چهارشنبه 21 آبان 1393 - 13:11

تصادف خونین در یاسوج

باتوجه به شروع فصل سرما، لغزندگی جاده ها و کوهستانی بودن محورهای مواصلاتی استان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز سفر مطمئنی را برای خود و دیگران رقم بزنند.

تصادف وانت مزدا و خودروی سواری سمند مرگ هر دو راننده را رقم زد.
سرهنگ منوچهر سیاهپور در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: این سانحه رانندگی بامداد امروز در محور یاسوج– اصفهان و در ۲۰ کیلومتری شهر یاسوج به دلیل انحراف به چپ هر دو خودرو رخ داده که رانندگان هر دو خودرو در دم جان باختند و ۲ نفر از سرنشینان خودروی سمند نیز به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منقل شدند که حال یکی از این مجروحین وخیم گزارش شده است.
رئیس پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد به رانندگان توصیه کرد که باتوجه به شروع فصل سرما، لغزندگی جاده ها و کوهستانی بودن محورهای مواصلاتی استان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز سفر مطمئنی را برای خود و دیگران رقم بزنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=127829
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    هالو جاده خرابه!!! ماشین خراب !!! مردم و دین یه لقمه نون باید بجکن!!! چه باید وابو خدا دونه!!! ککام سوئد و فنلاند و نروژ هم سردن و یخبندون ایشا خو و اوچو بیشتر یخبندون نداریت. اوچو قطبه. و نظرتو اوچو ایقد بر اثر لغزندگی تصادف ایابو ؟؟؟

  2. یارعلی‏ ‏ازچهارمحال گفت:

    به‏ ‏بچه‏ ‏های‏ ‏هلال‏ ‏ااحمر‏ ‏که‏ ‏دران‏ ‏ساعت‏ ‏ازشب‏ ‏با‏ ‏ان‏ ‏سرما‏ ‏واقعا‏ ‏مرحبا‏ ‏خداوکیلی‏ ‏ایثار‏ ‏کردن‏ ‏دریغ‏ ‏از‏ ‏صدا‏ ‏وسیما‏ ‏خداقوت‏ ‏تمدادگران‏ ‏بی‏ ‏ادعا‏ ‏وبی‏ ‏ریا‏ ‏که‏ ‏جهاد‏ ‏کردند‏ ‏خودم‏ ‏شاهد‏ ‏‏ ‏بودم

  3. راه گفت:

    ضعف از رییس اداره شهر ستان مربوطه ومعاونت راهداریست که این نقطه تصادف هیچ گونه ایمنی لازم را نداره

  4. نشناس گفت:

    ببخت ای استان

دیدگاه شما