پنجشنبه 29 آبان 1393 - 21:55

جدیدترین ترفندهای تبلیغی یک کاندیدای انتخابات مجلس در شهرستان بویراحمد! (+تصاویر)

هر چند تا انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی مدت زمان نسبتا زیادی باقی مانده اما برخی از کاندیداهای احتمالی در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت های خود را برای حضور در این عرصه آغاز کرده اند.

گروه سیاسی – هر چند تا انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی مدت زمان نسبتا زیادی باقی مانده اما برخی از کاندیداهای احتمالی در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت های خود را برای حضور در این عرصه آغاز کرده اند.

به گزارش «بویر نیوز»، اما در این میان محمد بهرامی شهردار اسبق یاسوج که فعالیت های خود را برای حضور در انتخابات شهرستان های بویراحمد و دنا تقریبا از چهار سال پیش آغاز کرده است، رویکرد جدیدی را در پیش گرفته است!

amozsh-8

بهرامی که پیش از این هرزگاهی به بهانه های مختلف در عرصه رسانه حضور می یافت و شعارهای انتخابات گذشته خود را تکرار می کرد و همچنین در مراسمات و فاتحه خوانی ها نیز حضور پررنگی از خود نشان داده است این بار حضور در مراسمات تودیع و معارفه مدیران منتسب به اصلاح طلبی را در پیش گرفته است که می توان اهداف وی را اینچنین برشمرد:

1 – بهرامی پیشینه اصولگرایی دارد اما در انتخابات ریاست جمهوری گذشته ازعارف اصلاح طلب حمایت کرد! تا خود را در صف این طیف سیاسی قرار دهد اما با توجه به عدم توفیق وی اینبار حضور در این جلسات و قرار گرفتن درکنار نیروی های اصلاح طلب را پیشه کرده است تا شاید بتواند نظر اصلاح طلبان را به خود جلب کند، غافل از اینکه با تغییر فضای سیاسی کشور اصلاح طلبان به احتمال فراوان کاندیدا معرفی خواهند کرد.

images

2 – حضور وی در جلسات تودیع و معارفه ذهنیت منتسب بودن نیروهای معرفی شده به وی را القا می کند و این درحالیست که بهرامی هم اکنون خود هیچ پست و سمتی ندارد و بعید بنظر می رسد وی دارای چنین قدرت و نفوذی باشد که بتواند کسی را برای رسیدن به مقامی حمایت کند.

3 – بهرامی البته یک بهره برداری سیاسی دیگر نیز می تواند داشته باشد که آن هم ناکارآمد نشان دادن رقباء در خلال این جلسات و نشست ها است و برخی تصور می کنند چون وی رئیس ستاد عارف در شهرستان بویراحمد (نه استان کهگیلویه و بویراحمد) بوده است، توانسته در عزل و نصب ها سهیم باشد غافل از اینکه خود عارف هم در دولت جایگاهی ندارد.

4 – البته این فرضیه هم که وی به دلیل نسبت فامیلی با معارفه شوندگان و تبریک گفتن حضور می یابد هم می تواند مطرح باشد و به علاوه ثمرات یاد شده از این جلسات اوقات فراغت وی هم پر می شود!

DSC00116

گفتنی است؛ محمد بهرامی در برخی جلسات ازجمله تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی و معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان حضور داشته که طی چند روز اخیر برگزار شده اند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=128927
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مرضیه گفت:

    بویر دلت ازچی پره ک انقدصریح درباره بهرامی حرف میزنی؟ مردم خودشون عقل دارن ومیدونن به کی رای بدن.توالکی کاسه داغتراز آش نباش لطفا!

    • ناشناس گفت:

      بویر چیه بهرامی را اینجور می کوبونی
      نکنه ازش ترسیدی
      یا ترسیدی رای های زارع رو خراب کنه
      یا اینکه…..
      خوب اگه قرار بر این باشه ما هم هزار ترفند مسخره زارع شما رو که برای دونه دونه رای جمع کردن بکار می بره مورد بررسی قرار بدیم

  2. مرضیه گفت:

    مردم د و ای دولت وکارمندل واداریلشو خسه وابینه.فقط هرچی بدبختیه مال مردم فقیرو بی پیله.

    • حقوقدان گفت:

      البته عرض كنم كه مديريت بوير نيوز طرفدار سرسخت اقاي زارع هستن ومسلما هست كه بخوان عليه مخالفين ايشون تيتر خبري بزنه وقطعا خيلي از ايشون ميترسن چون اقاي زارع تا زنده هستن مجلس رو نميبينن بخاطر عمكرد خيلي ضعيف ايشون و البته عرض كنم كه ايشون بخاطر اينكه جمعي از اصلاحطلبان تصميم گرفتن راي به هدايتخواه بدن بخاطر عمكرد يكي از اصلاحطلبان وچون نميشه اسم و نام نشانشنو ببري پوزش ميطلبم و بزرگان اصلاحطلب خودتشون اطلاع كامل از اين قضيه دارن و اينكه دكتر بهرامي پست بهشون پيشنهاد شد ولي چون درگير دكتراشون هستن نميتوستن قبول كنن و اينكه  عده اي از مشاوران اقاي زارع به زارع پيشنهاد كردن كه در انتخابات اينده شركت نكنن كه احترامت بيشتره …و طرفداران اقاي زارع از همين الان ترسيدن وميخوان شروع به كوبوندن بكنن

  3. رضا گفت:

    تهمت و افترا تا چه حد؟؟؟؟؟؟؟
    چقدر پستی بویرنیوز……..
    متاسفم واسه نویسنده کوتاه نظر……….

  4. تیرتاجی گفت:

    بویر نیوز هرچند زارع از فامیلهام است اما حقیقتآ این را بدون بهرامی از زارع باتعصب تر وکاردان تراست خدایی حقشو خوردنه 

    • تیرتاجی گفت:

      بهتر از زارع فعلا کسی نیست.

    • رضا گفت:

      باسلام، اصلا قصد ارزش گذاری ویا قضاوت در خصوص مباحث مطروحه را ندارم.ولی خدایی یک سوال همیشه در ذهنم باقی مانده وآن هم اینه که چرا ما سعی می کنیم خودمان را یک شکل دیگه معرفی کنیم.
      آقا ی بهرامی اگه اصلاح طلب روز  اومدن منتجب نیا کجا بود؟
      چرا درباره مسائل مطرح شده بعد از این جلسه هیچ اظهار نظری نداشتند؟
      پس جوهره اصلاح طلبی ایشان کجا خشکید.
      در مورد حق ایشان که شما معتقدید خورده شده، بفرمایید کدوم حق؟
      به نظر من بهرامی باید به تبعیت و پیروی همون آقای عارف که خودشان را وابسته به آن معرفی می کنند، در انتخابات پیش رو به نفع اصلاح طلبان واقعی مانند مهندس غریب پور کناره گیری کنند، چون مطمئن  باشید آرا ایشان تحت هر شرایطی کمتر از دوره قبل است، ولی مدیر ملی وازدگی مانند غریب پور وضعیت متفاوت تری دارند.
      از ما گفتن بود خود دانی  

    • ناشناس گفت:

      اولا که اقا هستی نه تیرتاجی.دوم ادم ضعیفی هستی و ….

  5. در جواب کسی ک خودش رو تیرتاجی معرفی کرده گفت:

    دوست عزیز این شیوه کامنت گذاشتن و القا کردن مثلا اینکه طرف در طایفه خودش مشکل داره و خودت از همون طایفه معرفی میکنی دیگه تموم شده و افراد سیاسی راحت متوجه میشن ک اولا شما تیرتاجی نبوده و دوما شما قطعا هم طایفه ای خود بهرامی هستین در ضمن خیلی ها هم می تونن بگن از طایفه اقا هستیم و به تخریب این شخص بپردازن ک بازم کار اخلاقی نیست. برادر اقا به اسم خودت بیا کامنت بذار

  6. بهنام گفت:

    نمی دانم برچه اساس حرف زدیده اید ولی همین را می دانم که از پیروزی زودبهنگام در انتخابات می سوزید.ابتدا اینکه بهرامی یک فرد دارای صلاحیت برای نماینده مجس بوده همانگونه که این صلاحیت را در دوره ریاست شهرداری نشان داد.که یاسوجی را که هیچ نام ونشانی از ان در کشور نبود به پایتخت طبیعت ایران تبدیل کرد.دوم ایشان اصلاح طلب بوده و هست و در حال حاضر اصلاح طلبان بزرگی حامی ایشان می باشد.در ضمن دکتر عارف حامی او می باشد و اگر نمی دانی همین دکتر عارف باعث و بانی دکتر روحانی شده تا به مجلس رفت.باتشکر ازین که وقت گداشتید.ارزوی توفیق

  7. ناشناس گفت:

     خدا وکیلی این آدمها میتونن یه تقسیم اعشاری رو حل کنن که ادعای وکالت ملت رو دارن . نماینده مجلس باید  به اندازه ده نفر کارایی داشته باشه

  8. دلیرچ گفت:

    بهرامی هم خودش را مسخره کرده،
    یادم می آید بعداز انتخابات ریاست جمهوری ایشان جایی نشسته بودند به صراحت وا قاطعیت اعلام کرد که ایشان را برای استانداری استان دعوت کرده اند، حتی از دایی بیچاره ما  برای مدیریت محیط زیست روزمه خواست.
    بعد گفتند خادمی را خودم پیشنهاد دادم چون فعالیت انتخاباتی دارم، برام سنگین بود، معاون عمرانی هستم.
    بعد گفتند مدیر کل راه وشهرسازی…….
    بعد گفتند فرماندار بویراحمد……..
    بعد گفتند ریاست دانشگاه آزاد…….
    بعد گفتند جایگزین رهگشا در منطقه دانشگاه…….
    این اواخر هم گفتند معاون آموزشی دانشگاه آزاد قطعی قطعی است…..
    من که هنوز هاج و واج مانده ام، دایی  بیچاره و نا امید م هم پشتون 

  9. شجاعی گفت:

    خانواده محرابی در بلهزار طرفدار اقای زارع بودند به بهرامی رای ندادند

  10. ایل بابکان گفت:

    درود بر آقای بهرامی،تا ایل و طایفه تان شما را همراهی میکنن غمی نداشته باش!نه اصلاح طلب باش و اصول گرا،فقط خودتونو آقای معرفی کن!

  11. رضا گفت:

    درود بر ….بویر اگه ایشون تو مراسمی شرکت می کنه یعنی داره علنی خودشو اصلاح طلب معرفی نی کنه و مکر و حیله هم نداره  شما که طرفدار اآقای هدایت خواهی از فعالیت هدایت خواه از حاضر شدن در نماز و استفاده سیاسی از نماز هم چیزی بنویسید  این مکر و حیله اس وگرنه شرکت در مراسمات فاتحه خوانی و مراسمات تودیع و معارفه کاریه کت باب شده بین هنه کاندیداها و اینکه شما اسم از شخص خاصی میاری نشون از داشتن خصومت شخصی با ایشونه

  12. کارمند نیروگاه گازی بوشهر گفت:

    هههههههههههههههه… زهی خیال باطل بهرامی جون

  13. شهریار گفت:

    عملکرد مجلس اصول گرا و بالاخص جبهه پایداری نشان میده که مجلس اینده بهتر است گرایش اصلاح طلبی داشته باشد…

  14. ناشناس گفت:

    بویر – چیه بهرامی را اینجور می کوبونی
    نکنه ازش ترسیدی
    یا ترسیدی رای های زارع رو خراب کنه
    یا اینکه…..
    خوب اگه قرار بر این باشه ما هم هزار ترفند مسخره زارع شما رو که برای دونه دونه رای جمع کردن بکار می بره مورد بررسی قرار بدیم

  15. ناشناس 4 گفت:

    ما که در انتخابات بعدی یه عزیز دیوانه رای میدهیم ……… هیچ فرقی هم نمیکنه با آقایان
    ان اقایان پول دارن و لی عزیز خان نداره ………….

  16. بویر گفت:

    اقایونی. که میفرمایین بهرامی رای زارع رو خراب میکنه اخه این حرف با چه عقل سالمی جور در میاد اخه 83 هزار رای کجا و 23هزار رای کجا یه لحظه فکر کن فقط

  17. بی طرف گفت:

    کاندید فقط دکتر هدایتخواه

دیدگاه شما