شنبه 3 آبان 1393 - 1:32

درگیری طرفداران لاهوتی و منطقیان + گزارش تصویری

به گزارش بشارنیوز، دومین کنگره سالانه انجمن‌های اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد روز جمعه ۲ آبان ۱۳۹۳، ساعت ۹ صبح با حضورجمع کثیری از فرهنگیان اصلاح طلب استان برگزار شد.

در ابتدای این برنامه که برخی چهره های کشوری از جریان اصلاحات نیز حضور داشتند رئیس شورای هماهنگی و اجرایی انجمن های اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گزارشی از عملکرد این انجمن در سال های گذشته ارائه داد.

علی خواجوی با بیان اینکه از کل جمعیت 120 هزار نفری استان 90 هزار نفر اصلااح طلب هستند گفت: در دوره های گذشته به دلیل نبود اتحاد و برخی اختلافات در میان نیروهای اطلاح طلب شاهد پیروزی آقایان اصولگرا در انتخابات بودیم.

وی با اشاره به احیا و  راه اندازی انجمن های اسلامی در سایر شهرستان های استان افزود: انجمن‌ های اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در همه برنامه ها و اتفاقات سال های اخیر بیانه صادر کرد ولی برخی رسانه ها کم لطفی کردند و آن ها را پوشش رسانه ای ندادند.

در ادامه این برنامه انتخابات دومین کنگره انجمن‌های اسلامی استان با حضور مدعوین برگزار شد.

درگیری حامیان لاهوتی و منطقیان

از مهم ترین حواشی این برنامه می توان به درگیری برخی نزدیکان آقای لاهوتی با نزدیکان آقای منطقیان از فعالان سیاسی جریان اصلاح طلب شهرستان کهگیلویه اشاره کرد که با وساطت دیگر اصلاح طلبان این درگیری لفظی به زد و خورد نینجامید.

طرفداران لاهوتی در هنگام انتخابات به نشانه اعتراض از رفتن به محل برگزاری امتناع کردند که با چندین بار دعوت متولیان برگزاری در انتخابات شرکت کردند.
یکی از طرفداران آقای لاهوتی با انتقاد شدید از نحوه انتخاب کاندیدهای این انتخابات به خبرنگار ما گفت: آقای خواجوی خودش همه کاندیدها را انتخاب کرده بود.
وی افزود: وقتی ما به آقای خواجوی اعتراض می کنیم و می گوییم چرا همه کاندیدها از اطرافیان آقای منطقیان هستند ایشان می گوید که این افراد بر طبق مقررات و اساس نامه انتخاب شده اند.

وی با بیان اینکه ما از آقای خواجوی درخصوص عدم اطلاع رسانی مطلوب انتقاد داریم اظهار داشت: این انتخابات بدون درنظر گرفتن نظر سایر اصلاح طلبان طرح ریزی شد.

از دیگر حواشی این برنامه می توان به عدم حضور لاهوتی از چهره های شاخص جریان اصلاح طلب در شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده اشاره کرد که به گفته برخی از حاضرین عدم این حضور به نشانه اعتراض بوده و این در حالی است که مسئولان برگزای چندین بار با ایشان تماس تلفنی برای حضور در این برنامه را داشته اند.

انتقاد شدید برخی اصلاح طلبان از غلامرضا تاجگردون

در ادامه این برنامه کاندیدها هر کدام پس از معرفی خود آمادگی خود را برای حضور در این انتخابات اعلام کردند که برخی از این کاندیدها اظهارنظرهای جالبی داشتند که از مهم ترین این اظهارنظرها می توان به انتقاد شدید یکی از کاندیدهای اصلاح طلب به غلامرضا تاجگردون نماینده شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بود که ایشان را یک اصلاح طلب واقعی و جریانی ندانست.

یکی دیگر از کاندیدها پس از اعلام تبعیت از مکتب بهرام تاجگردون مورد تشویق حاضرین قرار گرفت.

از دیگر نکات جالب و قابل تامل در این انتخابات اظهارنظر عجیب یکی از کاندیدها بود که وقتی پشت تریبون رفت اعلام کرد که بنده قصد حضور در انتخابات را نداشتم و مسئولان برگزاری خودشان اسم بنده را نوشتند و این در حالی بود که برخی از اطرافیان لاهوتی نسبت به عدم اجازه به آن ها برای حضور در انتخابات انتقاد داشتند.

در ادامه معرفی کاندیدها آقای منطقیان پس از ذکر نام ایشان برای معرفی بر روی سن نرفت ولی پس از اصرار مجری برگزاری ایشان پشت تریبون رفتند و خودشان را معرفی کردند.

انصراف حامیان لاهوتی از شرکت در انتخابات

از دیگر حواشی این برنامه انصراف دو کاندید حامی لاهوتی در این انتخابات بود که به نشانه اعتراض به روند انتخاب کاندیدها و نحوه برگزاری این انتخابات از ادامه حضور در کارزار انتخابات انصراف دادند و این در حالی بود که یکی از این کاندیدها یعنی آقای حمداد پرواز در آخرین لحظات در لیست کاندیدها قرار گرفته بود که انصراف ایشان از کاندیداتوری با اعتراض و انتقاد شدید برخی از دیگر از حامیان لاهوتی مواجه شد.

پس از جلسه عمومی ، کاندیداهای دواطلب عضویت در انجمن استان به معرفی خود پرداختند و سپس رای گیری با حضور اعضاء و نمایندگان نهادهای قانونی و ناظر کشوری انجمن (آقای مصلحی) انجام گرفت و اعضای اصلی و علی البدل انتخاب شدند .

در پایان قطعنامه و پیام دکتر عارف به انجمن اسلامی معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد قرائت گردید که مورد استقبال همگان قرار گرفت.

در ادامه گزارش تصویری از این انتخابات را مشاهده می کنید:

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=125571
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. اصلاح طلب واقعی گفت:

    هیچ درگیری در میان نبود . این تفرقه افکنی های شما که با اهداف خاص انجام می گیرد دیگر کهنه شده . اصلاح طلبان واقعی چهار شهرستان هم قسم و همدل انتخابات آینده مجلس از آن آنان خواهد بود . سلام بر منطقیان درود بر لاهوتی

  2. اصلاحات گفت:

    بابامنطقیانولاهوتی تاییدنیابن که جلسه بگرن یا نگرن

  3. سادات گفت:

    اگر منطقیان تایید شد قبولی پیشکشش

  4. شيرخان عسكري گفت:

    اصلاح طلب .نه اطلاح نصب

  5. بردیان گفت:

    واقعا تاسف برانگیزه.چندتا آدم کوته فکر بدبخت

  6. تنگ پيرزال - كلايه گفت:

    واي اين كه شكمش را پاره كردند كيه ! بابا جان يطوري گفتيد كه من دنبال چند نعش مي گشتم اينجا همه دارند ميخندند.

  7. فرهنگی ازلنده گفت:

    بنده درجلسه شرکت کردم خبری خاص نبود ارام وصمیمی بود

  8. پلنگ گفت:

    چند تا ادم فرسوده دیگه برید دنبال دروگرم فروشیتو بذارید خدمتگذاران واقعی برا مملکت تصمیم بگیرند

  9. ناشناس گفت:

    انتخابات معلمان باید با حضور معلمان باشد نه یک عده افراد خاص

  10. منصف گفت:

    اي بابا اينا اگه با هم مشكل دارن و نميتونن با هم كنار بيان چه ربطي به شيرمرد استان و كشور جناب دكتر تاجگردون داره.

دیدگاه شما