پنجشنبه 29 آبان 1393 - 21:49

دیگر از والیبالیست بودنم خجالت می‌کشم

کاپیتان تیم والیبال میزان خراسان گفت: به خاطر اتفاقات بوجود آمده در حین بازی با پیکان خجالت کشیدم که والیبالیست هستم.
مهدی مهدوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازی مقابل تیم پیکان با حرف و حدیث‌های بسیار زیادی همراه بود. به نظرم بازیکن باید شخصیت و فرهنگ خود را در هر شرایطی حفظ کند،‌ ملی‌پوشان نباید یکسری رفتارها را در حین بازی انجام دهند.

کاپیتان تیم والیبال میزان خراسان گفت: بازیکنان تیم پیکان قبل از شروع بازی ساک‌های ورزشی خود را همراه نیاورده بودند و می‌گفتند چون خارج از سالن شلوغ بوده نتوانستند مگر می‌شود که یک بازیکن بدون ساک ورزشی در زمین حاضر شود، آن‌ها با این موضوع قبل از شروع بازی ذهن مان را خراب کردند اما ما هیچ توجهی نکردیم.

وی تصریح کرد: نمی‌خواهم با بیان این مسائل باخت را توجیه کنم، برای اولین بار نیست که نتیجه یک بازی حساس را واگذار می‌کنم اما باید بگویم که می‌توانست به گونه‌ای رفتار شود که همه حتی بازیکنان و تماشاگران از دیدن و انجام یک والیبال حرفه‌ای لذت ببرند.

***رفاقت میان بازیکنان فراموش شده بود

وی گفت: من در بازی مقابل پیکان به معنای واقعی اذیت شدم و از این که والیبالیست هستم حالم بد شد و به خاطر این موضوع شاید از والیبال ملی هم خداحافظی کردم. ملی‌پوشان پیکان رفاقت میانمان را فراموش کرده بودند. آنها قبل از زدن هر سرویس صدای بز، مرغ و … را در می‌آوردند.

مهدوی اظهار داشت: بازی با پیکان از ست دوم به بعد مسخره بازی شده بود احترام‌ها میان بزرگترها و کوچکترها کاملاً زیر سوال رفته بود. من همین الان هم به کسی که حتی یک روز زودتر هم وارد والیبال شده احترام می‌گذارم و با نام کوچک صدایش نمی‌کنم. اتفاقات بازی هفته سوم برابر پیکان برایم قابل توجیه از نظر اخلاقی نیست، نمی‌دانم برخی بازیکنان با این رفتارها کجا و با چه تربیتی بزرگ شده‌اند؟ ملی‌پوشان ما باید حواس خود را جمع کنند چون آنها الگوی والیبالی ایران هستند.

کاپیتان تیم والیبال میزان خراسان یادآور شد: در مقابل چشمان خودم برخی ملی‌پوشان پیکان خطاب به تماشاگران از الفاظ رکیک استفاده می‌کردند. من در این دیدار صحنه‌هایی را دیدم که نباید در والیبال رخ دهد. در طول بازی مدام در حال جدا کردن بازیکنان از هم بودم، این برای والیبال ایران که جهانی شده زشت است.

مهدوی خاطر نشان کرد: می‌خواهم تمام موارد بوجود آمده را برای رئیس فدراسیون توضیح دهم تا بلکه وی رسیدگی کند، امیدوارم وضع لیگ بدتر از این نشود چون در پلی‌آف ما بازی‌های حساس و سخت‌تری را در پیش داریم و از همین الان باید برای رفع مشکل راه حل مناسب اتخاذ شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=128939
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما