پنجشنبه 29 آبان 1393 - 19:45

اقدام قابل توجه خانم پردال در مراسم برکناری اش! (+تصاویر)

تودیع و معارفه معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل، معاونین، روسا و کارکنان آموزش و پرورش استان برگزار شد.
به گزارش بویر نیوز، در این نشست همچنین برخی از چهره‌های سیاسی اصلاح طلب نیز حضور داشتند.

*تقدیر از همسر در آئین تودیع
در آئین معارفه و تودیع معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد مطالب زیادی مطرح شد و همچنین با حاشیه‌هایی روبرو بود.
پردال در آئین تودیع خود از سمت معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در یک اقدام جالب با اهداء لوح و هدایای از تمام همکارانش در آموزش ابتدایی تشکر و قدردانی کرد.
پردال از کارمندان، مسئولان، کارپردازان و حتی راننده خود در معاونت آموزش ابتدایی قدردانی کرد.
معاون سابق آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز همسر خود را به این مراسم دعوت کرده بود تا از او جلوی جمع به نوعی قدردانی کرده باشد.

*خواهش‌نیک مجری برنامه با لحن شوخی گفت: کارمندان همه برای رفتن به واحد آموزش ابتدایی انتقالی بگیرند.

*زارع‌پور: معتقد به سازمان شیشه‌ای و شفاف هستم
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز در آئین از زحمات خانم پردال قدردانی کرد و گفت: همه معلمان این استان خاطرجمع باشند که به دلیل انتقاد از آموزش و پرورش به تخلفات اداری نخواهند رفت.
زارع‌‌پورگفت: من معتقد به سازمان شیشه‌ای و شفاف هستم و شفاف بودن از سیاست‌های دولت تدبیر و امید است.
این مسئول ارشد نظام تعلیم و تربیت در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: هر چند که نباید دوره‌های گذشته و کارهای انجام شده در گذشته را تخطئه کرد اما من به عنوان یک کارشناس نسبت به نظام ۶-۳-۳ منتقد هستم.
این مسئول افزود: به قدری در زیرساخت‌ها برای اجرای این نظام ضعیف بودیم که مجبور شدیم از نیروهای خدماتی در آموزش استفاده کنیم.
وی گفت: همین موضوع به شدت به آموزش و پرورش لطمه وارد کرد که اگر تدبیر به خرج داده می‌شد وضعیت این‌گونه نبود.

*ابلاغ‌های که شاید به مذاق عده‌ای خوش نیاید
زارع‌پور با بیان اینکه در ابلاغ‌هایی که برای مسئولان در استان صادر می‌کنم همواره متن طولانی دارد و شاید به مذاق عده‌ای هم خوش نیاید، تصریح کرد: در این ابلاغ‌ها به نکات زیادی اشاره می‌شود از جمله این که مدیران آموزش و پرورش باید نقدپذیر بوده و در برابر اعتراض و نقد دانش‌آموز و معلم و اولیا برآشفته نشود.
زارع‌پور ادامه داد: در آموزه‌های دینی چیزی به نام مدیر بیان نشده بلکه همه از تدبیر و درایت آمده پس لازم است مدیران ما به جای مدیر تلقی کردن خود تدبیر به خرج دهند تا وضعیت آموزش و پرورش بهتر از قبل شود.
در ابلاغ معاون جدید آموزش و پرورش استان زارع‌پور به نکاتی در چند بند اشاره کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به لزوم طرح کیفیت آموزشی در مدارس ابتدایی، افزایش کیفیت در مدارس پیش‌دبستانی، استفاده از نیروهای شایسته در بدنه آموزش ابتدایی، ایجاد انگیزه در بین معلمان، ارتقای جایگاه دانش‌آموزان و توجه به مدارس روستایی و چند پایه اشاره کرد.

*بهمن‌بیگی چماق را گرفت و قلم را هدیه داد
معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیاری از مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد مربوط به ناقص اجرا کردن آموزش ابتدایی در این استان است.
علی‌شیر زهرایی در مراسم معارفه خود به عنوان معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: به دلیل پراکنده و صعب‌العبور بودن مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد، اجرای عدالت‌ آموزشی را با مشکل مواجه کرده است.

*تقدیر از دوستان سیاسی، منطقیان و بزرگواری
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ضرورت دارد که به آموزش ابتدایی نگاه ویژه‌ای داشته باشیم و آن را در آمایش سرزمینی ببینیم.
زهرایی با بیان اینکه نباید اسم دوره ابتدایی اذهان را به سمتی ببرد که از اهمیت و جایگاه این دوره آموزشی غافل شویم، تصریح کرد: ریشه تمام مشکلات در استان کهگیلویه و بویراحمد حتی بوته کنی و تخریب گیاهان به آموزش ناصحیح دوره ابتدایی بر می‌گردد.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: نوآوری در فرآیند آموزشی، کارگاه‌های آموزشی و تخصصی جهت ارتقای سطح دانش معلمان دوره ابتدایی ضرورت انکار ناپذیر است.
زهرایی برگزاری برنامه‌های کیفی بخشی را برای پایه‌های مختلف دوره ابتدایی لازم دانست و افزود: در انتصاب مسئولان باید اعتدال را سرلوحه قرار بدهیم و در این راستا به شعار دولت تدبیر و امید عمل کنیم.
وی در ادامه یادی از معلم عشایر بهمن بیگی اشاره کرد و گفت: این معلم عشایر با تلاش‌های زیادی که در سرما و گرما از خود نشان داد، چماق را گرفت و به قلم تبدیل کرد.
زهرایی در ادامه از دوستان فرهنگی و سیاسی خود قدردانی کرد و با نام بردن از حجت‌الاسلام بزرگواری نماینده حوزه کهگیلویه از او به طور ویژه تشکر و قدردانی کرد و گفت: دوستان بنده همیشه مورد حمایت من خواهند بود و از آقای منطقیان کمال تشکر دارم.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد همچنین از مجمع نمایندگان و مدیرکل آموزش و پرورش که فشارهای گروه‌های سیاسی را تحمل می‌کند، تشکر کرد.

در این آئین که اردشیر یاری با حفظ سمت، سه ماه مسئولیت معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد را برعهده داشت، گفت: ریشه همه معضلات اجتماعی موجود به نقص‌ها در دوره ابتدایی برمی‌گردد و اگر ما مدیران و معلمان دانش‌آموزان را در این دوره خوب تربیت می‌کردیم برخی از مشکلات امروزی را نداشتیم./ کبنا

amozsh (2)

amozsh (3)amozsh (4)amozsh (5)amozsh (6)amozsh (7)amozsh (8)amozsh (9)amozsh (10)amozsh (11)amozsh (12)amozsh (13)amozsh (14) amozsh (15) amozsh (16) amozsh (17) amozsh (18) amozsh (19) amozsh (20) amozsh (21) amozsh (22) amozsh (23) amozsh (24) amozsh (25) amozsh (26) amozsh (27) amozsh (28) amozsh (29) amozsh (30) amozsh (31) amozsh (32) amozsh (33) amozsh (34) amozsh (35) amozsh (36) amozsh (37) amozsh (38) amozsh (39) amozsh (40) amozsh (41) amozsh (42) amozsh (43) amozsh (44) amozsh (45) amozsh (46) amozsh (47) amozsh (48) amozsh (49) amozsh (50) amozsh (51) amozsh (52) amozsh (53) amozsh (54) amozsh (55) amozsh (56) amozsh (57) amozsh (58) amozsh (59) amozsh (60) amozsh (61) amozsh (62) amozsh (63) amozsh (64) amozsh (65) amozsh (66) amozsh (67) amozsh (68) amozsh (69) amozsh (70) amozsh (71) amozsh (72) amozsh (74) amozsh (75) amozsh (76)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=128922
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دل خوش گفت:

    خداراشکر عکس یه بهمیی دربین حضاره آقای احمدی نیکو سیاسیون بهمیی هورا بکشند

  2. همکار فرهنگی گفت:

    بهمن‌بیگی چماق را گرفت و قلم را هدیه داد .واقعا جمله زیبایی بیان کردنند. هرچند بر خلاف بهمن بیگی که چماق را گرفت امروز بزرگواری دوباره چمارق را اورده .اما اقای زهرای واقعا تبریک میگم امید است شما با قلم خوب کیفیت اموزش ابتدایی را بالا ببری

    • بویراحمدی گفت:

      البته ایشان از بزرگواری هم تشکر کردند احتمالا اون هم بخاطر چماق ایشان بوده که به مردم بجای قلم هدیه داده

  3. سیروس دشتیان گفت:

    انتصاب شایسته جناب آقای زهرایی را صمیمانه تبریک میگویم امیدوارم در مسئولیت جدید همچون گذشته  موفق باشند 

  4. واحدی گفت:

    جناب اقای زهرایی : انتخاب شایسته جنابعالی را به سمت معاونت آموزش ابتدایی را تبریک عرض نموده و آرزومندیم درسایه تجارب ارزنده جنابعالی در این رشته ، شاهد موفقیت و پیشرفت آن مجموعه باشیم. با آرزوی توفیق.
    ا

  5. ملا ایمور گفت:

    این مکان مجهز به سطل اشغال میباشد!

  6. ناشناس گفت:

    چراحجت الاسلام شجاعیان که رئیس ستاد انتخابات احمدی نژاد بود برکنار نمیشه

  7. م گفت:

    رسانه محترم بویر نیوز همانطور که خود بهتر میدانید خانم پردال چند ماهی است خودشون تشریف بردن شیراز اینچنین تیتر زدن ناشی از بی تجربگی شماست .لطفاً اصلاح کنید.

  8. معلم گفت:

    حقیقتا این خانم پردال بسیار منظم و با برنامه بود و می تواند بعنوان یک نماینده قوی از جامعه زنان در مجلس شورای اسلامی ظاهر شود و با وجودیکه خواهر معظم شهید هم می باشد هیچ وقت ندیدم بیان نماید . هر کجا باشی در خدمت به تعلیم و تربیت موفق و سربلند باشی .

  9. محمد گفت:

    دولت کریمه اعتدال تحمل معاون بودن یک خانم را نداشت جناب آقای ….!

  10. ناشناس گفت:

    خدا وکیل این وسط نقش بهرامی چی هست …………این بنده خدا فکر میکنه باردیگه میتونه با مجری هماهنگ کنه باید روی جایگاه………

  11. دوست گفت:

    آقاي بهرامي باز رفته توجلسه كه بگه من اين نيرو رو گذاشتم دهدشتي به تو چه ربطي داره ضمن اينكه اگه تو جلسه نوسازي مدارس دعوتت كردن كار مجري عزل شده ورزش وجوانان آقاي تقوي نژاد بود كه ميخواست انتقام بگيره ……

  12. محمد گفت:

    ای همه عکس سیچنتو بی والا انگار جلسه کری وظریف بی

دیدگاه شما