چهارشنبه 30 مهر 1393 - 22:46

صدور حکم پرونده غنچه قوامی

وکیل مدافع غنچه قوامی از صدور حکم پرونده موکلش خبر داد.
سید محمود علیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: با اینکه طبق ماده 212 قانون آیین دادرسی کیفری دادگاه مکلف است ظرف یک هفته از اعلام ختم رسیدگی دادگاه، حکم خود را صادر کند اما روز گذشته من به دادگاه مراجعه کردم و حکم را به من ابلاغ نکردند.
وی افزود: امروز هم که به دادگاه مراجعه کردم گفتند که حکم در مرحله تایپ است.
علیزاده طباطبایی ضمن ابراز بی اطلاعی از مفاد حکم دادگاه درباره غنچه قوامی افزود: اتهامی که طبق کیفرخواست برای غنچه قوامی صادر شده فعالیت تبلیغی علیه نظام است که مجازات آن 3 ماه تا یک سال حبس است ولی موکل من حتما مستوجب تخفیف در مجازات است زیرا سابقه ای ندارد.
وکیل مدافع غنچه قوامی در پایان گفت: ما معتقدیم که غنچه قوامی مجرم نیست ولی با اتهامی که درنظر گرفته شده و با توجه به عدم سابقه کیفری متهم، طبق مواد 37 و 38 قانون مجازات اسلامی دادگاه باید مجازات او را تخفیف دهد.
به گزارش ایسنا ، غنچه قوامی شهروند ایرانی‌الاصل مقیم انگلیس در سی ام خردادماه سال جاری پس از آنکه برای تماشای مسابقه والیبال به ورزشگاه مراجعه کرده بود دستگیر و ساعتی بعد آزاد شد.
قوامی چند روز بعد برای پس گرفتن لوازم شخصی خود اقدام کرده بود که دوباره بازداشت شد.
جلسه محاکمه غنچه قوامی در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی تهران به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام روز سه شنبه 22 مهر 1393 برگزار شد.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=125439
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما