چهارشنبه 28 آبان 1393 - 16:13

مدیر جنجالی کهگیلویه و بویراحمد برکنار شد

مدیر عامل بیمه ایران استان کهگیلویه و بویراحمد برکنار شد.

گروه سیاسی – مدیر عامل بیمه ایران استان کهگیلویه و بویراحمد برکنار شد.

به گزارش بویرنیوز، مدیربیمه ایران که چندی  پیش خبر درگیری وی با یکی از کارکنان در همین سایت منتشر شد،  از مسئولیت برکنار شد.

گفتنی است با حکم محمود امرالهی مدیر عامل بیمه ایران،  “علي پشتدار” با حمایت غلامرضا تاجگردون به عنوان مدیرجدید بیمه ایران در کهگیلویه و بویراحمد منصوب شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=128785
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    باید به
    بده بستونهای گذشته اش بخصوص با انهایی که پزشک معتمد نداشتند رسیدگی شود؟

  2. کارکنان گفت:

    خرمشهر را خدا ازاد کرد

  3. علی گفت:

    انهدام هفتمین باند ….در بیمه ایران

  4. k گفت:

    واقعاهم پشت داره

  5. ناشناس گفت:

    جنجال جایگزین جنجال

  6. دنای استوار گفت:

    با سلام .سایت محترم بویر نیوز شما بیان کرده اید  انتشار نظریاتی که حاوی توهین و هتاکی باشد را منتشر نمی کنید ولی با درج اخبار ،به شیوه خود آبروی افراد را نشانه می روید . جابجایی یک مدیر با بر کناری دو مفهوم کاملا متفاوت است ،بدانید اگر نمی دانید و یا به نادانی سر زده اید .

  7. بيكران گفت:

    كسي چه مي داند شايد درگيري بهانه اي باشد براي اقاي تاجگردون تا فرصتي ديگر يافته و از اقوام و همشهريان خود كسي را براي مدير اين بخش انتخاب نمايد اين روزها دست به هر كاري زدن تا زمينه هر چه بيشتر ظهور گچساراني ها در راس ادارات دولتي و غير دولتي مركز استان و شهرستان ها فراهم ايد از اهداف جناب تاجگردون و طرفداران دست به سينه اش مي باشد عقده ديرينه اي كه گچساراني ها از زمان مركز استان شدن شهر ياسوج در دلشان نهفته دارند حالا اين عقده چنان يك ژن مغلوب به دليل تغييرات محيطي و سياسي فرصت پيدايش پيدا كرده اين ژن كم كم از حالت نهفته و مغلوبيت خارج و دارد غالب مي شود خدا كند اين ژن جاه طلبي و پست و مقام جو دچار موتاسيون يا جهش نشود كه فاتحه همه خوانده است.

  8. عباس گفت:

    بازهم ……………………………………………ای خدا………………………………..چه بایسمون کرده یه

  9. در جواب درجواب علی گفت:

    منظورت چیه؟ سوال پرسیدی یا پیشنهاد دادی؟ واضحتر بگو

  10. همکاران گفت:

    دوست عزیز اگر مطمئنی که جابجایی است و نه بر کناری .یک کلمه بگو تا با سند و مدرک ثابت کنیم که برکناری البته اگر بویر نیوز اجازه بده .وانگهی در پست بعدی که ایشون میگیره ثابت میشه که برکناری یا جابجایی .

  11. دهقانى گفت:

    حى على خير العمل … تاج گردون مرد عمل
    حتما کار خوبى کرده

  12. ناشناس گفت:

    استان فقط در باشت حلاصه شده بقيه ولش

  13. ناشناس گفت:

    بقیه ولش یا بقیه کشک

  14. مجید گفت:

    در جواب بیکران عرض کنم برادر چرا به دنبال این اراجبف هستی همه ما مردم یک استانیم چهار نفر مثل شما مردم را به هم بدبین می کنه آخه اگه زورت میاد یه سری هم به شرکت نفت گچساران بزن خیلی از برادران محترم یاسوجی اونجا مشغولند خدایی ول کنید این حرفا را بیایید مثل استان بوشهر و فارس ولصفهان که در همسایگی ما هستند فکر کنیم به فکر استانمان و بچه های پر تلاش ای استان باشیم

    • بيكران گفت:

      اراجيف را تو و امثال تو مي بافند اينها اراجيف نيست واقعيت مي باشد اگر باور نداري تا برايت ثابت كنم

  15. جوکار گفت:

    جناب روحانی ودولتش خیال میکنند فقط تاجگردون وایل باوی توی این استان یهشون رای داده اند ودیگران هیچ

  16. ياسوجي گفت:

    استان باشت .درودبرتاجگردون .اتفاقا آقاي زارعي هنوزداره رايزني ميكنه كه يكي از بستگانش را بذاره مديرعامل نميدونه كه تاج تمومش كرد.

  17. ناشناس گفت:

    جناب جوكار آقاي روحاني نمي دونه كي باويه كي بويراحمدي بويراحمد نماينده نداره يكي بايد باشه كه تو تهران بويراحمد و مردمش رو مطرح كنه يا نه

    • عزیزی گفت:

      باسلام خوشحال باش دکترتاجگردون حدودآقریب به 19ماه بودنبال مهندس حیدری افتاده که تغییراش بدهی حالاتونستی به همه گروه برای تغییرش روزدی…ببینین نیروی شماچکر میکنیدجناب پشت دار

  18. دوست گفت:

    آقای حیدری آدم خوبی بود ولی مشکل بزرگی که داشت انتقادپذیری بسیارپایینی داشت وبه همین دلیل منتقدان را میخواست هرطور شده نابود کند وبدان که هراندازه که قوی باشی نمی توانی همزمان با 10نفر مبارزه کنی قانون شیر وروباه را باید رعایت میکردی ولی تا همیشه بدان که دوستت دارم چون مرام هم داشتی آنهم زیاد

  19. امیرمهدی گفت:

    احسنت به تاجگردون 

دیدگاه شما