جمعه 30 آبان 1393 - 9:03

باریک‏ ترین گوشی‏ های هوشمند دنیا

با وجود ارائه قابلیت‏ های مختلف برای گوشی‏ های هوشمند، این روزها کاهش ضخامت بدنه، یکی از امتیازهای یک گوشی پیشرفته به شمار می‏رود. بنابراین تولیدکنندگان در تلاشند علاوه‌بر نرم‏ افزار، سخت‏ افزار پیشرفت ه‏‏ای هم در ساخت این دستگاه‏ ها به‌کار ببرند.

در این گزارش به باریک‏ ترین گوشی‏های هوشمندی می‏ پردازیم که هم‏ اکنون در بازار موجود است.

iPhone 6

باریک‏ترین گوشی‏های هوشمند دنیا

امسال اپل آی‌فون 6 را به عنوان باریک‏ترین گوشی هوشمندش معرفی کرد. این نسخه از آی‌فون 9/6 میلی‏متر ضخامت داشت. مثل همیشه اپل در ساخت بدنه از ترکیب شیشه و فلز بهره برده و تا آنجا که توانسته ظرافت را در طراحی رعایت کرده است. پردازنده این گوشی مثل گوشی‏های قبلی دو هسته‏ ای و دوربین 8 مگاپیکسلی است با این حال بر قابلیت‏ ها، سرعت و قدرت پردازنده و دوربین افزوده، اما با وجود کاهش یک میلی‏متری ضخامت بدنه، باتری آن  از 1560 میلی‏آمپری به 1810 میلی‏‏ آمپری تبدیل شده است.

Elife S5.5

باریک‏ترین گوشی‏های هوشمند دنیا

همزمان با عرضه آی‌فون، شرکت چینی Elife گوشی S5.5 را با ضخامت 55/5 میلی‏متر معرفی کرد که عنوان باریک‏ترین گوشی هوشمند دنیا را در تابستان امسال به خود اختصاص داد. گوشی S5.5 با وجود ظرافت، امکانات ویژه‏ای همچون دوربین 13 مگاپیکسلی، دوربین ثانویه 5 مگاپیکسلی و پردازنده هشت هسته‏ای دارد. یکی از مهم‏ترین امتیازات این گوشی باتری 2300 میلی‏ آمپری آن است که در حال آماده ‏باش 490 ساعت شارژ نگه می‏ دارد.

Tornado 348

باریک‏ترین گوشی‏های هوشمند دنیا

درحالی‌که بازار رقابت بر سر ساخت گوشی با ضخامت کم داغ است، یک شرکت انگلیسی به نام Kazam هم به تازگی گوشی هوشمندی با ضخامت 15/5 میلی‏متر معرفی کرد که Tornado 348 نام دارد. صفحه نمایش Tornado 348 برخلاف سایر گوشی‏ ها، کوچک‌تر از 5 اینچ است، اما پردازنده آن هشت هسته‏ ای است و از دوربین 8 مگاپیکسلی بهره می‏ برد. شرکت Kazam قیمت این گوشی را 249 پوند اعلام کرده است.

Oppo R5

باریک‏ترین گوشی‏های هوشمند دنیا

R5 باریک‏ترین گوشی دنیا با ضخامت 85/4 میلی‏متر است. این گوشی صفحه نمایش 2/5 اینچی دارد و پردازنده آن هشت هسته‏ ای است. شرکت اوپو با وجود ضخامت بسیار باریک، روی این گوشی باتری 2 هزار میلی‏‏ آمپری قرار داده و از دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی و 5 مگاپیکسلی ثانویه بهره برده است. گوشی R5 ماه آینده با قیمت 499 دلار به بازار عرضه می‏ شود.

Vivo

باریک‏ترین گوشی‏های هوشمند دنیادنیای اقتصاد
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=128988
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما