پنجشنبه 22 آبان 1393 - 7:45

آشنایی با همرزم سردار سلیمانی/ اخراج گزارشگر زن صرب از ورزشگاه به دلیل زیبائی! (+عکس)

هیچ دانشمند هسته‌ای ایران در سوریه حضور ندارد، چند درصد ایرانی ها خانه شخصی دارند، حذف ماموران متخلف گشت امنیت اخلاقی و … از مهم ترین اخبار برگزیده فضای مجازی امروز است.

هر روز شاهد توليد حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاری‌ها و پايگاه‌های خبری هستيم كه رصد تمام اين اخبار برای مخاطبان در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نيز خارج؛ برای تسهيل در مرور اين اخبار، تلاش داريم گزيده‌ای از اخبار سياسی سال 93 را در قالب يك بسته خبری در اختيار مخاطبان قرار دهيم.

هیچ دانشمند هسته‌ای ایران در سوریه حضور ندارد
به گزارش فارس، حسن قشقاوی معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه اعلام کرد که هیچ دانشمند هسته‌ای ایرانی در سوریه حضور نداشته است.لازم به ذکر است چندی پیش خبرگزاری فرانسه از ترور 5 دانشمند هسته‌ای سوریه توسط افراد مسلح ناشناس در نزدیکی دمشق خبر داد و بعد از آن نیز برخی خبرگزاری‌ها عنوان کردند که یکی از آنها ایرانی بوده است.

چند درصد ایرانی ها خانه شخصی دارند
به گزارش ایرنا، بانک مرکزی اعلام کرد: بررسی نحوه تصرف محل سکونت خانوارها در سال 92 نشان می دهد که 64.4 درصد از خانوارها در مسکن شخصی (مالک نشین )، 25.8 درصد در مسکن اجاری ،0.8 درصد در مسکن در برابر خدمت و 9 درصد در مسکن رایگان سکونت داشته اند.

حذف ماموران متخلف گشت امنیت اخلاقی
به گزارش تابناک، محمدمسعود زاهدیان رییس پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی با تاکید بر برخورد شدید با ماموران متخلف در گشت امنیت اخلاقی گفت: ماموری که در حوزه فعالیت خود خارج از دستور سازمانی عمل کند و با مخاطب برخورد شخصی داشته باشد از سیستم حذف خواهد شد.

توضیح احمدی مقدم درباره جشن افغانها
به گزارش ایسنا، سردار اسماعیل احمدی مقدم احمدی مقدم درباره جشن افغانها که گفته می‌شد با هدایت عوامل وهابی و تکفیری در ایام عزای حسینی برگزار شده نیز اظهار کرد: چنین چیزی صحت ندارد و تعدادی از افغانی‌ها که اغلبشان نیز غیرمجاز بودند یک جشن نامزدی برگزار کرده و به خیال خود گمان می‌کردند که اگر این جشن را دو روز پس از عاشورا و تاسوعا برگزار کنند احترام را نیز رعایت کرده‌اند که ناجا در این خصوص وارد شد و افرادی نیز دستگیر شدند که آنان از کشور طرد می‌شوند.

مایلی کهن در کدام بند زندان اوین است؟
به گزارش فارس، با توجه به انتقال محمد مایلی‌کهن مربی فوتبال کشورمان به زندان اوین این سوال مطرح می‌شود که این فرد در کدام یک از بندهای زندان اوین تحمل کیفر می‌کند.با توجه به این خبر به سراغ مسئولان رفتیم تا این بار هم جویا شویم که مربی نام آشنای فوتبال کشورمان در کدام یکی از بندهای زندان اوین تحمل کیفر می کند.بررسی ها نشان داد محمد مایلی کهن به بند عمومی زندان اوین منتقل شده و مانند سایر محکومانی که در زندان اوین بعد از قطعی شدن حکمشان تحمل کیفر می کنند وی نیز به تحمل کیفر می پردازد.براساس اطلاعات به دست آمده مشخص شد خبری از امکانات ویژه و خاص نبوده و مایلی کهن مانند یک فرد عادی دوران محکومیت خود را می پردازد.آنچه از اطلاعات به دست آمده مشخص شده است مایلی کهن با تعدادی از محکومان دیگر جرائم عمومی در بند عمومی زندان اوین هم اطاقی شده است.

اخراج گزارشگر زن صرب به دلیل زیبائی! +عکس
به گزارش عصرخبر، روزنامه بریتانیایی دیلی میل به نقل از باشگاههای صربستانی گزارش داد که زیبایی «کاترین سرچکوویچ»، بازیکنان فوتبال را به خود جذب می کرد و مانع تمرکز آنها در بازی می شد.کاترین 25 ساله می گوید:« این برای اولین بار نیست که از من خواسته می شود استادیوم را ترک کنم. ظاهر من توجه همه را جلب می کند، حتی برخی از بازیکنان به من گقتند که به دلیل حضور من نمی توانند بر روی بازی تمرکز کنند.»او در این زمینه افزود :«بارها دیدم که بازیکنان برای مصاحبه با من درباره نتیجه بازی صف می کشند.»

آشنایی با همرزم سردار سلیمانی +تصاویر
به گزارش مشرق، “هادي فرحان عبدالله العامري” ملقب به “ابو حسن العامری” یا “حاج العامری” متولد سال 1954 در استان دیاله عراق است. وی از دهه هشتاد قرن گذشته میلادی مبارزات خود با رژیم بعث عراق و حاکمیت دیکتاتوری صدام حسین بر این کشور را آغاز کرد.فعالیت‌های سیاسی العامری با عضویت در جنبش اسلامی آغاز شد و مدتی بعد وی در حزب الدعوة الاسلامیة نیز عضو شد. العامری به علت سیاست‌های سرکوب گرایانه صدام حسین در حالی که حکم اعدام وی صادر شده بود، سالها مجبور به دوری از عراق شد و در کشورهایی مثل اردن، سوریه و ایران زندگی کرد. العامری تابعیت ایرانی نیز دارد و همسرش ایرانی است. وی حتی در تبعید نیز مبارزات خود با رژیم صدام حسین را ادامه داد تا اینکه فرماندهی شاخه نظامی سپاه بدر را بر عهده گرفت.تابستان گذشته و هم‌زمان با حمله غافلگیرانه گروه‌های تروریستی و تکفیری به عراق، در حالی که ادعاهای تبلیغاتی آمریکا و محور غربی در مبارزه با داعش گوش فلک را کرده و در عین حال این کشورها به صورت آشکار و پنهان به حمایت های خود از عناصر داعش و فرستادن تسلیحات از طریق هلی برن برای آنها ادامه می دهند، گروهی از محور مقاومت در عراق هستند که مبارزه با گروهک های تکفیری را در معنای واقعی آن دنبال می‌کنند.العامری از 20 خرداد در حالی که وزیر حمل و نقل بود، با درخواست نوری المالکی نخست وزیر وقت و فتوای آیت الله سیستانی مرجع تقلید شیعیان عراق، لباس نظامی به تن کرد و شخصا به استان دیالی رفت، جایی که داعش قصد داشت از آنجا به عنوان یک محور برای عملیات به سمت بغداد استفاده کند.در این زمان ارتش عراق در سایه خیانت برخی قبایل اهل تسنن از هم پاشیده و تروریست‌های داعش موفق شده بودن کنترل سه استان این کشور را در دست بگیرند. العامری به همراه 4 هزار نیروی مبارز خود در استان دیاله از پایتخت این کشور در برابر هجمه تروریست‌ها دفاع کرد. عملکرد موفق وی در مقابله با گروه‌های تروریستی باعث شد تا نوری مالکی نخست‌وزیر سابق عراق از عملکرد وی تمجید کند و برخی امکانات نظامی و امنیتی در اختیار وی قرار دهد.العامری سلیمانی را دوست خود و مردی خوب و مبارزی عالی خوانده و تأکید می‌کند که سازمان بدر به ارتباط خود با تهران افتخار می‌کند. وی می‌گوید: ما 1400 کیلومتر مرز مشترک با ایران داریم و همسایه هستیم، غیر از ارتباط با ایران چه کار باید بکنیم؟ ما به‌ صورت اجاره‌ای در عراق سکونت نداریم و نمی‌توانیم به جای دیگر هم برویم.

نوجوان 13 ساله سرباز داعش شد+ تصاویر
به گزارش صراط، یک نوجوان 13 ساله سوری پس از آنکه تحت شستشوی مغزی تروریست‌ها قرار گرفت اظهار داشت: باید به هر فرد و کشوری که مخالف داعش باشد، حمله کرد و می‌بایست تمام این افراد را سر بُرید.داعش در مناطق تحت سیطره خود برای کودکان و نوجوانان مجموعه برنامه‌های آموزشی و تفریحی تدارک می‌بیند که ظاهر این برنامه‌ها آموزش مسائل مذهبی است،‌ اما در واقع در کلاس‌های مذهبی داعش تفکرات تکفیری به آنان آموزش داده می‌شود تا زمینه جذب آنان به این گروه تروریستی فراهم گردد.این گروه تروریستی همچنین با سوءاستفاده از روحیه کودکانه این افراد، مسئولیت‌های کاری به آنان محول می‌کند تا آنان برای اثبات مردانگی خود به مافوق داعشی‌شان، از جان و دل به فعالیت‌های سنگین بپردازند.

گرانی نان را برخی نانوایان کلید زدند
به گزارش مهر، دولت بنا دارد تا با مصوبه ستاد تنظیم بازار قیمت آرد، گندم و در نهایت نان را در راستای اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها اصلاح کند. در این میان، اگرچه هنوز جزئیاتی از چگونگی افزایش قیمت به صورت رسمی اعلام نشده است اما نانوایان اقدام پیش از دستور گرانی نان را کلید زده‌اند.بررسی‌های میدانی مهر حکایت از آن دارد که نانوایان در اقدامی، پیش از هر گونه دستور و مجوز دولت اقدام به گرانی نان کرده‌اند تا بلکه بتوانند جبران ارزانی قیمت را داشته باشند به نحوی که برخی نانوایان سطح شهر تهران تنها نان کنجدی آن هم با قیمتی بین 200 تا 300 تومان بالاتر از نرخ مصوب سنگک و بربری عرضه می‌کنند و مشتری مجبور است که یک انتخاب و آن هم نان کنجدی داشته باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=128004
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما