یکشنبه 18 آبان 1393 - 23:46

10 جایگزین WhatsApp برای موبایل

کاربران WhatsApp در پلتفورم iOS باید 0.99 دلار برای دانلود آن هزینه کنند، این در حالی است که کاربران اندروید این اپلیکیشن را به صورت رایگان در اختیار دارند. البته آنها نیز فقط به مدت یک سال می توانند رایگان استفاده کنند و پس از این مدت باید سالانه 0.99 دلار هزینه کنند.

اگر شما جزو افرادی هستید که می خواهند به صورت رایگان پیغام ارسال یا دریافت کنند، می توانید به جای «واتس‌اپ» از اپ‌هایی که در ادامه معرفی کرده ایم، استفاده کنید.

وایبر

اپلیکیشن Viber به واتس‌اپ شباهت بسیاری دارد. این نرم‌افزار نیز از شماره‌ها و مشخصات تماس کاربران استفاده  می کند. برای راه‌اندازی آن، یک کد دسترسی برای کاربر پیامک می شود. این نرم‌افزار به صورت خودکار وارد دفترچه تلفن گوشی می شود و افرادی که وایبر دارند را تفکیک می کند و نمایش می دهد. به این ترتیب، کاربر بدون هیچ مشکلی با فرد مورد نظر ارتباط برقرار می کند. این اپلیکیشن‌ به واسطه اینترنت کار می کند.

10 جایگزین WhatsApp برای موبایل

پلتفورم: iOS، اندروید، ویندوزفون، بلک‌بری، نوکیا، بادا

لاین

اپلیکیشن Line نیز شماره کاربر را در پایگاه داده های خود ثبت می کند و کاربر می تواند با همه مخاطبینی که این نرم‌افزار را روی گوشی خود دارند، ارتباط و تماس برقرار کند. مزیت لاین این است که کاربر می تواند از طریق ایمیل نیز روی کامپیوتر یا سیستم‌عامل مک این برنامه را نصب کند. از طریق اینترنت و به کمک لاین می توانید با دوستان خود تماس تلفنی یا پیامکی تقریبا رایگان داشته باشید.

10 جایگزین WhatsApp برای موبایل

پلتفورم: iOS، اندروید، ویندوزفون، بلک‌بری

کاکائو (KakaoTalk Messenger)

با نصب این نرم‌افزار، یک کد چهاررقمی به خط کاربر ارسال می شود که کد فعال‌سازی است. این نرم‌افزار نیز همه مخاطبینی که کاکائو را روی گوشی خود دارند، نمایش می دهد. در این اپلیکشین، امکان چت گروهی، ارسال عکس یا پیغام های صوتی وجود دارد. حتی کاربران می توانند دفترچه تلفن یا تقویم گوشی خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. این نرم‌افزار هم اینترنتی است.

10 جایگزین WhatsApp برای موبایل

پلتفورم: iOS، اندروید، ویندوزفون، بلک‌بری

مسنجر فیس‌بوک

مسنجر فیس‌بوک، اپلیکیشنی برای اندروید و iOS است که کاربران می توانند با دوستان خود در ارتباط دایمی باشند. این اپلیکیشن می تواند گزینه مناسبی برای جایگزینی واتس‌اپ باشد. البته ایراد آن این است که با دوستان غیرفیس‌بوکی نمی توانید ارتباط برقرار کنید.

10 جایگزین WhatsApp برای موبایل

پلتفورم: iOS، اندروید، بلک‌بری

اسکایپ

اسکایپ به تازگی با حساب های کاربری MSN و هات‌میل سینک شده است و می توانید با دوستان قدیم%NL/BM5خودنیز ارتباط برقرار کنید. این اپلیکیشن بهترین وسیله برای ارتباط برقرار کردن رایگان با شماره های تماس است. برخلاف واتس‌اپ، پیش از اینکه با کسی تماس برقرار کنید، باید از او اجازه بگیرید و در صورت تایید می توانید زنگ بزنید یا پیام بفرستید.

10 جایگزین WhatsApp برای موبایل

پلتفورم: iOS، اندروید، ویندوزفون، بلک‌بری

LiveProfile

این اپلیکیشن هنگام نصب از کاربرمی خواهد تا ایمیل خود را وارد کند. پس از آن می توانید شماره موبایل خود را اضافه کنید تا دیگران آن را ببینند. به هر کاربری یک LiveProfile PIN داده می شود. می توانید برای ارتباط به جای شماره موبایل، این پین‌کد را به دیگران بدهید. این اپلیکشین امکان تماس تلفنی ندارد اما می توانید چت کنید و عکس یا فیلم با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

10 جایگزین WhatsApp برای موبایل

پلتفورم: iOS، اندروید، بلک‌بری

Groupme

این اپلیکیشن برای افرادی مناسب است که می خواهند چت گروهی داشته باشند. با ایمیل خود لاگین می کنید. شماره موبایل خود را می دهید و کد تایید برای شما ارسال می شود. با وارد کردن آن می توانید به صورت گروهی چت کنید. اگر کسی 3G نداشته باشد می تواند با کمترین هزینه، پیغام های گروه را دریافت کند. هزینه پیام هابه این گونه است که گویا یک پیامک برای کشور آمریکا ارسال کرده اید.

10 جایگزین WhatsApp برای موبایل

پلتفورم: iOS، اندروید، ویندوزفون، بلک‌بری

مسنجر Kik 

از طریف آدرس ایمیل کاربر ثبت می شود. سپس باید برای خود نام کاربری تعیین کنید تا دیگران بتوانند شما را پیدا کنند. این اپلیکیشن بسیار ساده است و برای ارسال و دریافت پیغام های گروهی، گزینه بسیار خوبی به شمار می رود. برای شرکت ها و ارتباط های کاری می توان از این مسنجر استفاده کرد. این اپ از همه قابلیت های پیام رسانی پشتیبانی می کند و روی گوشی موبایل نیز به صورت رایگان نصب و اجرا می شود.

10 جایگزین WhatsApp برای موبایل

پلتفورم: iOS، اندروید، ویندوزفون، بلک‌بری، نوکیا

ChatOn

ChatOn اپلیکیشنی است که توسط سامسونگ طراح و ساخته شده است و فقط برای پیغام رسانی است. این اپ قابلیت برقراری تماس ندارد. اما از همه پلتفورم های موجود در بازار پشتیبانی می کند. نام خود را وارد و شماره تماستان را تایید می کنید. پس از آن می توانید به دنبال شماره های تماس آنلاین باشید. برای استفاده از آن، طرف مقابل هم باید این اپلیکشین را داشته باشد.

10 جایگزین WhatsApp برای موبایل

پلتفورم: iOS، اندروید، ویندوزفون، بلک‌بری

WeChat

اپلیکیشن وی‌چت یکی از پرکاربردترین اپ های ارتباطی در کشور چین است. ثبت نام این نرم‌افزار شباهت بسیاری  به واتس‌اپ دارد و باید شماره موبایل خود را بدهید. کد تایید دریافت می کنید و می توانید با دوستان فیس بوک، ایمیل یا سیم‌کارت تماس برقرار کنید. در وی‌چت،  موقعیت مکانی خود را مشخص می کنید و می توانید با افراد نزدیک هم ارتباط بگیرید.


پلتفورم: iOS، اندروید، ویندوزفون، بلک‌بری، نوکیا10 جایگزین WhatsApp برای موبایل
برترین ها – ترجمه از فروغ بیداری
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=127506
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما