شنبه 1 آذر 1393 - 3:44

تاسف برانگیزترین تیتر مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد (+عکس)

گروه رسانه – اخیرا یکی از سایت های خبری در اقدامی غیر حرفه ای همراهی تاجگردون و سایر نمایندگان با رئیس جمهور را با تیتر “روحانی در جوار تاجگردون + تصاویر” منتشر کرده است.

Q (3)

به گزارش «بویر نیوز»، دکتر غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس است و بی شک به فراخور مسئولیتش از ارج و احترام بالایی نیز برخوردار است اما از سوی دیگر دکتر روحانی رئیس جمهور و دومین مقام عالی کشور است که قطعا این تیتر با القای همراهی کردن تاجگردون توسط رئیس جمهور برازنده نیست و هیچ سنخیتی با موضوع ندارد چرا که ماجرا کاملا بر عکس است و همراهی نمایندگان با رئیس جمهور در این تصاویر مشهود است.

شکی نیست که اکثر رسانه ها برای بازتاب اخبار و بزرگنمایی اقدامات شخصیت ها و جناح های مطلوب خود از تیترها و کلماتی استفاده می کنند که بر ذهن مخاطب تاثیر مدنظر را داشته باشد اما متاسفانه تعداد معدودی از افراد با استفاده ناصحیح از رسانه و برای رسیدن به اهداف خود با اینگونه اقدامات روح جامعه مطبوعات و قشر زحمتکش خبرنگار را آزرده می کنند و ذهنیت ها را نسبت به مطبوعات و اصحاب رسانه مخدوش می کنند.

خوشبختانه مردم آگاه هستند و حساب این افراد را از قشر فرهیخته رسانه جدا می کنند و می دانند که صاحبان واقعی قلم اجازه نخواهند دادند رسانه را به هر قیمتی برای اشخاص هزینه کنند.

گفتنی است؛ سایت خبری مذکور پیش از این هم در خبر همراهی بزرگواری با وزیر جهاد کشاورزی با جملاتی چون ” مهندس حجتی  وزیر جهاد کشاورزی و قائم مقام وی این نماینده مجلس نهم شورای اسلامی را همراهی خواهند کرد.” پوشش داده بود.

222

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=129114
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. گنجه ای گفت:

    تغاری بشکند ماستی بریزد ——- جهان گردد به کام کاسه لیسان

دیدگاه شما