سه شنبه 6 آبان 1393 - 1:04

واکنش نماینده کهگیلویه به حوادث اسید پاشی و تشبیه آن به قتل‌های زنجیره‌ای

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی گفت: نسبت دادن اسیدپاشی به نیروهای ارزشی سناریویی از جنس قتل‌های زنجیره‌ای در دولت اصلاحات است.

خبرگزاری فارس: نسبت دادن اسیدپاشی به نیروهای ارزشی سناریویی از جنس قتل‌های زنجیره‌ای

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با ابراز تأسف از حوادث اسیدپاشی اصفهان، اظهار داشت: تنها افراد شرور، جانی و روان‌پریش چنین کارهایی را انجام می‌دهند و انسان در حالت عادی هیچ‌گاه به چنین اعمال غیرانسانی دست نمی‌زند.

وی ادامه داد: کار عجیبی نیست که ممکن است افرادی با امراض روحی دست به چنین اقداماتی بزنند و مهم‌تر از همه چیز نوع برخورد مردم و مسئولان با چنین پدیده‌ای است.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کسانی که عامدانه به فکر بدنام کردن نظام جمهوری اسلامی و برچسب زدن به نیروهای ارزشی هستند، تصریح کرد: نیروهای ارزشی و انقلابی نه تنها در مقابل بدحجابی چنین رویکردی ندارند، بلکه امر به معروف و نهی از منکر آن‌ها در قبال بی‌حجابی و بدتر از آن هم چنین نیست.

وی، دین اسلام را دین رأفت و مهربانی بیان کرد و متذکر شد: نیروهای ارزشی و بسیجیان خود قربانی اشرار و جانیان در هنگامه امر به معروف و نهی از منکر شده‌اند که در طول سال‌های گذشته شهادت چندین بسیجی در راه امر به معروف و نهی از منکر بیان کننده مظلومیت این قشر ارزشی است.

بزرگواری، همراهی و همصدایی برخی رسانه‌های داخلی با رسانه‌های معاند، ضد انقلاب و وابسته به استکبار را شرم‌آور دانست و یادآور شد: حتی شنیده‌ایم برخی سیاسیون نیز ابراز نظرهای هم‌سو با دشمنان کرده‌اند که چیزی به غیر از تأسف نمی‌توان بر زبان آورد.

وی در پایان نسبت دادن اعمال مجرمانه و شرارت به نیروهای ارزشی در کشور را مسبوق به سابقه برشمرد و عنوان کرد: در ماجرای قتل‌های زنجیره‌ای و یا اقداماتی دیگر همچون حادثه قتل‌عام زنان در مشهد نیز شاهد بودیم که عده‌ای همنوا با دشمن قصد انتقام‌گیری از نیروهای ارزشی را داشتند که اهداف این‌گونه مواضع خصمانه برای ملت همیشه بیدار و هوشیار آشکار و روشن است.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=125986
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویراحمدی گفت:

    اقای بزرگواری احتمالا کار شوهر یا برادر ویا پدرانشان بوده که چنین کاری کرده اند بسه دیگه حاج اقا
    مردم میفهمند

  2. ناشناس گفت:

    قانونشه خوت تصویب کردی

  3. اصلاحات گفت:

    اغا کارش درسته خشمش ایا همیشه گپ حق ایزنه

  4. لنده گفت:

    نون به نرخ روز خورهای اصلاحات ننماینده ات کردن حالا هر مشکلی تو کشوره دولت اصلاحات بدهکارشه

  5. عبدالله گفت:

    با این موضع گیری ها آبروی اسلام را می برید

  6. ترانه گفت:

    خوش به حاحال دهدشتیا که تورو دارن

دیدگاه شما