یکشنبه 2 آذر 1393 - 13:32

انتقاد بیسابقه یک نماینده مجلس به دولت روحانی/ وضع را همه جوره خرابتر کردید!/ شما را به خدا دیگر بس است

بنابراین با عرض پوزش از علما به شما می‌گویم روضه‌خوانی بس است، ما روضه‌خوان قهارتر از شما هم داریم و چون سابقه اجرایی کلان نداشته‌اید فقط برای ملت روضه می‌خوانید و روضه مجلس را در جمع ملت و روضه ملت را در جمع مجلس می‌خوانید و این نهایت بی‌تدبیری است. شما را به خدا دیگر بس است.

یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی از بی‌خبری مجلس و نمایندگان نسبت به جزئیات مذاکرات هسته‌ای انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، عطاءالله حکیمی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت هفته بسیج، گفت: همه ما می‌دانیم که دانش هسته‌ای در نتیجه زحمات 35 ساله شهدا، ایثارگران و حمایت‌های بی‌نظیر رهبر انقلاب، مجلس و قوه قضاییه از دانشمندان این سرزمین شکل گرفته است.

وی ادامه داد: اما متاسفانه در این شرایط حساس شاهد خفقان اطلاعات در این زمینه هستیم.

نماینده مردم رودبار در مجلس در ادامه خطاب به رییس‌جمهور اظهار کرد: شما در تبلیغات انتخاباتی خود به مردم اعلام کردید برنامه هسته‌ای‌تان طوری است که هم چرخ هسته‌ای بچرخد و هم چرخ زندگی، اما حدود یک سال و نیم است که چرخ هسته‌ای متوقف شده و از طرف دیگر با رکود شدید فعلی، چرخ زندگی مردم نیز متوقف گردیده است.

حکیمی همچنین بیان کرد: آیا قرار است اتفاق نامبارکی بیفتد که مردم و عصاره ملت یعنی مجلس نباید بدانند؟ آیا کاخ‌های سفید، کرملین، پادشاه عمان، صهیونیسم غاصب، آلمانی‌ها،‌ فرانسوی‌ها و وزیر خارجه امارات محرم‌تر از ملت و مجلس برای شما هستند؟

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: ممکن است بگویید سه چهار نفر در مجلس از جزئیات خبر دارند و ما در پاسخ به شما می‌گوییم آنها یا عصاره ملت نیستند یا از ما بهترانند.

وی در ادامه خطاب به رییس‌جمهور گفت: سوال اساسی من این است: مگر می‌خواهید به همراه دانش هسته‌ای موجودیت نظام را هم به دشمنان نظام، انقلاب و اسلام هدیه کنید که ما را محرم نمی‌دانید و مگر نمی‌دانید که بعد از متوقف کردن چرخ‌های هسته‌ای نوبت به موشک‌های بالستیک، حقوق بشر و بهانه‌های واهی دیگر خواهد رسید؟ آیا نمی‌دانید که دشمنان از اساس با اسلام عزیز مشکل دارند؟

حکیمی ادامه داد: آقای رییس‌جمهور ژنرال‌هایی که با خود آورده‌اید یا بیماری جسمی دارند یا بیماری اقتصادی و هر روز برای نظام حاشیه درست می‌کنند و عصاره ملت را کوچک شمرده و در حد شنیدن گزارش اقدامات چند ژنرال بیمار در حوزه‌های بین‌المللی، اقتصادی و فرهنگی توانا نیستند.

این نماینده اصولگرای مجلس در ادامه انتقادات خود بیان کرد: آقای روحانی نه تنها فرزندان شما و حتی ژنرال‌های بازنشسته دولت شما در هشت سال دفاع مقدس حضور نداشتند؛ بلکه در همان زمان در خارج از کشور مشغول تحصیل یا تفریح بوده‌اند و اطلاع دارم برخی از این ژنرال‌های شما پاستورت دول بیگانه را دارند.

وی افزود: بنابراین دولتی که به نظر می‌رسد برخی اعضای آن نسبت به این آب و خاک حساسیتی ندارند حق ندارند هر طور که می‌خواهند تفاهم کنند و فاتحه انقلاب و نظام را بخوانند. لذا هشدار می‌دهم که این مجلس اصولگرا که اکثریت آنها یا ایثارگرند و یا از خانواده شهدا و روحانیت معظم هستند به هیچ احدی اجازه نخواهند داد که با سرنوشت انقلاب و ملت بازی شود.

حکیمی با اشاره به تدوین طرح دو فوریتی مبنی بر اینکه دولت ملزم می‌شود با اجرای اصل 77 قانون اساسی هرگونه توافق هسته‌ای قبل از امضای نهایی با هر کشوری مصوبه مجلس را اخذ کند، تصریح کرد: از همه همکاران می‌خواهم به این طرحی که تدوین کردم رای دهند که طبق این طرح قبل از هرگونه توافق هسته‌ای و امضای نهایی با هر کشوری مصوبه مجلس را اخذ نموده و مفاد آن در مراحل نهایی و قبل از امضا در جلسه غیرعلنی و محرمانه به تصویب نمایندگان ملت برسد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین با اشاره به مسائل اقتصادی کشور اظهار کرد: آقای رییس‌جمهور مگر شما نبودید با زیر سوال بردن دولت قبل پرداخت یارانه به مردم را ترویج تکدی‌گری می‌دانستید؟ حالا چه شده که در طول یک سال و نیم گذشته نه تنها این تکدی‌گری را ادامه دادید بلکه پا را فراتر گذاشته و عزت و کرامت مردم بخصوص محرومین را نیز با به صف کشیدن در خیابان‌ها برای چند عدد تخم‌مرغ و روغن تاریخ گذشته و برنج آلوده هندی رنگ عدالتخواهی و راستگویی بر تن خود و دولت خود کردید؟

وی افزود: همچنین موسسات مالی و اعتباری که همچون قارچ و هر روز با نام جدیدی بدون مجوز بانک مرکزی متولد می‌شوند و مانند طاعون به جان اقتصاد این کشور افتادند و هیچ توجهی به آنها نمی‌شود. به عنوان مثال موسسه مالی فرشتگان که مرکز آن در مشهد است دو سال است که بدون مجوز پول‌های مردم را می‌بلعد و از طرفی 28 درصد سود می‌دهد و از سوی دیگر تا 38 درصد از این مردم سود می‌گیرد و پول مردم را تبدیل به اموال و املاک نموده به طوریکه اگر تعدادی از مردم به آن مراجعه کنند پولی ندارند که پرداخت کنند.

حکیمی در ادامه نطق خود از وضعیت اشتغال در کشور و بیکاری جوانان نیز انتقاد کرد.

این نماینده مجلس همچنین گفت: از مجلس می‌خواهم که دولت را مکلف کند طی یک سامانه شفاف از تخلفات دولت قبل با مستندات ایجاد کند بنابراین آقای رییس‌جمهور وقتی عملکرد یک سال و نیم گذشته شما را مرور می‌کنیم می‌بینیم نه تنها اتفاقی نیفتاده بلکه وضعیت به مراتب بدتر از گذشته شده است.

وی در پایان بیان کرد: بنابراین با عرض پوزش از علما به شما می‌گویم روضه‌خوانی بس است، ما روضه‌خوان قهارتر از شما هم داریم و چون سابقه اجرایی کلان نداشته‌اید فقط برای ملت روضه می‌خوانید و روضه مجلس را در جمع ملت و روضه ملت را در جمع مجلس می‌خوانید و این نهایت بی‌تدبیری است. شما را به خدا دیگر بس است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=129302
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. همشهری گفت:

    جانم به تو…شیرمادرت حلالت…

  2. واقع بين گفت:

    انصافا غير از واقعيت هيچى نگفته ,ويا به زبان بهتر بخشى از واقعيت را گفته!!!

  3. فرهادى گفت:

    واقعا هم از ديدگاه اينها مردم نامحرمند ,مگر هنگام انتخابات ,

  4. ناشناس گفت:

    آقای حکیمی که به دروغ خود رانماینده مردم می نامید.
    آیا در دولت قبل که چپاول سرمایه ملت بواسطه تحریمها و بوسیله اشخاصی چون زنجانی ها و خاوری ها و رحیمی ها و مرتضوی ها و ….. سر به آسمان میزد در خواب بودید.
    برای شما بیکاری میلیونها جوان مهم است یا نیروگاه هسته ای؟
    آیا میدانید بواسطه همین تحریمهایی که از سوی یک مشت فرصت طلب به گرده این ملت تحمیل شد چقدر از منابع نفتی و گازی و ملی ما توسط همسایگان عرب تازه به دوران رسیده به تاراج رفت؟
    حرفهای شما نه از سر دلسوزی بلکه از درد ازبین رفتن منافع صادرات و واردت اطرافیان و نزدیکانت است.
    از ترس برملا شدن بیش از پیش دزدیها و چپاول های خود و امثال شماست.
    ما ترجیح می دهیم سویس باشیم و نیروگاه هسته ای نداشته باشیم تا اینکه پاکستان و هنث و کره شمالی باشیم و بقول شما صاحب دانش هسته ای.
    شکم گرسنه ملت نان می طلبد نه دانش هسته ای…..
    دانشجوی مملکت شغل میخواهد نه دانش هسته ای…..
    ملت آرامش و آسایش و رفاه میخواهند آقای مثلا نماینده

  5. ناشناس گفت:

    آقای حکیمی که به دروغ خود رانماینده مردم می نامید.
    آیا در دولت قبل که چپاول سرمایه ملت بواسطه تحریمها و بوسیله اشخاصی چون زنجانی ها و خاوری ها و رحیمی ها و مرتضوی ها و ….. سر به آسمان میزد در خواب بودید.
    برای شما بیکاری میلیونها جوان مهم است یا نیروگاه هسته ای؟
    آیا میدانید بواسطه همین تحریمهایی که از سوی یک مشت فرصت طلب به گرده این ملت تحمیل شد چقدر از منابع نفتی و گازی و ملی ما توسط همسایگان عرب تازه به دوران رسیده به تاراج رفت؟
    حرفهای شما نه از سر دلسوزی بلکه از درد ازبین رفتن منافع صادرات و واردت اطرافیان و نزدیکانت است…..
    از ترس برملا شدن بیش از پیش دزدیها و چپاول های خود و امثال شماست.
    ما ترجیح می دهیم سویس باشیم و نیروگاه هسته ای نداشته باشیم تا اینکه پاکستان و هنث و کره شمالی باشیم و بقول شما صاحب دانش هسته ای.
    شکم گرسنه ملت نان می طلبد نه دانش هسته ای…..
    دانشجوی مملکت شغل میخواهد نه دانش هسته ای…..
    ملت آرامش و آسایش و رفاه میخواهند آقای مثلا نماینده

  6. ستم کش گفت:

    این از همان گروه دلوابسهاست که نگران دلال بازیهای خودشونند

  7. شهریار گفت:

    شما همان نمایندگانی هستید که وقتی دکتر ظریف با شما جلسه محرمانه داشت و تمامی جزییات مذاکرات را صادقانه عنوان کرده بود فورا جزییات را علنی کردید و تیتر یک روزنامه کیهان کردید.پس بهتر است در جریان نباشید. ضمنا چرا به مدت هشت سال در مقابل هر نوع انحراف و قانون گریزی دولت قبل ساکت بودی و الان با این شدت انتقاد میکنی؟ ریشه بسیاری از مشکلات موجود، به عملکرد دولت قبل برمی گردد.

  8. ناشناس گفت:

    همین ژنرالها را رهبری تایید کردنند و فرمودنند کاری به اینها نداشته باشید چون اینها از بچه های انقلاب هستند . پس این نماینده در واقع بر علیه رهبری صحبت کردنند و اونوقت خود را مطیع رهبر هم میداند

  9. رضا گفت:

    به خدا که حقایق را گفته شیر مادرت حلالت باشد. که امثال افرادیر که در این دولتها فقط شعار دادن وخوب حرف مفت زدن را بلد هستند مردم را فلج نمود ه اند

  10. غضنفر گفت:

    احسنت به نطق بی غلط تمام ضعف های این دولت را روی کردی

  11. خيبر گفت:

    متاسفانه؛ امرىکا ,انگليس ,چين روسيه ,المان ,c.n.n,  بى بى سى , ,اسراييل و……………..محرمند,اما مردم ومجلس نامحرم!؟!؟!

  12. ناشناس گفت:

    احسنت

  13. باقری گفت:

    احسنت احسنت

  14. ناشناس گفت:

    آخه تو ……… تا حال کجا بودی ؟ چطور تا حال که چوب میرفت تو ………….. حرفی نزدی ؟ ساکت بودی ! حالا وکیل و وصی مردم شدی !؟ دولت روحانی دولت مردمیه ، اگه هیچی نداشته باشیم ، همین که مردمیه شاکریم – به شما هیچ ربطی نداره – بویر درج کن

  15. محمد گفت:

    یاد امام جمعه قلعه ریسی افتادم… آخه تو دولت قبل یا اون همه تورم و بیکاری و رکود اقتصادی و هر تشدید تحریم و وضعیت سکه و طلا و بازار ارز ک نابود شده بود سکوت کردید.. مرتضوی و زنجانی و این همه بورسیه غیر قانونی سکوت کردید و دلواپس نشدید.. حالا ک یه کم اوضاع آرام شده دست دلال ها داره کوتاه میشه دم از حقوق مردم میزنید.. هوای نفس هوای نفس خیلی چیز بدی هست از خدا بترسید

  16. ذد گفت:

    نماینده ای که تو باشی صلاحیت نداری موضوعات مهم به امثال شما گفته شود نونه بده نونوا بل تا بسوزه

  17. فراز گفت:

    آقای حکیمی اونایی قراره بدونند میدانن که بحث هسته ای تا کجا پیش رفته (رهبر انقلاب ،رییس جمهور ،و روسای دو قوه دیگر ،شما که محرم اسرار نیستید اگخ بودید ای همه با دولت سر ناسازگاری نداشتید ،شما منافع شخصی خود را در خطر می بینید نه ایکه دلواپس نظام هستید ،ما از بیکاری و گرسنگی داریم دست و پا میزنیم جوانان ما از سر بیکاری با مدارک و تحصیلات عالی همه دارند دچار اسیب های اجتماعی میشوند یه مشت ادم شکم پر زجر نکشیده تو مجلس نشستند و هر روز حرف صد من یه غاز میزنن ،ملت ما آگاه است و بیدار و همه گرفتاریها و مشکلات را رسد میکند نیاز به دلواپسی شما ندارند ،بس کنید انشالاه ملت ما تو انتخابات آتی جواب شما ها را خواهد داد..

  18. حسینعلی یزدان دوست بویراحمدی گفت:

    متاسفم آقای حکیمی در دولت قبل اینهمه دزدی واختلاس شد وبا رهبری و با علما مخالفت کردند وبا مقدسات بازی کردند شما وامثال شماوامداردولت بودید حرفی نزدید حال چه شده است این تذهب

  19. معقلی گفت:

    احسنت احسنت واقعاً گل گفتی بر این نماینده آگاه آقای رئیس جمهور کسی با دوتا شانه تخم مرغ به جایی نمی رسد بگذار ما ملت ایران انژی هسته حق ماست می خواهیم برنج های فاسد چه سود دارد روغن های تاریخ گذشته چه فایدهای دارد من از همین جا دست این نماینده آگاه را می بوسم تشکر می کنک خواهش می کنم لطفا بگذارید این مطلب را با تشکر

  20. احمد گفت:

    درودبرحكيمي وامثال حكيمي احسنت

  21. ايراني گفت:

    بايدگفت سالي كه نكوست ازبهارش پيداست.اگه دراستان خودمون بررسي كنيم ميبينيم كه مديران فعلي خيلي ضعيف تر ازمديران قبلي هستندازجمله جهادكشاورزي-راه ومسكن -استاندارد-كارواموراجتماعي-منابع طبيعي كه اگه اين وضعيت باشه شاهد پيشرفت دراستان نخواهيم بود.

  22. دولت مخفی گفت:

    بس کنید دیگه شما کاری براتورم نکردید بروید قیمت جدید گوجه را بپرسید که گرانتر از مرغ شده ا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ای گوجه ی بهتر از مرغ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دنبال هم عیب جویی نکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • ناشناس گفت:

      چیه نکنه یادت رفته آقا محمود آدرس می داد ملت برن سر کوچه شون گوجه بخرن؟؟؟؟

  23. ناشناس گفت:

    اصلا كي گفته نمايندگان عصاره ملتند؟

    هر موقع همه سلايق سياسي در انتخابات حضور داشته باشند، اون موقع ميشه گفت نمايندگان عصاره ملتند.

  24. دوست كتاب گفت:

    آقاي به قول خودت عصاره مردم .شما خون مردم مكيدين عصاره نيستين

  25. علی گفت:

    حکیمی که مشکل ندارد همه چیزش جوره با این تحریمها مگه چند سال میشه اداره کرد مخروبه احمدی نزاد را امثال حکیمی درست کردند خودتان را به خواب زدید هیچکس از روحانی به رهبر نزدیکتر نیست آن همه دردی کلان برات مهم نیست راست میگی نامه ای به احمدی نزاد بنویس شاید کسی باور کنه

  26. منتد گفت:

    مو نونم و چن ای دولت فسم

  27. ناشناس گفت:

    آقای حکیمی ترا بخدا دست از این کارتون بردارید بگذارید ملت ایران در ارامش زندگی بکنند

  28. شلال گفت:

    اینها حداقل به نام اسلام ودروغی بنام فتنه اموال بیت المال را نمیدزدند اگر وضع قبل ادامه داشت حالا مردم گوشت همدیگررا میخوردند

  29. متین گفت:

    عصاره ملت؟ چه شوخی مضحکی

  30. م گفت:

    تا حالا به کدوم وعدش عمل کرده؟

دیدگاه شما