شنبه 1 آذر 1393 - 0:17

زارعی: اختلاف میان مناطق سی‌سخت و پاتاوه را رفع می کنیم

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس از تلاش برای رفع اختلاف میان مناطق سی‌سخت و پاتاوه برای ساخت بیمارستان در شهرستان دنا خبر داد.

خبرگزاری فارس: تلاش برای رفع اختلاف میان مناطق سی‌سخت و پاتاوه برای ساخت بیمارستان
 به گزارش بویر نیوز، غلام‌محمد زارعی امشب در نشست پیگیری وضعیت پروژه‌های عمرانی شهرستان دنا که با حضور استاندار و معاونین و همچنین مدیران‌کل استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: موضوع بیمارستان شهرستان دنا را با همه توان خود پی‌گیری کرده‌ام و با تلاشی که انجام شد مجوز 215 آن را هم گرفتیم و به عنوان ردیف اعتباری در پیوست قرار گرفت.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهارات خود گفت: اما به محض مطرح شدن آن یک اختلاف نظر جدی در خصوص ساخت این بیمارستان به وجود آمد که در این خصوص مردم بخش پاتاوه معتقدند بیمارستان باید در آن جا ساخته شود.

این مسئوا بیان داشت: آن‌ها می‌گویند چون بخش پاتاوه در مسیر اصلی واقع شده و همواره خطرات جاده‌ای و موضوعات اورژانسی وجود دارد باید این بیمارستان در شهر پاتاوه ساخته شود.

زارعی با اشاره به این که اختلاف موجود را با خرد جمعی و رضایت طرفین برطرف خواهیم کرد، افزود: باید به گونه‌ای رفتار کنیم که در این بین کام کسی تلخ نشود.

وی به بیان مشکلات شهرداری سی‌سخت به عنوان یک شهر گردشگری پرداخت و در ادامه با اشاره به این‌که لازم است به این شهرداری به دلیل حجم کار و ورود گردشگران و مسافران بی‌شمار بیشتر کمک شود از پی گیری‌های خود برای دو برابر شدن اعتبارات شهرداری سی‌سخت نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش فارس، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس که از وضعیت پیش آمده برای سی‌ان‌جی‌های استان و به خصوص شهرستان‌های بویراحمد و دنا نگران و البته گلایه‌مند بود، تشریح کرد: چرا باید شهرداری‌ها پول گاز خود را پرداخت نکنند تا این که بدهی سنگینی را بر جای گذشته و هم برای خود و هم برای شرکت گاز و مهم‌تر از همه برای مردم ایجاد مشکل کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=129049
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    با سلام
    به نظرم خود آقای زارعی عامل اختلاف هستند . چه اختلافی وجود دارد که شما رسانه ای می کنید . شما شدید عامل نفاق . اگه بحثی و مسأله ای است باید تشکیل جلسه داد و مشکلات را بیان و حل و فصل کرد نه اینجوری بیاین در یک رسانه دم از اختلاف و …. بزنید . مطمئن باشید دیگر شما جایی در بین اهالی شهرستان دنا نخواهید داشت .

  2. یاسر معصومی گفت:

    نیخوا زحمت بکشی. همین یک ساله دیگه. تا الان کوچبی؟

  3. ناشناس گفت:

    اقای نماینده کدام اختلاف!!!!!!

  4. سی سختی گفت:

    با این تفسیر می بایست بیمارستاهای مرکز استان هم در دشتروم یا بابامیدان و یا گجساران ساخته می شدند، بزرگوار فراموش نکن که سی سخت مرکز شهرستان است نه رفیب پاتاوه ، پاتاوه حقوقی دارد و سی سخت نیز حقوقی ، به سی سخت به عنوان مرکز شهرستان دنا نگاه کنید و ان را با شش شهرستان دیگر استان در توزیع اعتبارات و سایر امکانات بستجید نه با توابع خود سی سخت .

    • بویراحمدی گفت:

      حاجی سیل رای ایکنه هر که بیشتر دراینده بخوان رای بدن حاجی هم نظرش سی مردم اون منطقه ایچربه

  5. پاتاوه گفت:

    بريد سوال كنيد از مركز بهداشت وبيمارستان سرپايي سيسسخت ببينيد روزانه چندتا ارباب رجوع دارن اونوقت فقط وفقط امار مجروحيين تصادفات درمركزبهداشت پاتاوه رو مقايسه كنييد يكم انصاف داشته باشيد باوركنيد با كلنيك شهد مفتح ياسوج واورزانس ياسوج بعضي مواقع برابري ميكند

  6. ناشناس گفت:

    ته نه مشکل حل کنی عامل تفرقه در بین دنا نشینان خود توی

  7. بویراحمد گفت:

    عقل ومنطق حکم میکند که :اولا این سرمایه گزاری باید جایی باشد که چشم انداز بلند مدت خدمت رسانی داشته باشد ثانیا این بیمارستان در جایی احداث شود که جمعیت تحت پوشش آن بیشتر میباشد ثالثا هدف خدمت به مردم وجامعه هدف اصلی آن باشد رابعا مگر مردم روستاههای توت نده -پارشاهی – کریک -پاتاوه- سادات محمودی- بهرامبیگی -گره -سمرون گورگنجو و.. باگ – ده شیخ – چناربرم و ……………….بیماران خود را به سی سخت میبرند این تصمیم یک ظلم تاریخی است که بیمارستان بدون در نظر گرفتن جامعه تحت پوشش آن وبدون مطالعه در سی سخت که یک روستای توریستی وفصلی است ساحته شود این کار یک بی عدالتی تاریخی واجتماعی است البته آقای استاندار – ورئیس دانشگاه علوم پزشکی وفرماندار محترم دنا ::::: لطفایک تحقیق میدانی از مردمان این مناطق وروستاهای شهرستان دنا بهترین راهکار برای تصمیم گیری در این خصوص می باشد

  8. آرمان گفت:

    اولین پزشک اعزامی به استان درسال 1336 توسط مسئولین به شهر سیسخت یا ده بزرگ سیسخت ان زمان اعزام گردید و با کمال تاسف فراوان بعد از زمانی حدود 60 سال و رونق علمی با لای این شهر و در حالی که ده ها متخصص و فوق تخصص و پزشکان سیسختی در جای جای این مرز و بوم به هم میهنان عزیز خدمت میرسانند اما هم اکنون درمانگاه سی سخت با یک پزشک عمومی طرحی یا تازه فارغ التحصیل شده اداره میگردد هم شهرستانی های پاتاوهای هم حقوقی دارند که بایست تامین گردد مگر قرار است تا اخر الزمان کل شهرستان دنا با یک بیمارستان خدمات رسانی گردد ان هم که در مرحله وعده و وعید است برخی دلسوزی های بدون حساب و کتاب خود جای تعمق دارد . برخی نیز ارز خود میبرند و صحبت ما میدارند . مسئولین به جای شاخ و شانه کشیدن و یا ادعای اصلاح گری در امور به حقوق همه شهرستان دنا اعم از پاتاوه یا سیسخت توجه عملی نشان دهند پاتاوه در مسیر پر ازدحام جاده ای است و تصادفات فراوان ازار دهنده است اما سیسخت نیز قطب گردشگری جنوب کشور و استان است ضرورتی ندارد ضعف و کم کاری مشئولین گذشته و حال را در تامین فرصت های سلامت و درمان توجیه نمائیم پس حقوق حقه شهر وندان سیسختی و پاتاوه ای را نگاه داریم و رعایت کنیم (دو صد گفته چون نیم کردار نیست )

دیدگاه شما