جمعه 30 آبان 1393 - 0:55

پروژه تخریب دکتر فرهادی هم کلید خورد!

یک جریان سیاسی با رویکرد ” بازی کثیف”، از طریق پیامک سازی و جعل واقعیت با یک مضمون خاص از زمان آغاز بررسی ها برای تعیین کابینه دولت یازدهم، به ویژه هنگام اخذ رای، کوشیده است تا مانع موفقیت دولت شود و زمینه را برای رویارویی مجلس و قوه مجریه فراهم سازد.
خبرگزاری جمهوری اسلامی نوشت: گروه دست اندرکار این اقدامات که از امکانات ارتباطی داخلی در فضای مخابراتی و اینترنتی و همچنین تریبون های سیاسی و رسانه ای وابسته استفاده می کنند، در جریان معرفی اخیر وزیران پبشنهادی علوم، عملیات خود را گسترده تر از قبل آغاز کردند.
پس از فضا سازی مجازی و ارتباطی برای ترور شخصیت دو وزیر پیشنهادی وزارت علوم، اکنون محمد فرهادی هدف گرفته شده است.
در حالیکه هنگام قرائت نامه رییس جمهوری برای معرفی فرهادی مدیر کهنه کار نظام به عنوان پنجمین وزیر پیشنهادی علوم، نمایندگان مجلس به جای دو دو مخالفت، با بیان چهار چهار موافقت علنی خود را اعلام کردند، قطار پیامک سازی و انتشار اطلاعات مجعول در رسانه ها برای مخالف سازی نمایندگان راه افتاد.
ابعاد این پیامک سازی و انتشار اطلاعات غلط بگونه ای گسترده شده که یک عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مجلس این اقدامات را «شیطنت آمیز» و در برگیرنده «نیت ناپاک» اعلام کرد.
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به راه افتادن موج پیامک ها علیه گزینه پیشنهادی علوم، تصریح کرد: این رویه نشان می دهد نیت ناپاکی درمیان است و عده ای با بی تقوایی و شیطنت خاصی عمل می کنند.
وی با اشاره به معرفی محمد فرهادی برای تصدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: روحانی با اهتمام ویژه و در دقیقه 90 فرهادی را به عنوان وزیر پشنهادی خود معرفی کرد که بلافاصله نیز جو مثبت و خوبی در مجلس فراهم شد مبنی بر اینکه غائله وزارت علوم ختم به خیر شود.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: بلافاصله و از دقایقی بعد از معرفی فرهادی، برخی سایت ها و خبرگزاری هایی شروع کردند به ارسال پیامک و پرونده سازی برای آقای فرهادی که تا دیروز علیرغم اینکه مسئولیت ملی در کشور داشته، هیچ مطلب سوئی از او منتشر نمیشد.
*وزارت ارشاد یا سیستم های امنیتی با خبرسازی ها برخورد کند
وی با اشاره به اینکه از وزارت ارشاد خواسته بودیم با خبرسازی های مسموم کننده فضای جامعه، ایجاد کننده موج منفی و تشدید کننده اختلافات و دامن زن به نفاق برخورد کند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری بر وفاق و دوستی و وحدت و همدلی برای رفع مشکلات اساسی مردم تاکید دارند؛ لذا وزارت ارشاد یا سیستم های امنیتی باید برای جلوگیری از ادامه این روند تمهیدی بیاندیشند.
جعفرزاده ایمن آبادی تاکید کرد: چطور این شخصیت که تا دیروز جایگاه ملی داشته و هیچ پرونده ای درباره او مطرح نشده، از لحظه ای که به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت علوم معرفی می شود، عده ای و جریانی بلافاصله شروع می کنند تا با پرونده سازی و برچسب زدن عناوین مختلف، او را متهم کنند؟ این نشان می دهد نیت ناپاکی درمیان است در حالیکه این جریانات سیاسی ناپاک و تفرقه افکن نمی توانند دوستی و وفاقی که بین سه قوه در جهت اجرای منویات رهبری وجود دارد، دچار خدشه کنند.
یک جریان سیاسی به دنبال تیره کردن روابط دولت و مجلس است 
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس بیان کرد: این رویه نشان می دهد یک جریان سیاسی به دنبال تیره کردن روابط دولت و مجلس است تا بتواند ماهی خود را از این آب گل آلود بگیرد ولی قطعا نمایندگان مجلس در این حد از عقلانیت قرار دارند که اسیر این شیطنت های سیاسی نخواهند شد و تحت تاثیر چنین القائاتی قرار نمی گیرند زیرا خطوط قرمزی که مجلس مشخص کرده بود و از دولت تقاضا داشت رعایت شود، در گزینه کنونی مد نظر قرار گرفته و روی فرهادی نگاه مثبتی وجود دارد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: به این صورت نخواهد بود که دوباره با رد کردن آخرین گزینه دولت نیز فضایی در جامعه ایجاد شود مبنی بر اینکه مجلس تحت هر شرایطی، گزینه دولت را نخواهد پذیرفت.
جعفرزاده ایمن آبادی گفت: در شرایط بحرانی کشور و با مشکلاتی که از دولت قبل در جامعه انباشته شده مانند بیکاری و تورم، باید اجازه داده شود تا وزارت علوم سر و سامان بگیرد و فرد معرفی شده رای لازمه را از مجلس کسب کند؛ و امید است این شیطنت ها که پرده دیگری از ایجاد نفاق و اختلاف است، به نتیجه نرسد.
وی درباره محتوای این پیامک ها و پرونده سازی ها علیه فرهادی توضیح داد: با توجه به اینکه خط قرمز مجلس جریان فتنه است و مقام معظم رهبری هم تاکید کرده بودند که باید مرزبندی با جریان فتنه مشخص شود، این پیامک ها با بی تقوایی و شیطنت خاصی در راستای آن است که بگوید فرد معرفی شده در راستای همان گزینه های قبلی است و تعمدا فضایی ایجاد می کنند که به نمایندگان ذهنیت خاصی را القا کنند.
این نماینده مجلس گفت: از لحظه معرفی فرهادی و ظرف چند ساعت گذشته، جریان پیامک های منفی علیه فرهادی در جهت تشویش اذهان نمایندگان شروع شده و ادامه دار است که اگر جلوی آن گرفته نشود، در هفته آینده بیشتر خواهد شد لذا لازم است مسئولان امر دخالت کنند.
جعفرزاده ایمن آبادی با تاکید بر اینکه دولت در معرفی وزیر همراهی کرده ادامه داد: حاشیه ساختن یعنی بلند شدن بوی نفاق و راه افتادن قصه دیگری.
اقدام گروه پیامک ساز و ناشر اطلاعات نادرست برای مشوش کردن فضای مجلس در حالی صورت می گیرد که محمد فرهادی چهره ماندگار علمی هم اکنون ریاست سازمان هلال احمر را برعهده دارد و در دولت های مختلف مسئولیت های بزرگی داشته و یکی از نخبگان علمی کشور به شمار می رود.
محمد فرهادی 65 ساله که دوره تخصصی گوش، حلق و بینی و سر و گردن را به عنوان شاگرد اول به پایان رسانده است، افزون بر تجربه ده ها مسئولیت علمی، پزشکی و درمانی، سابقه ریاست بر دانشگاه تهران، وزیر فرهنگ و آموزش عالی 1368-1364، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و ریاست موسسه توسعه دانش و پژوهش ایران را در پرونده کاری خود دارد.
وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در فاصله سال های 1380-1376، استاد نمونه کشوری و عضو بنیاد ملی نخبگان و همچنین چهره ماندگار سال 1389 است که اکنون توسط حسن روحانی رییس جمهوری ایران به عنوان پنجمین وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی شده است.
فرهادی به عنوان برنده جایزه علامه طباطبایی بنیاد ملی نخبگان سال، افزون بر تالیف 9 کتاب درباره شنوایی سنجی و بیماری های گوش و حلق و بینی و سر و گردن و 205 مقاله علمی در مجلات پزشکی معتبر و بین المللی، از 20 سال قبل مدیریت مجله پزشکی جمهوری اسلامی ایران را برعهده دارد و بیش از 100 سخنرانی علمی در داخل و خارج از کشور داشته است.
سنگ اندازی این گروه در مقابل دولت برآمده از انتخابات 24 خرداد و حذف شخصت ها با حربه سابقه تراشی و طرح ادعاها و اتهام های بی اساس برای برخی وزیران پیشنهادی، از جمله اقدامات این افراطیون است.
اوج اقدامات آنان ایجاد جنجال و جنگ روانی علیه رضا فرجی دانا علیه وزیر علوم شکل گرفت در حالی که هنوز از اغاز کار وی یک سال نگذشته بود.
فرجی دانا از اغاز برعهده گرفتن مسئولیت و بر اساس وظیفه قانونی، انجام درست وظایف مورد تاکید رییس جمهوری، پروژه تخلف بورسیه ها و رسیدگی به حاتم بخشی به برخی افراد را در دستور بررسی قرار داد و آن را به مراجع ذی صلاح احاله کرد. همین اقدام کافی بود تا وزیر پرکار دولت یازدهم به عنوان اولین قربانی ترور شخصیت هدف قرار گیرد و موجی از اطلاعات نادرست علیه وی در فضای مجازی منتشر شود و سپس طرح استیضاح کلید زده شود و بدین ترتیب فرجی دانا از همراهی با دولت باز ماند.
بسیاری از ادعاها و اتهام های مطرح شده علیه فرجی دانا و وزیران پیشنهادی می تواند زمینه پی گیری قضایی و حقوقی مطرح کننده این اتهام ها را مطرح کند که با استفاده از تریبون ها و رسانه ها بدون سند و مدرک معتبر به ترور شخصیت افراد می پردازند.
اکنون نیز فرهادی وزیر سابق و رییس کنونی هلال احمر هدف پیامک سازی و انتشار اطلاعات مجعول قرار گرفته تا از نگاه مخالفان، وزارت علوم همچنان بی وزیر بماند و دولت در شرایط حساس کنونی در تنگنای بیشتری قرار گیرد.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=128955
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما