پنجشنبه 29 آبان 1393 - 18:56

ضربه‌های چاقوی بدهکار بانکی بر بدن کارمند بانک ملی یاسوج

کارمند بانک در استان کهگیلویه و بویراحمد که به دلیل تماس با بدهکار بانکی برای پرداخت اقساط مورد تهدید قرار گرفته بود عاقبت ضربه‌های چاقو را بر بدن خود احساس کرد.
خبرگزاری فارس: کارمند تهدید شده بانک ملی یاسوج با ضربات چاقو مجروح شد
 به گزارش بویر نیوز، در پی خبر مجروح شدن کارمند بانک ملی یاسوج خبرنگار ما با مراجعه به بانک ملی استان کهگیلویه و بویراحمد قضیه را جویا شد.

یک منبع آگاه در حراست بانک ملی در این خصوص به خبرنگاران گفت: چند روز قبل یکی از کارمندان بانک ملی شعبه مرکزی یاسوج در حین خروج از بانک مورد اصابت ضربات فردی ناشناس قرار می‌گیرد.

وی افزود: کارمند بانک که در پشت خودروی شخصی خود در حال ترک محل بود برای دفاع از خود به وسیله پا از خود دفاع می‌کند که در این حین چندین ضربه چاقو پای کارمند بانک را به شدت مجروح می‌کند.

این منبع آگاه در حراست بانک ملی اضافه کرد: البته چند روز قبل بدهکاری بانکی که 11 میلیون ریال معوقه دارد کارمند یاد شده را مورد تهدید قرار می‌دهد.

این مسئول در امور شعب بانک ملی تصریح کرد: متأسفانه کارمند بانک چند روز بعد از این تهدید مورد تهاجم قرار گرفته و این‌گونه مجروح می‌شود.

در همین خصوص محمدرشید جبا مدیر امور شعب بانک ملی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در گفت‌وگو با فارس با تأیید صحت این حادثه، عنوان کرد: متأسفانه کارمند وظیفه‌شناس بانک ملی مورد اصابت چندین ضربه چاقو قرار می‌گیرد.

وی در پایان متذکر شد: قابل توجه برخی افراد اینکه بانک ملی با هیچ‌گونه تهدید و ارعابی از حق مردم و بیت‌المال نخواهد گذشت.

گزارش‌های تکمیلی به زودی منتشر خواهد شد.

منبع: فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=128911
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دونه درشت گفت:

    عزیز من برو یقه ی اون بدهکار ان دونه درشت و چندین میلیاردی رو بگیر نه یه بدهکار خرده پا.

  2. مرضیه گفت:

    چ خوبش که.باید ایکشتش.مه کارمندل بانکی کم حق مردمه ایخرن؟سیچه زنگ نیزنن دنبال حساب گردن کلفتل؟فقط زورشو و مردم بدبخت ایرسه؟؟؟ خدا وکارمندلمو نخو.

    • جواد گفت:

      خوبش که؟؟؟الان باید بجای یازده میلیون ریان یکصد و ده میلیون ریال بده و شش ماه هم بره زندان تا حالش جا بیاد.بعد بگو بینم کارمندل بانک خق تو یکی را چطور خوردنه.اگه مردی مستند حرف بزن.بعدش یکی از حلال ترین نون هایی که سر سفره میره -نون کارمندهای بانکه…

  3. دیتبسباذتددذرر گفت:

    متاسفانه بسیاری از کارمندان ادارات یاسوج بخصوص بانکها فاقد ادبیات گفتاری مناسب در مواجهه با ارباب رجوع هستند و بسیار حق بجانب و غیرمحترمانه با مردم برخورد میکنند و بجای خدمت رسانی بدون منت با مردم طوری رفتار میکنند که انگار اداره ارث پدرشون هست! شاید یکی از دلایل وقوع این حادثه بی احترامی کارمند بانک بوده که باعث از کوره در رفتن و عصبانی شدن شخص بدهکار شده والا هیچ کسی بی دلیل مرتکب اینکار نمیشود.

  4. بویراحمدی گفت:

    کاش از بانک ملی تحقیق وتفحص میشد تا مشخص شود اقای ….. چندین ساختمان چند طبقه دربهترین نقاط شهر را از کجا آورده بجز وامهای میلیاردی بدون بهره 

  5. شهروند گفت:

    متاسفانه تاکنون از کجا آورده ای سوال نشده / تا دزدیهای چند هزار میلیاردی مشخص میشود

  6. نیگم گفت:

    ………خون مردمه کردنه من شیشه

    • مشتری گفت:

      شرکتهای آب وفضلاب “با بکارگیری افرادی که زبان افسار گسیسته دارند” هم این بلا را سر مردم می آورند .

  7. ابوزر گفت:

    این اتهام در کدام دادگاه اثبات شده است .داوری قبل از حکم دادگآه محکمه پسند نخواهد بود.

  8. همدرد گفت:

    امیدوارم  یا کامنتهای بالا را فرد ضارب در دفاع از خودش نوشته  باشد  یااطرافیانش و یا بدهکاران دانه درشت بانکی اگرنه فرهنگ مردم استانم بسیار در قعر جدول اخلاق قرار دارد، مگر میشود از چاقو کشی دفاع کرد تحت هر شرایطی که باشد، ما درتربیت فرزندانمان چه کرده ایم؟ چی به آنها یاد  داده ایم که از این فعل زشت و مشمئز کننده دفاع میکنند؟  اکر این کارمند خدای ناکرده میمرد میدانید قتل انجام دادن یعنی چه این چه چیزهایی ایت که مینویسید؟

  9. شهریار گفت:

    اقدام فرد مهاجم غیرقابل قبوله. البته بهتر است کارمندان بانک مهارت های رفتاری با مشتریان را بلد باشند و رعیت کنند ضمنا مبلغ بدهی این بدهکار بانکی زیاد نبوده چرا از طریق امور حقوقی پیگیری نشده؟

  10. مجید گفت:

    بدهکار بدهکاره کم وزیاد نداره باید اموال بیت المال تحت هر شرایط برگشت داده شود کارمندای بانکها هم وظیفشون ÷یگیری مطالبات از افراد بدحساب می باشد

  11. ناشناس گفت:

    وظیفه هر کسی هست که بتولند از مسولستی که در اختارش قرار داده اند به نحو احسن استفاده کنند این بدبخت جرمش چه بود که مورد ضرب وشتم قرار گرفت عادلانه فکر کنید ونهایی که وامهای کلان میگیرند آدمهای گردن گلفتی پشتشونه بایدفرد ضارب به سزای اعمالش برسد
    احسن بر کارمند بانک ملی که به درستی به وظیفه خود عمل نمود

  12. ناشناس گفت:

    يه مرويي ما داشتيم رته كارمند بانك وابيه ايسو بيو چه تيپي زيه

  13. حق گفت:

    يه مرويي ما داشتيم رته كارمند بانك وابيه ايسو بيو وضش بوين

  14. jk گفت:

    میشد از این آقا بخواستی تا بدهی خود را پرداخت کند یا حساب ضامنش رو ببندد هیچ کس از این کار خوشحال نیست ولی چون بانک ملی یکی از بانکهایی است که با مشتریان بعد تا میکندو در بعضی موارد مشتریان را فریب می دهد باید چنین اقداماتی توسط مردم انجام گیرد تا مسئولین به خود آیند (( مظلوم مردم .. مظلوم کارمند )) (( گردن کلفت ..پولدار . پولدار …….))

  15. ناشناس گفت:

    در این که رفتار این بدهکار رفتار نابجایی است شکی نیست و قطعا ایشون مستوجب برخورد می باشد/ولی در مورد ساختار بانکی و روش ههای کار انها باید عنوان کلاهبرداری را بکار برد/یقین بدونید در هیچ کشوری این همه سود بانکی بابت تسهیلات نمی گیرند یک نظام کاملا رباخوار و دزد تشکیل داده اند واسمش را بانکداری اسلامی گذاشته اند/در حال حاضر رییس بانک مرکزی و بسیاری از کسانی که سیاستگذار بانکی هستند خود صاحب امتیاز چندین بانک می باشند که همین افراد قطعا به نفع نظام استثمارگر بانکی سیاست تدوین می کنند زیرا که منافع خودشون در گرو همین مسئله می باشد

  16. بانکی گفت:

    مبلغ بدهی 11 میلیون ریال نیست 11 میلیارد ریال است لطفا اصلاح بفرمایید

  17. ناشناس گفت:

    بدهکار مزبور بالغ بر 20000000000 ریال (دومیلیارد تومان)بدهکار است نه 11میلیون ریال مسول محترم سایت بدون دقت مبلغ را درج نموده که میبایست طبق قانون مطبوعات اصلاحیه را نیز درج نماید

  18. ابوطل گفت:

    حالا طرف کی هست ؟

  19. بنده خدا گفت:

    با لطف خداوند منان وهمكاري نيروهاي انتظامي ظارب در تاريخ 17/9/93دستكير وروانه زندان شد

دیدگاه شما