یکشنبه 2 آذر 1393 - 12:59

کشتن معلم فیزیک، بخاطر نمره پایین با چاقو!

وی گفت: معلم پس از اینکه مورد حملات چاقوی دانش‌آموز قرار گرفت به بیمارستان منتقل می‌شود اما متأسفانه شب گذشته جان خود را از دست می‌دهد.

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان لرستان با تشریح حادثه حمله دانش‌آموز سال اول دبیرستان با چاقو به معلم فیزیک گفت: این دانش‌آموز پس از مشاهده نمره فیزیک خود، نسبت به پایین بودن آن اعتراض و با چاقو به معلم فیزیک حمله کرد.

علی قربانی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص حادثه جان باختن معلم فیزیک با ضربات چاقوی دانش‌آموز اظهار داشت: دیروز وقوع این حادثه در شهرستان بروجرد به آموزش و پرورش استان لرستان منعکس شد.

وی افزود: پس از وقوع این حادثه بالافاصله مسئولان آموزش و پرورش استان لرستان به این دبیرستان مراجعه کردند و حادثه به این شرح بود که این دانش‌آموز پسر در سال اول دبیرستان تحصیل می‌کرد و حدود ساعت 11 صبح به همراه پدرش برای گرفتن مرخصی به مدرسه مراجعه می‌کند.

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان لرستان ادامه داد: در همین روز نمرات دانش‌آموز به پدرش اعلام می‌شود که وی در برخی دروس مانند درس فیزیک نمره خوبی را نداشت.

قربانی بیان کرد:‌ پس از مشاهده نمرات، پدر دانش‌آموز  تقاضای مرخصی روزانه برای پسرش می‌کند اما هنگام خروج از مدرسه، دانش‌آموز به سمت کلاس درس معلم فیزیک رفته و معلم را که مشغول درس دادن بود با چاقوی آشپزخانه‌ که از قبل زیر کاپشن خود پنهان کرده بود، مورد حمله قرار می‌‌دهد.

وی گفت: معلم پس از اینکه مورد حملات چاقوی دانش‌آموز قرار گرفت به بیمارستان منتقل می‌شود اما متأسفانه شب گذشته جان خود را از دست می‌دهد.

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان لرستان با اشاره به این‌که دانش‌آموز ضارب به همراه پدرش متواری است، افزود: هم‌اکنون این دانش‌آموز تحت تعقیب است.

قربانی در پاسخ به این پرسش “آیا دانش‌آموز با معلم خود درگیری و خصومتی داشته است؟” عنوان کرد:‌ خیر خصومتی میان آن‌ها وجود نداشته است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=129293
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. همکار گفت:

    خدا رحمتش کنه

  2. احسان معصومی گفت:

    دکتر مطهری در یکی از کتابهای خود می نویسد که : هرگاه در کوچه تاریکی با معلمت راه میروی ، تو جلوتر راه برو ، تا اگر چاله ای در کوچه باشه معلمت در چاله نیفته.

  3. ناشناس گفت:

    گندی که به سیستم آموزش زده شده باید هم اینطور سرباز کنه!!! از درس خوندن خودم شرمندم

  4. ناشناس گفت:

    بار پروردگارا اگه این اتفاق در آمریکایا کشور دیگری رخ میداد الان صدا وسیما چه میکردووووووووووووو

  5. بابلی گفت:

    دیگر خبری از پرورش نیست

    • حسین گفت:

      باسلام ،وقتی حرمت معلمی در جامعه شکسته شد وقتی در جامعه اسلامی اینقدر جایگاه معلم را پایین آوردند ، وقتی صدا وسیما اینقدر روی تنبیه بدنی مانور میده بیاد مسائل ومشکلات معلمان راهم نشون بده ،بگه که معلمان را تا چه حد مظلوم کردند که نمیتونند ماشین خودشون را به مدرسه ببرند حالا چرا کشتن معلمو خوب نشون نمیده . از کلمات امامان معصوم وامثال بزرگوارانی مثل شهید مطهری هم فقط جایی که نیازهست استفاده میشه

  6. ناشناس گفت:

    برای اینکه درسی باشه برای افراد نافهمی مثل این دانش آموز باید به دار آویخته شود وعکس صحنه اعدام جلوی سردرمعاون پرورشی آویزان بشه

  7. حمید گفت:

    متاسفانه نوجون های دهه فعلی واقعا زدن به جاده خاکی زمان ما معلم حرمت داشت ولی متاسفانه الان هیچ حرمتی حفظ نمیشه  دانش آموز یا بهتره بگم دانش نیاموز ها شدن مشتی عربده کش تربیت در حد صفره بعد از تعطیل شدن مدرسه تو خیابون ها مزاحم همسایه ها و محله میشن شوخی های سبک کارای زننده جلو دخترای مردم مزاحمت برای ناموس مردم متلو پروندن به ناموس مردم و هر هر خندیدن و بی تفاوتی خانواده نوجوونا که خود غرق مسایل مالی هستن بهش دامن میزنه   یه کاری باید بشه تربیت برگرده ادب برگرده جامعه نابود شده

  8. صمدي گفت:

    علي(ع):من علمني حرفاً فقط سيرني عبدا :هركس يك حرف به من بياموزد مرا بنده خود كرده است
    روحش شاد وخدابيامرزش

  9. ناشناس گفت:

    متاسفانه معمان در این مملکت مظلوم ترین قشر جامعه هستند، مشکلات معیشتی فراوان و سختی کار و … به کنار، تبلیغات منفی آشکارو نهان رسانه ها علیه معلمان نیز بسیار افزایش یافته و در واقع هیچ نهاد یا قانونی برای حمایت از معلمان وجود ندارد. کافی است که معلمی به دانش آموزش دست بزند تا همه سایت ها و تلوزیون و … بر علیه معلمان موضع بگیرند ولی کشته شدن یک معلم در کلاس که به معنی مرگ دانش و فرهنگ در جامعه است به هیچ انگاشته خواهد شد.
    نه وزیر و نه هیچ کس دیگری از جو خطرناک بوجود آمده در دبیرستان های پسرانه خبر ندارند و هیچ معلمی خصوصا در مدارس متوسطه کاردانش و فنی امنیت جانی ندارد.

  10. حسین پور گفت:

    به عنوان یک فرهنگی در گذشت مظلومانه ی همکارمان را به جامعه فرهنگ و ادب تسلیت عرض میکنم خداوند ایشان را رحمت و به خانواده ی محترمشان صبر عنایت بفرمایدحیف که خبر شهادتش نصف مرگ مرتضی پاشایی سروصدا نکرد یعنی اصلا درموردش بحث هم نشد بعضی معلمها خیلی مضلومن

  11. دردمند گفت:

    حدا رحمت کنر این معلم عزیز را
    همه این ریشه در عواملی دارد که بعضی مسئولین به ان دامن می زنند. زمانی معلم نقش قاضی، ریش سفید و حلال مشکلات جامعه را بازی می کرد جایی که یک معلم وجود داشت بی حرمتی بی نظمی و بی دینی جایگاهی نداشت ولی متاسفانه مسئولین انقدر تضاد و فاصله اقتصادی و طبقاتی ایجاد کرده اند و انقدر جایگاه تعلیم و تربیت را پایین اورده اند که به راحتی دانش اموزی که به گفته مولا علی یک عمر باید بنده معلم باشد بر روی او چاقو می کشد. بعضی از مسئولین که خیانت می کنند در جرم این دانش آموز شریک اند و هرگز تاوان این بی عدالتی های شما را نمی بخشیم

  12. ناشناس گفت:

    براینکه نظرم داینجا منتشرشودباتمام وجودم فقط خواهم توانست که یک کلمه را ادا کنم که:متاسفم…

دیدگاه شما