دوشنبه 5 آبان 1393 - 16:55

«خانۀ وحشت»: زندگی مردی با ۱۵۰ دختر مُرده! +عکس

بتازگی تصاویری از خانه یک مرد ۴۶ ساله منتشر شده که با بیرون کشیدن اجساد ۱۵۰ دختر از دل قبر‌هایشان، زندگی خود را در کنار و همراه با آن‌ها پشت سر می‌گذاشته است!

جام جم سرا: «آناتولی مسکوین» مرد ۴۶ ساله اهل روسیه، گرفتار اختلالات شدید روانی و صاحب «خانه وحشت» در روسیه است. او سالها به همراه ۱۵۰ دختر مومیایی شده و بقایای اسکلت‌ انسانی زندگی می‌کرد. وی دختران مرده را که سنی بین ۳ تا ۱۲ سال داشته‌اند، از درون خاک، از میان قبر‌هایشان بیرون کشیده و در خانه خود مومیایی کرده، بر تنشان لباس‌های رنگارنگ، حتی لباس عروس، پوشانده و چنان که گفته شده، هر سال برای آن‌ها جشن تولد می‌گرفته است.

         

به نقل از دیلی‌میل، اگرچه او در سال ۲۰۱۱ دستگیر شد اما یک فیلم ویدئویی که خود او از خانه‌اش گرفته بود به تازگی پخش شده است. در این خانه می‌توان جنازه‌های مختلفی را دید که به طرزی وحشتناک در نقاط مختلف خانه افتاده‌اند. موقعیت مکانی خانه او را در تصویر پائین می‌بینید.

گفته می‌شود که آناتولی، تاریخدان است و توان صحبت به ۱۳ زبان را دارد اما او از هنگام دستگیری در یک کلینک روانی نگهداری می‌شود تا زمان دادگاه نهایی فرا برسد و درباره جنایت‌هایش تصمیمگیری شود. (ترجمه: زری حسین‌زاده)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=125917
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما