شنبه 10 آبان 1393 - 14:21

امکانات بانکداری مدرن بانک انصار را اینجا ببینید (+دانلود و شرایط نصب برای تمام مشترکین)

مشتریان محترم بانک انصار میتوانند با مراجعه به هریک از شعب بانک انصار و تکمیل فرم درخواست استفاده از امکانات بانکداری مدرن، از امکانات همراه بانک انصار استفاده نمایند.

به گزارش بویرنیوز به نقل از سایت بانک انصار، امروزه تعداد كساني كه از تلفن همراه برخوردار بوده و از آن استفاده مي كنند بسيار زياد بوده و هر روز درحال افزايش است و طولي نخواهد كشيد كه بسياري از فعاليتهاي روزانه افراد صرفاً با استفاده از تلفن همراه انجام ميپذيرد. ارسال و دريافت اطلاعات به صورت سرويس پيام كوتاه توسط دستگاه تلفن همراه، داراي مزايايي چون سريعتر به مقصد رسيدن، پايين تر بودن هزينه و سهولت استفاده فردي است.

سيستم همراه بانک مشتريان را قادر مي سازد با استفاده از تلفن همراه خود، بدون حضور در بانك و در زمان دلخواه، اقدام به امور بانكي نمايند. همچنین، ضمن سرعت و دقت بالا در ارائه پاسخ، عدم اشغالي خط و پاسخگويي شبانه روزي، ميتواند باعث صرفه جويي در انرژي گردد.
مشتريان بانك مي توانند بوسيله بلوتوث يا از طريق اينترنت، نرمافزار همراه بانك را دريافت كرده و در تلفن همراه خود نصب نمايند.

نحوه استفاده از همراه بانک انصار
مشتریان محترم بانک انصار میتوانند با مراجعه به هریک از شعب بانک انصار و تکمیل فرم درخواست استفاده از امکانات بانکداری مدرن، از امکانات همراه بانک انصار استفاده نمایند.
مشتریان پس از تکمیل فرم مذکور و تحویل آن به متصدی شعبه در بانک انصار و همچنین دریافت و نصب نرمافزار همراه بانک انصار از طریق بلوتوث در شعب و یا دانلود آن از طریق سایت بانک انصار، میتوانند از خدمات بانک انصار از طریق تلفن همراه بهرهمند گردند.

 

دریافت نسخه جاوا موبایل بانک انصار  دریافت نسخه اندروید موبایل بانک انصار  دریافت نسخه ios موبایل بانک انصار 





نحوه استفاده مشتریان از همراه بانک انصار

1. جهت دریافت نام کاربری و رمز عبور به یکی از شعب بانک انصار مراجعه کنید.
2. نرم افزار همراه بانک انصار از دو طریق زیر قابل دریافت است:
a. دریافت از طریق بلوتوث در کلیه شعب بانک انصار
b. دانلود از طریق وب سایت بانک
3. قبل از نصب جهت استفاده از همراه بانک انصار در بهترین حالت و سرعت، ابتدا نسبت به فعالسازی GPRS خط تلفن همراه خود اقدام نمایید، سپس نرم افزار متناسب با گوشی تلفن همراه خود را دریافت کرده و نصب کنید. برای اطلاع از نحوه فعالسازی GPRS به سایت اپراتور مربوطه مراجعه کنید.
مشترکین همراه اول: www.mci.ir
مشترکین ایرانسل:www.irancell.ir 
مشترکین رایتل:www.tamintelecom.ir
4. پس از دریافت نسخه متناسب با گوشی تلفن همراه و اطمینان از وجود فضای خالی مناسب در حافظه تلفن همراه، نسبت به نصب نرم افزار اقدام کنید.
5. اگر تمایل به استفاده از GPRS دارید در این مرحله و قبل از ورود نام کاربری و رمز، گزینه تنظیمات را انتخاب و ارتباط از طریق GPRS را انتخاب کنید. با انتخاب گزینه GPRS ، کار با نرم افزار همراه بانک بسیار سریعتر و ارزانتر خواهد بود.
6. در صورت وجود هرگونه مشکل در نصب یا راه اندازی نرم افزار و نیاز به برقراری ارتباط با کارشناسان بانک، با شماره تلفن های 22566735-8 داخلی 124 یا 44466500-021 تماس حاصل فرمایید.

راهنمای کاربری همراه بانک

راهنمای فعال¬سازی GPRS خطوط همراه اول

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=126554
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما