جمعه 2 آبان 1393 - 1:23

مهم ترین فسادهای اداری در کهگیلویه و بویراحمد از زبان خادمی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پارتی بازی و فامیل گرایی از مهمترین و شاخص ترین فسادهای اداری رایج در این استان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید موسی خادمی روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی توسعه کهگیلویه و بویراحمد که با موضوع آسیب شناسی نظام اداری برگزار شد، افزود: رواج اینگونه فسادهای اداری در استان نوعی ایراد مهم محسوب شده و باید هر چه سریعتر برطرف شوند.

وی بیان کرد: مسوولان کشوری توانایی رفع چنین فسادهای اداری را نداشته و ریشه کنی این معضلات اساسی مستلزم همت مردم و مسوولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد است.

خادمی بر لزوم ارایه راهکارهای کارآمد بومی از سوی کارشناسان و صاحبنظران در زمینه رفع اینگونه فسادهای اداری رایج در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد.

وی اظهار کرد: بر اساس بررسی های انجام شده فسادهای اداری موجود در کهگیلویه و بویراحمد تا حد قابل ملاحظه ای محدودتر از سایر نقاط کشور است.

خادمی عنوان کرد: برخی فسادهای اداری مهم شامل رشوه و رانت خواری در دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد که این امر مایه خرسندی است.

وی ابراز داشت: نشست های هم اندیشی توسعه کهگیلویه و بویراحمد باید تداوم داشته باشد زیرا در این صورت موثرتر خواهند بود.

خادمی افزود: مشکلات و موانع موجود بر سر راه توسعه کهگیلویه و بویراحمد با برگزاری دو یا سه نشست هم اندیشی برطرف نمی شوند و تحقق این امر نیازمند کار جدی تر و برنامه ریزی اصولی تر است.

وی گفت: استفاده بهینه از نظرها، پیشنهادها و انتقادهای سازنده نخبگان، استادان دانشگاه ها و محققان کهگیلویه و بویراحمد در نشست های هم اندیشی توسعه استان ضروری است و می تواند در این زمینه راهگشا باشد.

در این نشست جمعی از پژوهشگران، نخبگان و استادان دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد حضور داشته و به بیان نقطه نظرات خود در زمینه انواع فساد اداری، دلایل بروز و راهکارهای کاهش یا رفع آنها پرداختند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=125521
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. منتقد گفت:

    تو که هیچ خادمی هزار نفر دیگه هم مث تو بیان نمیتونن فامیل بازی و پارتی…. رو جمع کننن خدا رحم کنه به این استان 

  2. معلول گفت:

    باسلام پسر عموهای خود استان دار بدون هیچ آزمونی تواداره بهزیستی دهدشت مشغول به کارشده ان

  3. ناشناس گفت:

    لطفا آقای خادمی جلوی قوم گرایی را از دفتر خودتون بگیرید. تا حالا چند نفر از فامیلهای خودتون در استانداری و دیگر ادارات استخدام شدند؟

  4. ناشناس گفت:

    به این دو رشوه را هم اضافه کنید این برای اونهایی است که معمولا دو تایی اولی را ندارند

  5. ناشناس گفت:

    جناب اقاي خادمي با سلام
    لطفا از خودتان سوال بفرماييد كه فلان شخصي را كه بدون داشتن هيچگونه سنخيت رشته تحصيلي با شغلش و با مدرك ليسانس كه رشته تحصيلي ايشان هيچگونه ربطي با شغل نامبرده را ندارد چرا به عنوان مدير يكي از ادارات استان منصوب نموده ايد؟ بله پارتي بازي در استان بيداد مي كند مخصوصا اينكه عامل ان خود شخص استاندار و ادعا كننده وجود پارتي بازي باشد حداقل از خودتان شروع و اصلاح مي كرديد وقتي شما به عنوان بالاترين مقام اجرايي استان دست به چنين كارهايي مي زنيد چه توقعي از ديگران داريد؟

دیدگاه شما