چهارشنبه 30 مهر 1393 - 14:11

واکنش به سخن احمدی نژادی روحانی

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت‌های شب گذشته رئیس جمهور گفت: این سخنان قابل تشبیه به سخنان احمدی نژاد است که گفته بود دستمان را در لانه زنبور کردیم. آقای رئیس جمهور گفتند که ما وارد بورسیه‌ها شدیم که وزیر استیضاح شد.

به گزارش ایسنا، رحماندوست امروز در صحن علنی مجلس طی تذکری اظهار کرد: این مدل کشورداری و رابطه بین دو قوه نیست. آقای روحانی باید برای حفظ صفای بین دو قوه تلاش کند.

این نماینده مجلس با اشاره به استیضاح وزیر علوم گفت: رأیی که خود من برای استیضاح وزیر دادم برای بورسیه‌ها نبود بلکه انتصابات ایشان را قبول نداشتم. ممکن است خیلی از نمایندگان دیگر هم همین نظر را داشته باشند.

او اضافه کرد: خواهشم از ایشان این است که روابط دو قوه را صحیح‌تر حفظ کند.

رحماندوست در ادامه صحبت‌های خود به سخن مشاور امور زنان و خانواده رئیس جمهور هم اشاره کرد و گفت: اکنون ایشان گفته‌اند داشتن فرزند بیش از یکی، دوتا عقلانی نیست در حالی که ما در مجلس قوانین مربوط به ازدیاد نسل را تصویب می‌کنیم.

وی ادامه داد: بین دو قوه باید هم‌صدایی باشد. درخواست من از رئیس جمهور این است که به مشاور امور زنان خود تذکر بدهند و امور کشور به گونه‌ای باشد که به سمتی نرود که دشمن می‌پسندد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=125325
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما