پنجشنبه 29 آبان 1393 - 17:30

فرانسه: توافق مهم است اما نه به هر قیمتی

سفیر فرانسه در واشنگتن ضمن اعلام خبر حضور در سنای آمریکا به همراه سفرای انگلیس و آلمان جهت بحث درباره مذاکرات هسته‌ای گفت: «وحدت ۱+۵ و توافق مهم است اما نه به هر قیمتی».

به گزارش بویرنیوز: مقام ارشد فرانسوی از حضور همزمان سفرای پاریس، لندن و برلین در سنا با محوریت گفتگو درباره مذاکرات هسته‌ای خبر داد.

«ژرار آرود» سفیر فرانسه در آمریکا که پیشتر سفیر پاریس در سازمان ملل را برعهده داشت، از حضورش به همراه سفرای انگلیس و آلمان در سنای آمریکا برای گفتگو درباره مذاکرات هسته‌ای ایران خبر داد.

وی در این باره در توئیتر خود می‌نویسد: «به همراه همکاران آلمانی و انگلیسی برای دیدار با سناتور مورفی، جانسون، فلیک و کین برای گفتگو درباره مذاکرات هسته‌ای ایران حضور می‌یابیم».

این دیپلمات باسابقه فرانسوی همچنین درباره مذاکرات چنین می‌گوید: «وحدت گروه 1+5 و نیاز به توافق(هسته‌ای) مهم است اما نه به هر قیمتی».

پیش از این پایگاه آمریکایی المانیتور از آغاز رایزنی سه کشور اروپایی در کنگره آمریکا درباره مذاکرات هسته‌ای خبر داده بود. به ادعای المانیتور، در هفته‌های گذشته افرادی از سفارت فرانسه، انگلیس و آلمان مذاکراتی صریح در رابطه با اینکه توافق خوب باید چه مشخصه‌هایی داشته باشد، با نمایندگان کنگره داشته‌اند.

منبع: فارس
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=128899
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما