چهارشنبه 28 آبان 1393 - 16:24

پهباد گچسارانی در هفته بسیج به پرواز در می آید

فرمانده سپاه ناحیه گچساران از پرواز پهباد گچسارانی در هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، جهانگیر انصاری پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری هفته بسیج افزود: این پهباد توسط متخصصین بسیج مهندسین شهرستان گچساران و با برد کوتاه ساخته شده است.

انصاری اظهار داشت در هفته بسیج امسال ۷۴ برنامه در راستای گرامیداشت این رویداد بزرگ تاریخی نظام جمهوری اسلامی برگزار می شود.

وی مهمترین برنامه های گرامیداشت هفته بسیج را جلسات شورای ناحیه ای با فرمانده سپاه، حضور حلقه های صالحین در نماز جمعه، نشست های روشنفکری، طرح ویزیت رایگان بیماران، تجلیل از بسیجیان نمونه، برگزاری همایش افزایش جمعیت و عطرافشانی و گلباران گلزار شهدا دانست.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران همچنین از ساخت استخر بزرگ ایثارگران با اعتبار معادل یک میلیارد و۸۰۰ میلیون تومان از سوی ناحیه سپاه گچساران خبر داد و افزود: تکمیل پایگاه های نیمه تمام، ساخت کتابخانه در لیشتر و باباکلان از مهمترین اقدامات ناحیه سپاه گچساران است.

انصاری همچنین اختصاص دو میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان وام اشتغال زایی در جهت تحقق شعار اقتصاد مقاومتی را یکی دیگر از اقدامات سپاه ناحیه گچساران عنوان کرد.

وی بیان کرد: در عرصه فعالیت های فرهنگی بیش از ۱۵۰ برنامه در قالب نشست های بصیرتی، برگزاری همایش ها و یادواره شهدا در سال ۹۳ برنامه ریزی و اجرا شده است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران از برگزاری رزمایش بیت المقدس شهرستان گچساران در اسفندماه سال جاری خبر داد و تصریح کرد: از ابتدای سال تا کنون شش رزمایش در سطح حوزه های شهر برگزار شده است.

انصاری در ادامه نقش بسیج را در دوران دفاع مقدس بسیار تاثیرگذار دانست و افزود: در عرصه های فرهنگی، سازندگی، دفاعی و امنیت داخلی همواره بسیج پیشتاز بوده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=128789
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما