شنبه 3 آبان 1393 - 18:53

خبر خوش معاون فرماندار بویراحمد برای 19 روستا

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد از تاکید وزارت راه ‌و شهرسازی برای آسفالته کردن 19 روستای بالای 20 خانوار شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: تاکید وزارت راه ‌و شهرسازی برای آسفالته کردن 19 روستای بالای 20 خانوار بویراحمد

به گزارش بویر نیوز، شاهرخ کناری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن بارندگی‌ها اظهار کرد: شهرستان بویراحمد دارای راه‌های روستایی زیادی است که همچنان کمبودهایی نیز وجود دارد.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد با بیان اینکه این شهرستان به لحاظ وسعت و جمعیت بزرگترین شهرستان بوده و کاستی‌هایی در حوزه راه نیز مشهود است، گفت: بسیاری راه‌های روستایی این شهرستان فاقد جاده ارتباطی مناسب هستند.

کناری که از وضعیت جاده‌های ارتباطی روستاهای بویراحمد بسیار گلایه‌مند بود، گفت: امیدواریم با عنایت مسئولان ارشد کشوری و نمایندگان مردم در مجلس بتوان نواقصات را یکی پس از دیگری برطرف کرد.

این مسئول با بیان اینکه روستاهای شهرستان بویراحمد در مناطق صعب‌العبور واقع شده‌اند، گفت: از عواملی که باعث کمبودهایی در حوزه راه روستایی شده صعب‌العبور بودن مناطق است. خوشبختانه در سال جاری توجه خوبی به حوزه راه روستایی شده که امیدواریم بتوان راه‌های روستایی که جمعیت بالایی دارند را در اولویت آسفالته کردن قرار دهیم.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد تعداد پروژه‌های عمرانی شهرستان را 347 پروژه عنوان کرد و گفت: 500 میلیارد ریال از اعتبارات استانی تملک دارایی و ماده 180 به حوزه عمرانی نیز اختصاص داده شده است.

کناری از تخصیص 40 درصدی اعتبارات ملی و نفت شهرستان بویراحمد خبر داد.

وی با بیان اینکه در دهه فجر امسال تعدادی از پروژه‌ها نیز به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: کتابخانه منصورآباد دشتروم، تعدادی کلاس‌های درس نیز در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

کناری در ادامه مشکلات حوزه راه‌سازی را از عمده مشکلات شهرستان عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های نماینده مردم بویراحمد در مجلس در سطح وزارتخانه توجه خوبی به حوزه راه روستایی شهرستان شده است.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد با تاکید بر اینکه در حوزه راه روستایی روستاهای بالای 50 خانوار را در دستور کار قرار دادیم، گفت: 19 راه روستایی بالای 20 خانوار روستایی مورد تاکید وزیر راه و شهرسازی قرار گرفت.

این مسئول تصریح کرد: از 19 روستای مورد نظر وزارت راه و شهرسازی تعداد زیادی از آن‌ها در بخش مارگون هستند که مورد تاکید وزارتخانه و نماینده مردم شهرستان است./ فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=125667
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بیچاره گفت:

    با سلام لطفا این راه تشریف نبرید خسته میشید کناردستون روستای الغدیر بغل شهرک ولایت یه نگاه کوچولو بندازید به این جمعیت بی صحاب که چگونه درگل وخاک می غلتند از طرف اهالی معلوم نیست روستاست یا شهر

  2. بويراحمد گفت:

    اگر زارع قول داده دروغه

دیدگاه شما