چهارشنبه 30 مهر 1393 - 14:05

انتقاد شدید نماینده زاهدان ار اوضاع امنیتی استان

حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی از کشته شدن یک معلم به دست تکفیری‌ها با استفاده از سلاح کلاشینکف در استان سیستان و بلوجستان خبر داد و خواستار ایجاد امنیت در این منطقه شد.

بویرنیوز: حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی از کشته شدن یک معلم به دست تکفیری‌ها با استفاده از سلاح کلاشینکف در استان سیستان و بلوجستان خبر داد و خواستار ایجاد امنیت در این منطقه شد.

به گزارش ایسنا، این نماینده مجلس در تذکری، عنوان کرد: مدام دم از ایجاد امنیت می‌زنند اما آیا منظورشان ایجاد امنیت برای اشرار است؟ وزیر کشور مرتب دم از امنیت می‌زند، حتما باید یکی از نزدیکان ایشان به شهادت برسد یا به گروگان گرفته شود تا متوجه شود مردم مظلوم ما در استان چه بر سرشان می‌آید؟

او ادامه داد: آیا سیاست‌های اتخاذ شده در سال گذشته وضعیت را بهتر کرده است؟ تسلیح بی‌حساب و کتاب برخی افراد در منطقه که به گفته نیروهای انتظامی و امنیتی اکثر شرارت‌ها در منطقه توسط این افراد صورت می‌گیرد، جای بازنگری ندارد؟ چرا شورای عالی امنیت ملی احساس مسئولیت جدی در تأمین امنیت این استان ندارد؟ آیا اطلاعاتی که به مسئولان کشور داده می‌شود یک‌سویه نیست؟ آیا در سطح کلانی از سوی مسئولین کلان نظام در صحت و سقم این گزارشات انجام می‌شود؟ آیا فرماندارانی که خود از منطقه انتخاب شده‌اند نباید به عنوان رئیس شورای شهرستان جوابگوی ناامنی‌ها باشند؟ و اگر توان اجرایی ندارند برکنار گردند؟

شهریاری بار دیگر به کشته شدن این معلم اشاره کرد و افزود: آیا وزیر آموزش و پرورش در امینت جان معلمان خود وظیفه ندارد؟ اگر در منطقه‌ای معلمی به شهادت می‌رسد نباید مدارس آن مدرسه تا تأمین امنیت تعطیل شود؟ تا کی می‌توان هر روز در زاهدان و زابل جنازه شهیدی را به دوش کشید و خانواده‌های زیادی را عزادار کرد؟

نماینده مردم زاهدان تأکید کرد: امید است مسئولین به خود آیند و قبل از اینکه خشم مردم غیور استان دامن آنها را بگیرد فکر عاجلی بکنند. انتظار داریم مجلس به طور جدی به این مسائل رسیدگی کند و بیش از این نگذارد جان عزیزان ما در استان سیستان و بلوچستان به خطر بیفتد و هر روز شاهد شهادت تعداد بسیاری از این عزیزان باشیم که این دشمنان تکفیری به راه می‌اندازند. صبر مردم هم حدی دارد و طاقتشان تمام شده و نمی‌توانند این همه ناامنی را در استان تحمل کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=125317
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما