شنبه 10 آبان 1393 - 12:14

20 روستای بویراحمد آسفالت می‌شوند

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد به دستور وزارت راه و شهرسازی برای آسفالته کردن 20 روستای بالای 50 خانوار عنوان کرد.

خبرگزاری فارس: 20 روستای بالای 50 خانوار بویراحمد آسفالت می‌شوند
  به گزارش بویر نیوز، شاهرخ کناری با اشاره به اینکه شهرستان بویراحمد به لحاظ وسعت و جمعیت بزرگترین شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می‌شود، گفت: راه‌های روستایی این شهرستان به دلیل کوهستانی و صعب‌العبور فاقد راه آسفالته هستند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد با بیان اینکه روستاهای صعب‌العبور شهرستان در مواقع بارندگی مشکلات عدیده‌ای دارند، گفت: امیدواریم بتوان حداقل مشکلات آن‌ها را هموار کرد.

با بیان اینکه این شهرستان به لحاظ وسعت و جمعیت بزرگترین شهرستان بوده و کاستی‌هایی در حوزه راه نیز مشهود است، گفت: بسیاری راه‌های روستایی این شهرستان فاقد جاده ارتباطی مناسب هستند.

کناری با اشاره به شروع فصل بارندگی‌ها و وجود مناطق صعب‌العبور در سطح شهرستان بویراحمد بیان کرد: با دستور وزیر راه و شهرسازی 20 روستای بالای 50 خانوار شهرستان بویراحمد در دستور آسفالته شدن قرار گرفته است.

این مسئول افزود: با پیگیری‌های خوب نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد در مجلس و در سطح وزارتخانه توجه خاصی به حوزه راه روستایی شهرستان شده است.

وی روستاهای شهرستان بویراحمد را که در دستور آسفالته شدن قرار دارد را شامل شش روستا از بخش لوداب، دو روستا از بخش مرکزی و بقیه نیز از بخش مارگون عنوان کرد.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد ادامه داد: ده بزرگ پراشکفت از دهستان دشت‌روم و روستای گرکلاغ‌نشین دهستان سپیدار را از روستاهای بخش مرکزی بیان کرد.

کناری روستای انارک برمیون، میرزارحیم، ولی‌حسین و آب‌چندران سفلی گلال دهستان چین، زیزی و صفرآباد چین را از روستاهای بخش لوداب برای آسفالته کردن عنوان کرد.

این مسئول دلی‌ریچ سفلی، قلعه بنی‌موشمی، لعل مینا، خرم‌راه، له فراخ موشمی، بورک سفلی، زیرنا، بالرود، موشمی وسطی، موشمی سفلی، بردپهن زیلائی سادات چاهن را از روستاهای بخش مارگون برای آسفالته شدن بیان کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=126538
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    اميد به روزي كه اين اخبارهاي اميدوار كننده در حد شعار باقي نمانند

  2. مهرداد جلیل گفت:

    بخش سپیدار را ننوشتید کدام روستاهها هستند

دیدگاه شما