جمعه 2 آبان 1393 - 1:14

تکلیف معاونان شهردار یاسوج مشخص شد

وی که نخواست نامش فاش شد تصریح کرد، در این صورت معاونت ها به مدیرکل تقلیل خواهند یافت و البته باز هم بکارگیری افرادی که نیروی قراردادی هستند هم مشکل قانونی دارد.

گروه سیاسی – روز چهارشنبه شهردار یاسوج در اقدام ناگهانی حکم تمام معاونین خود را لغو کرد.

به گزارش بویرنیوز، آنگونه که خبرنگار ما موضوع را جویا شده است، طی سه نامه از سوی معاونت عمرانی استانداری به شهردار یاسوج مبنی بر استفاده از نیروهای قراردادی در سمت های مدیریتی تذکر داده بود و در نامه سوم که تا پایان مهر ماه به شهردار فرصت داده بود، در اقدامی شهردار یاسوج در پاسخ به ضرب الاجل استانداری تمام معاونین خود را برکنارنمود.

گفتنی است از ابتدای شکل گیری شورا و شهرداری، تمام معاونین شهردار نیروهای قراردادی بودند و این اولین بار است که استانداری این موضوع را بشکل جدی تذکر می دهد.

یک منبع آگاه به بویرنیوز گفت، در چارت تشکبلاتی شهرداری یاسوج فقط یک معاونت مصوب و قانونی وجود دارد و اگر قرار بر اجرای قانون باشد احتمالا همه معاونت ها حذف و فقط یک قائم مقام برای شهردار پیش بینی خواهد شد.

وی که نخواست نامش فاش شد تصریح کرد، در این صورت معاونت ها به مدیرکل تقلیل خواهند یافت و البته باز هم بکارگیری افرادی که نیروی قراردادی هستند هم مشکل قانونی دارد.

وی افزود، معاونین کنونی در حال حاضر حق امضا ندارند و بنظر نمی رسد که برگشت آنها به شهرداری مقدور باشد مگر ابن که استانداری 3 نامه خود را کان لم یکن تلقی کند و حتی در آن صورت باید دید که جاوید مجددا برای انها حکم خواهد زد یا خیر که این هم بعید بنظر می رسد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=125513
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    اول كه رد سراسر كشور زيادن شهرداريهايي كه منصب دارانشون نيروهاي قراردادين تو استان هم كه تا دلت بخواد داريم مال الان هم نيست مثلا خليلي ٦سال معاون شهرسازي بوده اينا همش اختلاف استاندار و شهردار سر قول شهردار برأي كمك به فوتباله واگه استاندار إز نامش گذشت هم خواهي ديد كه همشون برميگردن سر جاشون شما هم مغرضانه ننويس

  2. حقیقت گفت:

    بی دلیل به استاندار و بویر نیوز گیر نده عزیزم.شهردار از این کارها زیاد کرده.با عرض معذرت کلا کار ایشون فقط نمایش هست.افرین به شجاعت و قاطعیت نماینده عمرانی استانداری.

    • نجاتبخش گفت:

      اقایی که اسمتوحقیقت گذاشتی یکمی هم حقیقت را بگواگرخدمت کردن به مردم نمایش هست کاش همه مسولین کشوری ازاین نمایش ها میدادندمگه این همه جدول کشی ،آسفالت ،پیاده روسازی و…………….رانمی بیینی به خداقسم همه مامی میریم بیایید برای خداقدم برداریم برای خدابنویسیم وحرکت کنیم

  3. iهمشهری گفت:

    استانداراگر راست می گوید این قانون را برای تمام ادارات رعایت کند نه فقط شرداری را

  4. ناشناس گفت:

    اقای استاندار جرادربقیه شهرداریها همه مسئولین واحدها ازجمله امورمالی ذیحساب کارگزین اموراداری کارپردازهمگی قراردادی هستنداکثرآنهابدون مجوز بکارگیری وتائیدگزینش مشغول بکارمی باشند دراین رابطه هم چاره اندیشی کنید

  5. ناشناس گفت:

    افسوس که چنین کاری را با معاونین خودتون کرده اید چرا؟از اول این کار را چرا انجام داده اید. با عابروی مردم بازی می کنید از شما استاندار و شهردار بعید هست

    • پاسخ گفت:

      بر خود وظیفه می بینم املای صحیح “ابرو”را به شما یاداوری کنم.پس بنویسید “ابرو”نه “عابرو”
      باشه عزیزم؟!!

  6. همشهری گفت:

    این کاملا سیاسی ، برای فشار آوردن به شهردار چون می خواهد مستقل عمل کند. چرا استانداری در سال های قبل اینکارو انجام نداد . خدا وکیلی مگه شهردار بد کار می کنه تو این یک سال به اندازه تمام شهردار های دور قبل ( بهرامی و نکین تاجی ) کار کرده ، فقط چون خلاف نمی کنه بعضیا بدشون میاد.

  7. ناشناس گفت:

    کسانی که برای خدمت به مردم و رضایت خداوند کار می کنند در جامعه طرفدار زیادی ندارند

  8. کارمند گفت:

    درود بردکترخادمی لازم است یادآری کنم یکی ازمعاونین آب فاضلاب روستایی نه تنها رسمی نیست بلکه قراردادکارگری دارند وچندین ساله این پست را اشغال کرده لطفادستورپی گیری دهید

دیدگاه شما