شنبه 3 آبان 1393 - 18:49

تشییع و خاکسپاری پیکرپنج شهید درکهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیکر پنج شهید گمنام در روز های پنجم، ششم و هفتم آبان سال جاری با حضور مسوولان و قشرهای مختلف مردم تشییع و در یاسوج و چرام به خاک سپرده می شوند.

به گزارش بویر نیوز، سرهنگ امرالله درفشی روز شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: پیکر پاک این شهدای گمنام پنج آبان امسال از ساعت هشت و 30 دقیقه صبح در پردیس دانشگاه آزاد یاسوج مورد استقبال مردمی قرار می گیرند.

وی بیان کرد: پس از این آیین پیکر شهدای گمنام به حسینه عاشقان ثارالله یاسوج انتقال داده می شود تا با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی شامل شب شعر با شهدا و عزاداری با آنان وداع شود.

درفشی اظهار کرد: ششم آبان نیز پیکر این پنج شهید گمنام از محل کانون بسیج تا میدان هفت تیر یاسوج با حضور مسوولان و قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد تشییع خواهند شد.

وی عنوان کرد: دو شهید گمنام در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، یک شهید در اداره کل اطلاعات و دو شهید نیز در بوستان شهدای گمنام شهرستان چرام به خاک سپرده خواهند شد.

درفشی ابراز داشت: شهدای گمنام مربوط به شهرستان چرام ششم آبان در مبادی ورودی شهرهای باشت، گچساران و دهدشت مورد استقبال مردم و مسوولان دستگاه های اجرایی قرار خواهند گرفت.

دبیرستاد استقبال، تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در کهگیلویه و بویراحمد افزود:مردم و مسوولان در چرام با برگزاری مراسمی به عنوان شبی با شهدا در مصلی این شهر با این شهدا وداع می کنند و هفتم آبان نیز در بوستان شهدای گمنام این شهر به خاک سپرده می شوند.

وی گفت: 29 شهید گمنام در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد به خاک سپرده شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=125666
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما