجتماعی افزود: این دولت که برآمده از خواست و اراده ملت ایران است آغوش خود را برای همه جناح ها و اقوام باز کرده و این توانایی و آمادگی را نیز دارد که در شرایط سخت تحریم های ظالمانه از همه ظرفیت ها و فرصت ها برای شتاب بخشدن به روند توسعه اقتصادی و اعتلای کشور بهره گیرد.

در این آیین وزیر اطلاعات ضمن قدردانی از زحمات مدیرکل پیشین اطلاعات استان خوزستان، مدیرکل جدید این اداره کل را معرفی کرد.

شایان ذکر است وزیر اطلاعات شب گذشته علاوه بر دیدار با یکی از خانواده های شهدای عرصه گمنامی همچنین با آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز دیدار و گفتگو داشت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=129320
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما