چهارشنبه 30 مهر 1393 - 13:34

پروژه “پاتاوه – دهدشت” تعطیل نیست

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: قرارگاه خاتم الانبیا (ع) بابت اجرای محور ” پاتاوه- دهدشت” ۵۰ میلیارد تومان از وزارت راه و شهرسازی طلب دارد.

پژمان نیک اقبالی در گفت و گو با  تسنیم در پاسخ به این سوال که گفته می شود عملیات اجرایی پروژه “پاتاوه- دهدشت” تعطیل شد آیا این موضوع واقعیت دارد، اظهار کرد: پروژه به طور کامل تعطیل نشده بلکه به دلیل عدم پرداخت بدهی وزارت راه شهرسازی به قرارگاه خاتم روند اجرا کند شده است.

وی عنوان کرد: شرکت پارس گرما حدفاصل چنار تا ابتدای لوداب هم اکنون مشغول فعالیت می باشد به طوری که پیش بینی می شود تا پایان امسال این محور به بخش لوداب وصل و مردم از این محور عبور و مرور کنند.

نیک اقبال تصریح کرد: امسال برای اجرای محور ” پاتاوه- دهدشت” 28 میلیارد تومان اختصاص یافت در حالی که تنها قرارگاه خاتم الانبیاء 50 میلیارد تومان مطالبات دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: انتظار می رود دولت تدبیر و امید و مسئولان وزارت راه و شهرسازی در این زمینه چاره اندیشی کنند تا بلکه شاهد تسریع در روند اجرا و بهره برداری از این پروژه در کمترین زمان ممکن باشیم.

نیک اقبال این پروژه یکی از مصوبات مهم سفر مقام معظم رهبری در سال 73 به این استان است، خاطرنشان کرد: با بهره برداری از 136 کیلومتر جاده در این محور شاهد کاهش 210 کیلومتری فاصله بندر امام خمینی(ره) تا مرکز کشور هستیم.

وی عنوان کرد: با بهره‌ برداری از محور” پاتاوه- دهدشت”  400 روستای بزرگ و کوچک و 8 بخش در شهرستان های بویراحمد و کهگیلویه با جمعیتی افزون بر 100 هزار نفر از نعمت جاده آسفالته بهره مند می شوند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=125286
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    بویر نیوز این خبر را پیگیری کنید :
    در همین یک هفته صدو بیست نفر اخراج شدند
    چهار ماه هست که حقوق ندادند یعنی  
    تیر  مرداد شهریور و مهرماه  یک ریا حقوق پرداخت نکردند.  
    قسط عقب افتاده  بدهکاری خرج خونه و  ناراحتی های خانوادگی  براثر ندادن حقوق مان  دامنگیر خانواده هایمان شده
    پیگیری کنید

  2. only god گفت:

    مسولین و رسانه های استانی باید بیشتر به این موضوع بپردازند که چرا بعد از گذشت سی و اندی سال هنوز مردم محروم کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر فقر شدید اقتصادی ،از داشتن جاده امن برخوردار نباشند که هر روز باید تکه تکه های جسد جوانان خود را در ته دره ها جمع کنند؟آیا آقای اخوندی وزیر راه و آقای عبداللهی اصلا کوچکترین توجهی میکنند یا در فکر اینند که پروژه های شهر واستان خود را فعالتر کنند؟اقای عبداللهی چرا حیثیت سپاه جان بر کف را با این کارا خدشه دار میکنید؟

دیدگاه شما