سه شنبه 27 آبان 1393 - 14:27

مرگ غم‌انگیز امیررضا در روستای تمنک +عکس

دانش‌آموز روستای تمنک در یک حادثه لخراش جان خود را از دست داد.AMIR

به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امیررضا خسروانی‌تبار دانش‌آموز اول ابتدایی روستای تمنک به چاه فاضلاب سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

امیررضا که هفت سال سن دارد در یک مدرسه استیجاری خشتی درس می‌خواند، بعد از اتمام کلاس درس و زمانی که هوا رو به تاریکی می‌رفت قصد خانه پدر را می‌کند، در مسیر مدرسه و خانه در چاه فاضلاب سر باز افتاد و فوت می‌کند.

گفته می‌شود، امیررضا بعد از افتادن در داخل چاه فاضلاب، تلاش‌هایش برای نجات خود بی‌نتیجه ماند، او با فریادهای بلند و دست‌های کوچکش نتوانست خود را نجات بدهد.

والدین امیررضا که از دیر آمدن امیررضا نگران بودند، به جستجو پرداختند تا اینکه در ساعت ۱۱ شب جسم بی‌جان او را در چاه فاضلاب می‌بینند. شواهد پزشکی مبتنی بر آن است که امیررضا هفت ساله به دیوارهای چاه آنچنان چنگ زده است که ناخن‌هایش زخم برداشت ولی بخت با او یار نبود و در نهایت دارفانی را وداع گفت.

لازم به توضیح است، رعایت اصول ایمنی و بهداشتی در بحث مسائل شهری و روستای و پوشاندن چاه‌های فاضلاب اینچنین اتفاقات ناگوار را کاهش می‌دهد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=128683
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. چرام گفت:

    کاش این خبر رونمیخوندم واقعاغم انگیز

    • ایمان گفت:

      کاش اونهایی که تمام سرمایه این مملکت را دارن به نام دین به تاراج میبرند و ….کاش تاجگردونها و زارع ها و بزرگواریها….بعد از انتخاب …..کاش در این سرزمین دلسوز …کاش ادم بودیم

  2. shl گفت:

    اخخخخخخخخخخخخخخخخخ.عزیزم .
    خدا صبر بده

  3. مجيد گفت:

    اين داستان را خواندم وخيلي ناراحت شدم طوري كه بغضم گرفت كاش ان لحظه اي كه افتاد درون چاه انجا بودم خيلي بچه قشنگي بود خدا بيامرزدش

  4. علی گفت:

    جرم امیر رضا چیست که در اثر بی احتباطی عده ای بی وجدان قربانی شود

  5. محلی گفت:

    من از خواندن خبر عمیقامتاثر و گریان شدم خداوند به پدر و مادرش صبر دهد و به مردم ما کمی فهم وفرهنگ تا چاه فاضلاب را سر راه مردم بدون سرپوش رها نکنیم و غنچه های نوشکفته مردم را پرپر نسازیم

  6. هم درد گفت:

    ای کاش…

  7. ایل گفت:

    خدا به پدر مادرش صبردهد

  8. منطقی گفت:

    کاش انرژی هسته ای نبود

  9. ناشناس گفت:

    خدا صبر به پدر ومادر امير رضا و امير مهدي بده .امير مهدي كمتراز بيست روزي ميشه ك همين اتفاق براش افتاد.

  10. یه مادر گفت:

    کاش نخونده بودم .خدایا تصور زجر اون بچه دیوونم کرد.همین طور دارم گریه میکنم

  11. ناشناس گفت:

    واقعا سرم درد گرفت

  12. باران گفت:

    خدا به پدر و مادرش صبر بده انشاالاه

  13. مسعود گفت:

    بخدا وقتی عکس امیر رضا را دیدم به خودم گفتم خدا کنه خواب دیده باشم خدایا چرا این صفحه حوادث را باز کردم ! خدایا تو خودت به پدر و مادر امیررضا صبر بده اینها دیگه چه زجری میکشند!!!!! کسی که در چاهش را نبسته بود باید بندازیش تو همون چاه و درشه ببندی!

  14. پسر آریایی گفت:

    از این همه ثروت این مملکت که در راه بیگانه خرج میشه از این همه بی وجدانی و… از همه فقر و ناعدالتی بر روستاییان و این همه سکوت متنفریم. زیبای کوچک در آغوش خدا آرام باش

  15. از تمنک گفت:

    با سلام
    میگم امیر رضا بدبخت کجا تو مدرسه خشتی استیجاری درس میخونده که میگی یه همچین جایی درس میخونده. مدرسه ابتدایی به این خوبی که تمنک داره هیج جایی نداره. خواهشا اخبار غلط منتشر نکنید.

  16. علی ضاالهام زاده گفت:

    سلام چه زودبودمرگ امیررضا?درسن هفت سالگی امیررضاتوی بهترین مدرسه درس میخوند

دیدگاه شما