شنبه 1 آذر 1393 - 11:19

بدهکار فراري ميلياردي در دام پليس کهگيلويه و بويراحمد

فردي که ميلياردها ريال به بانک هاي ياسوج بدهکار بود، پس از حدود 10 سال فرار توسط پليس امنيت عمومي کهگيلويه و بويراحمد در استان يزد دستگير شد.

فرمانده انتظامي کهگيلويه و بويراحمد، گفت: فردي که ميلياردها ريال به بانک هاي ياسوج بدهکار بود، پس از حدود 10 سال فرار توسط پليس امنيت عمومي کهگيلويه و بويراحمد در استان يزد دستگير شد.

به گزارش بویر نیوز به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “غلامعباس غلامزاده” اظهار داشت: به دنبال مراجعه مکرر تعدادي از شهروندان به پليس امنيت عمومي استان مبني بر اينکه حدود 10 سال گذشته فردي به نام “ع- م” با ترفندها و شگردهاي خاص خود ما را اغفال و ضمانت تسهيلات بانکي او را در پنج بانک از بانک هاي شهر ياسوج عهده دار شده ايم، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وي افزود: به گفته مراجعه کنندگان اين فرد که بدهکاري بانکي اش بيش از 5 ميليارد ريال بوده، پس از مدتي به دليل عدم پرداخت اقساط تسهيلات بانکي توسط مقام قضائي روانه زندان مرکزي ياسوج و پس از تحمل دو سال حبس با وثيقه آزاد شد.

غلامزاده عنوان کرد: متهم پس از آزادي از زندان با هماهنگي فرزندش شبانه املاک خود را فروخته و متواري شد تا اينکه با شکايت ضامنين مأموران پليس امنيت عمومي کهگيلويه و بويراحمد ضمن هماهنگي با مقام قضائي، شناسايي و دستگيري او را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامي کهگيلويه و بويراحمد، بيان داشت: مأموران در تحقيقات خود، سرنخ هايي را از متهم مبني بر اينکه تصميم دارد پس از اقامت کوتاه مدت در تهران، به خارج از کشور متواري شود، به دست آوردند که غيرثابت بودن محل سکونت، دستگيري او را براي مأموران با مشکل روبه رو کرده بود.

غلامزاده تصريح کرد: پس از عمليات ناموفق براي دستگيري متهم در تهران، بالاخره با شناسايي مخفيگاهش در استان يزد طي يک عمليات غافلگيرانه توسط مأموران پليس امنيت عمومي کهگيلويه و بويراحمد دستگير شد.

وي در پايان با اشاره به رضايت مندي ضامنين از اقدام پليس، خاطر نشان کرد: متهم به دادگاه تحويل و با قرار مناسب راهي زندان شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=129122
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما