جمعه 30 آبان 1393 - 10:50

فراخوان حماس‌برای برپایی”جمعه‌خشم”

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) برای برگزاری روز “جمعه خشم” در کرانه باختری رود اردن برای پشتیبانی از “انتفاضه قدس” و یاری رساندن به مسجد الاقصی فراخوان داد.

به گزارش بویرنیوز: جنبش حماس از مردم فلسطین در همه شهرها، روستاها و اردوگاهها در کرانه باختری رود اردن خواست تا راهپیمایی های گسترده ای را امروز جمعه برای بیان خشم خود در قبال اقدامات رژیم اسرائیل و پشتیبانی از “انتفاضه قدس” و یاری رساندن به مسجد الاقصی برگزار کنند.

 
جنبش حماس در بیانیه خود از همه فلسطینی ها بویژه قشر جوان و دانشجو خواست تا از مدافعان فلسطینی شهر اشغالی قدس حمایت و پشتیبانی کنند و به اشغالگران فرصت اقدامات یکجانبه در مسجد الاقصی را ندهند.
 
این جنبش از مردم استان رام الله و البیره خواست تا در راهپیمایی بعد از نماز جمعه امروز از مسجد قلندیا به سمت مرکز ایست و بازرسی نظامی قلندیا در شرق شهر اشغالی قدس شرکت کرده و خشم خود را نسبت به اقدامات مداوم اشغالگران علیه مسجد الاقصی ابراز دارند.
 
جنبش حماس از مردم استان الخلیل در جنوب کرانه باختری برای شرکت در راهپیمایی “جمعه خشم” که از مسجد وصایا الرسول در منطقه جنوبی شهر الخلیل بعد از پایان مراسم نمازجمعه برگزار خواهد شد، دعوت کرده است.
 
رژیم اسرائیل و صهیونیست ها در دو ماهه اخیر بارها به مسجد الاقصی و مدافعان آن و شهروندان فلسطینی حمله کرده اند که در جریان آن شماری از فلسطینی ها شهید یا زخمی شده اند.
 
شهروندان فلسطینی کرانه باختری بویژه شهر اشغالی قدس نیز در مقابل برای دفاع از مسجد الاقصی به پا خاسته و با اشغالگران درگیر شده اند.
منبع: العالم
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=129008
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما