چهارشنبه 7 آبان 1393 - 16:43

توزیع 920 تن نذورات ماههای محرم و صفر در کهگیلویه و بویراحمد

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سهمیه نذورات برنج، گوشت قرمز و گوشت مرغ منجمد و شکر در مجموع 920 تن است که طبق برنامه‌ریزی انجام شده و با نرخ مصوب از طریق عاملین مشخص در سطح استان توزیع خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، عبدالحمید جهانبین با بیان امسال با برنامه ‌ریزی دقیق و توزیع به موقع نذورات، درصدد رفع نیازمندی ‌ها و جلب رضایت هیات‌های مذهبی و اقشار مختلف مردم خواهیم بود افزود: تامین و توزیع کالاهای اساسی، انجام مانورهای نظارتی و تشدید بازرسی ها از جمله اقدامات سازمان صنعت، معدن و تجارت برای ماه های محرم و صفر خواهد بود.

وی سهمیه شکر امسال کهگیلویه و بویراحمد برای نذورات محرم و صفر را نیز 270 تن، برنج 350 تن، گوشت مرغ منجمد 260تن و گوشت قرمز 40 تن اعلام کرد و ادامه داد: این کالاها بر اساس گستردگی هیئت‌های مذهبی و ضریب جمعیتی شهرستان‌ ها عرضه می‌شود.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: متقاضیان مربوطه ( هیاتها، مساجد و حسینیه‌ها) می‌توانند ضمن به همراه داشتن معرفی نامه از سوی سازمان تبلیغات اسلامی به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همچنین اداران شهرستانی مراجعه نمایند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=126226
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما